Kuka suomalainen miljonääri sekoili Thaikuissa?
Iltalehdessä juttu suomalaisesta teollisuussuvun pojasta joka sekoili Thailkuissa ja ammuskeli. Kellään tietoa mistä suvusta/henkilöstä kyse?
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:00"]
Maahanmuuttajaperheen jälkeläinen tuokin (sic.)
[/quote]
Joo, onhan evakotkin maahanmuuttajia. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin kaikki suomalaiset saamelaisia lukuunottamatta.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:03"]
[/quote]
siis jos on fazer. snellmanien sukujuuret mulla ei ole niin hyvin tiedossa.
[/quote]
No fazer taitaa olla pörssissä. Tämä firma ei.
Katsokaa tosiaan vihjeitä vähän tarkemmin ennen kun syyttelette fazereita ja snellmanneja.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:05"]
Lukekaahan tytöt vihjeet tarkemmin ennen kuin syytätte väärää miestä.
[/quote]
totta, rakas watson. suvun mukaan on näköjään paikkakuntakin nimetty haisevimmassa suomessa, vai liekö päin vastoin. eikä ole mamu, ihan kotimaan poikii.
[/quote]
No sillä haisevalla paikkakunnalla ei ole tämän suvun kanssa mitään tekemistä, ja nimessäkin on yhden kirjaimen ero... paikkakunnan nimessä on n-kirjain, sukunimessä eikä firman nimessä sitä ole.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:40"]
[/quote]
Joo, onhan evakotkin maahanmuuttajia. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin kaikki suomalaiset saamelaisia lukuunottamatta.
[/quote]
Vinkkinä vaan, että karkkitehtailija ja makkaratehtailija ovat tällä kertaa vääriä veikkauksia...
Miksei esim tästä puhuttu mitään?
http://www.savonsanomat.fi/savo/mies-ampui-naisen-kuopion-torilla/1076990
Suomalainen eläkkeellä oleva postinjakaja ammuskeli torilla.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
Vinkkinä vaan, että karkkitehtailija ja makkaratehtailija ovat tällä kertaa vääriä veikkauksia...
[/quote]
Juu, en tarvitse enää vinkkejä, löytyi thaimaalaisen lehden kuvien henkilö feisbuukista jo.
[quote author="mammanpoika" time="03.02.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Ehkä siksi että se on jo kuusi vuotta vanha uutinen... Koitas löytää vähän tuoreempia.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juu, en tarvitse enää vinkkejä, löytyi thaimaalaisen lehden kuvien henkilö feisbuukista jo.
[/quote]
Mä en löytänyt? Laittakaa sukunimen alkukirjain?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:53"]
[quote author="mammanpoika" time="03.02.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Ehkä siksi että se on jo kuusi vuotta vanha uutinen... Koitas löytää vähän tuoreempia.
[/quote]
:DDD Tää oli päivän paras!
No mutta, voitaishan me silti tästäkin puhua, nyt oon vaan niin paljon näitä muitakin aiheita tapetilla:)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:00"] Maahanmuuttajaperheen jälkeläinen tuokin (sic.) [/quote] Joo, onhan evakotkin maahanmuuttajia. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin kaikki suomalaiset saamelaisia lukuunottamatta. [/quote] Vinkkinä vaan, että karkkitehtailija ja makkaratehtailija ovat tällä kertaa vääriä veikkauksia... [/quote] Juu, en tarvitse enää vinkkejä, löytyi thaimaalaisen lehden kuvien henkilö feisbuukista jo. [/quote] Mä en löytänyt? Laittakaa sukunimen alkukirjain?
[/quote]
Syntymävuosi 1975 ja ansiotulot 0 euroa, eiköhän löydy. Romukauppiaan poikia.
No hei, laittakaa nyt nimikirjaimet, oon töissä eikä mulla oo aikaa tällaisiin salapoliisileikkeihin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:40"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:00"] Maahanmuuttajaperheen jälkeläinen tuokin (sic.) [/quote] Joo, onhan evakotkin maahanmuuttajia. Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin kaikki suomalaiset saamelaisia lukuunottamatta. [/quote] Vinkkinä vaan, että karkkitehtailija ja makkaratehtailija ovat tällä kertaa vääriä veikkauksia... [/quote] Juu, en tarvitse enää vinkkejä, löytyi thaimaalaisen lehden kuvien henkilö feisbuukista jo. [/quote] Mä en löytänyt? Laittakaa sukunimen alkukirjain?
[/quote]
No nyt hoksottimille vähän puuhaa, pinnistä pinnistä.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:58"]
No hei, laittakaa nyt nimikirjaimet, oon töissä eikä mulla oo aikaa tällaisiin salapoliisileikkeihin.
[/quote]
No älä sitten leiki, vaan tee töitä.
Taitaa saada melkoisen tuomion huumeista ja muusta sekoilustaan... Kannattiko hermostua?
Johan tämä selvitettiin ennen tämän ketjun alkua toisessa ketjussa. =D
Ammuskelihan aikoinaan eräs käräjäoikeuden tuomarikin kännissä puistossa.
Oikeudessa lopputulos oli "tilapäinen mielenhäiriö" ja ei tuomiota...
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:19"]Linkki ja kuvat:
http://www.udonmap.com/udonthaniforum/viewtopic.php?p=410219
[/quote]
Kuvien perusteella voi tulla pitkä loma "Bangok hiltonissa" maailman kamalimmat vankilat on kuulemma thaimaassa ja rangaistukset huumerikoksista ovat pitkiä.