Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastin tunteeni exälle

Vierailija
03.02.2015 |

Meillä oli myös "nettipettingiä" pariin otteeseen (siis keskustelimme romanttisia ja "fyysisiä" juttuja netin välityksellä, mutta aika kiltisti). Kerroin siis, että hän on oikeasti elämäni rakkaus. Ollaan molemmat silti vielä varattuja, hän avoliitossa ja itse oon naimisissa, mutta huonossa suhteessa. Sen jälkeen exä ei ole enää ottanut mitään yhteyttä. Mitä tein väärin ja mikä hänellä on motivaatio kyseiseen toimintamalliin? En nimittäin ymmärrä miehiä oikein. :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit väärin? Menit naimisiin väärän ihmisen kanssa. Vieläkö nyksäs puhuu sulle?

Vierailija
2/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 11:11"]

Mitä teit väärin? Menit naimisiin väärän ihmisen kanssa. Vieläkö nyksäs puhuu sulle?

[/quote]

Puhuu toki, mutta avioliittomme on lähestulkoon kuollut ja erosta ollaan juteltu tässä viime viikkoina ja mitään fyysisempää ei ole ollut melkein kahteen vuoteen. Nähtävästi en siis ainakaan exääni saa takaisin myöskään - en tosin tajua, miksi hän lopetti kommunikoinnin rakkaudentunnustukseeni sekä lempeänpuoleisiin viesteihin. Mieheni ei tiedä, että olin alkanut tässä parin viime viikon aikana (sen jälkeen kun oltiin sovittu, että erottaisiin) lämmitellä välejä exääni. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts..melkosen noloa!no toivottavasti et törmää exääsi ihan pian tai ehkä mielummin enää ikinä..

Vierailija
4/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika nykyisen kanssa? Pitkään olet jaksanut riutua? Onko lapsia?

Vierailija
5/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi elää yksin muutamaa vuotta ja miettiä, mitä tahdot elämältäsi? Naurettavaa tuollainen sukkulointi ja petaaminen, ettei vaan joutuisi itsekseen olemaan.

Vierailija
6/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi ei ehkä vastaa sinulle siksi koska hänellä ei ole mitään tunteita sinua kohtaan, vaan rakastaa oma avopuolisoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme