Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden mielestä marras-joulukuu on vuoden parasta aikaa?

Vierailija
15.11.2021 |

Jostain syystä juuri tähän aikaan vuodesta jaksan olla positiivinen. Se liittyy kai jotenkin siihen että vuosi päättyy. Noste kestää vielä tammikuun mutta helmi-maalis on kurjaa aikaa. Huhtikuu on hyvä samoin kuin syys-lokakuu mutta touko-elo ahdistaa!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään.

Itseäni jostakin syystä masentaa herkästi keväällä, kun valon määrä lisääntyy. En pysty selittämään, miksi niin on.

Tämä pimeä ja hämäränhyssy sopii itselleni hyvin.

Vierailija
22/22 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään marraskuusta! Ylipäätään syksy ja talvi ovat mieleeni. Kirkkaasta valosta ja helteestä en migreenin ja uniongelmien takia nauti yhtään, mutta pimeä vuodenaika saa minut vireeseen! Pimeys on minulle turvallinen, jotenkin jopa lohdullinen. Se rauhoittaa ja rentouttaa. Katuvalojen ansiosta illallakin näkee hyvin ulkoilla, ja minusta pihavalot, ja esim. kaupungin valot ja valot ikkunoissa ovat kauniita ja tunnelmallisia. Tykkään kontrasteista.

Joulun odotus on myös mukavaa. On kiva nähdä paljon ihmisiä esim. joulutoreilla ja kauneimmissa joululauluissa, mutta kesän festareille en kaipaa yhtään. Loppuvuoden rauhallisemnat aktiviteetit ovat enemmän minun mieleeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän