Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän mielialalääkettä työkaverini syö?

Vierailija
03.02.2015 |

Hän on jo vuosia käynyt labrakokeissa ja lääkärissä kerran kuussa? Googlettelin että ainakin lääke nimeltä deprakine vaatii verikokeita usein. Hänellä on aina tyhjä katse sekä puhuu vähän ja epäselvästi. Ihme että pystyy ajamaan autoa. Tiedän että kyseessä ei ole viina/huumeet vaan ms lääkkeet. Mikähän hänellä on? Olen kysynyt mutta ei halunnut kertoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap asua Porvoossa...

Vierailija
2/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun täällä sitten kyselet asiaa. Taustalla voi olla vaikkapa aivovamman aiheuttama epilepsia mihin hän syö lääkkeitä. Jos työnsä hoitaa hyvin niin eipä sun tarvi asiaa sen enempää kaivella. 

Vierailija
4/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne jotkut ajaa vaikkei saisikaan syömillään lääkkeillä.

Vierailija
5/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet että mielialalääke? Niitä on paljon muita, varsinkin niissä jotka aiheuttavat jotain näkyviä oireita.

Vierailija
6/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klotsapiini?

Vierailija
7/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"]Inhottavaa, kun täällä sitten kyselet asiaa. Taustalla voi olla vaikkapa aivovamman aiheuttama epilepsia mihin hän syö lääkkeitä. Jos työnsä hoitaa hyvin niin eipä sun tarvi asiaa sen enempää kaivella. 
[/quote]
Ei ole fysiologinen sairaus kyseessä kuulin toisilta työkavereilta. Lisäksi hän laahustaa pahasti ja refleksit ovat hitaat. Mitähän pillereitä hän syö? Ap

Vierailija
8/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:46"]

Kyllä ne jotkut ajaa vaikkei saisikaan syömillään lääkkeillä.

[/quote]

hyvä pilleri...nööööhnööööönönöööööööööön... aika pieni tämä kulkupeli :D

Vierailija
9/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat minua niin syön lamuctalia ja nukkumiseen Imovanea, ketipinoria yms.

Vierailija
10/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"]Inhottavaa, kun täällä sitten kyselet asiaa. Taustalla voi olla vaikkapa aivovamman aiheuttama epilepsia mihin hän syö lääkkeitä. Jos työnsä hoitaa hyvin niin eipä sun tarvi asiaa sen enempää kaivella. 
[/quote]
Ei ole fysiologinen sairaus kyseessä kuulin toisilta työkavereilta. Lisäksi hän laahustaa pahasti ja refleksit ovat hitaat. Mitähän pillereitä hän syö? Ap
[/quote]

Mitä hittoa se sulle kuuluu? Jos ei itse ole halunnut sulle kertoa, niin anna olla!

Vierailija
11/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:50"]Jos tarkoitat minua niin syön lamuctalia ja nukkumiseen Imovanea, ketipinoria yms.
[/quote]

Siis lamictalia. Yritän pysyä työelämässä kynsin ja hampain kiinni, vaikka sairas olenkin.

Vierailija
12/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"]Inhottavaa, kun täällä sitten kyselet asiaa. Taustalla voi olla vaikkapa aivovamman aiheuttama epilepsia mihin hän syö lääkkeitä. Jos työnsä hoitaa hyvin niin eipä sun tarvi asiaa sen enempää kaivella.  [/quote] Ei ole fysiologinen sairaus kyseessä kuulin toisilta työkavereilta. Lisäksi hän laahustaa pahasti ja refleksit ovat hitaat. Mitähän pillereitä hän syö? Ap

[/quote]

Miksi sun pitäisi se tietää? 

Vierailija
13/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipulääkkeet tekevät tuota, jotkut unilääkkeet vaikuttavat päiviinkin, tai rauhoittavat

Vierailija
14/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:41"]Hän on jo vuosia käynyt labrakokeissa ja lääkärissä kerran kuussa? Googlettelin että ainakin lääke nimeltä deprakine vaatii verikokeita usein. Hänellä on aina tyhjä katse sekä puhuu vähän ja epäselvästi. Ihme että pystyy ajamaan autoa. Tiedän että kyseessä ei ole viina/huumeet vaan ms lääkkeet. Mikähän hänellä on? Olen kysynyt mutta ei halunnut kertoa.
[/quote]

Hyi helvetti, toivottavasti en ikinä saa sinunlaistasi työkaveria. Keskity töihisi!

Vierailija
15/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deprakine lisää GABA välittäjäainetta aivoissa. Käytetään mm. kaksisuuntaiseen ja epilepsiaan. Paska lääke niinkun muutkin jotka ei aiheuta riippuvuutta ja siten minkäänlaista nimellistä apua. Näitä paskoja sitten tyrkytetään kaksin käsin.

Vierailija
16/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin helvetti. Mua niin ärsyttää tollaset kotkat jotka tunkee nokkansa toisten yksityisasioihin.
ANNA OLLA.
Itse olen joutunut syömään mielialalääkkeitä ja en tiedä ärsyttävämpää kuin se että jengi kyttää ja miettii mitä ongelmia minulla on.
Työpaikallani sitten mentiin rajan yli kun eräs akka oli mennyt penkomaan käsilaukkuani etsiäkseen sieltä jotain. Satuin paikalle ja siitä se pahin alkoi.
Tämä nainen alkoi levittää juttua että olen mielisairas yms.
Olen syönyt deprakinea, lamictalia, ketipinoria, mirtazapiinia, cipralexiä yms. Kaikkia eri aikaan tietty. Mutta se on niin arka ja yksityinen asia että jos sinulla ap on yhtään järkeä päässä niin keskityt vaikka keräilemään postimerkkejä ja annat työkaverisi jatkaa elämäänsä.

Vierailija
17/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet siis kysynyt, eikä sulle ole haluttu kertoa. Eikö tämä kerro sulle täysin yksiselitteisesti, että kyseinen asia ei kuulu sulle. Hoida omat asiasi.

Vierailija
18/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy varmaan maksa labroissa,monet psyykelääkkeet nostavat arvoja,mielialalääkkeet eivät niinkään.

Vierailija
19/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua on erittäin ällöttävä, teinimäinen kakara.

Vierailija
20/25 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:01"]Käy varmaan maksa labroissa,monet psyykelääkkeet nostavat arvoja,mielialalääkkeet eivät niinkään.
[/quote]
Mikä ero on psyyke ja mieliala lääkkeillä? Juu kuulemma maksaarvot silt mitataan kuukausittain lääkkeen/lääkkeiden takia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme