Lihavaa ei palkata taustatanssijaksi
Ymmärrän harmituksen, mutta esiitykset ovat kokonaistaideteoksia. Katsotaan sekä esiintymistaitoja että jutun kokonaisilmeeseen soveltuvuutta.
Olen itse ollut valitsemassa näyttelijöitä. Mieluummin on valittu sellainen, joka sekä ulkonäöltään että ääneltään sopii parhaiten kokonaisuuteen. Näin, vaikka tarjolla on ollut muuten näyttelijöinä yhtä ammattitaitoisia.
https://anna.fi/hyvinvointi/evaleena-vuorenmaa-raisa-omaheimo?shared%3D…
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nähnyt monta esitystä, joissa on ollut mukana lihava tai lihavia, tai vähän pyöreämpiä taustatanssijoita ja oikein ovat olleet kauniita esityksiä, vaikka joukossa on ollut sitten niitä anorektisia balettitanssikehotyyppejäkin.
Ihmisten pitäisi ymmärtää että (vaikka tanssiessa) kauneus ei ole kiinni kiloista, vaan siitä miten kehoaan hallitsee ja sitä kantaa.
Ei. 120 taissija ei ole hyvän näköinen, paitsi jos on joku aiheeseen sopiva fetissi. Tuollaisella läskin määrälällä kroppa kääntyy ensin ja loppu massa seuraa parin sekunnin päästä liikettä.
Kiitos myös Ylelle kermakakkujen sekä dildojen esittelystä kalorinarsismin lisäksi.
Kiitos Ylelle kermakakkujen sekä dildojen esittelystä kalorinarsismin kyljessä. Terveisin Yleveronmaksaja.
Vaikka George Clooneylla on loistavat näyttelijäntaidot ei hän silti varmaan valita esittämään roolia joka on tarkoitettu 20-vuotiaalle naiselle.
Katoin dokkarin tästä naisesta. En mäkään haluaisi olla tekemisissä ihmisen kanssa joka imee dildoja telkkarissa.
Ihan samaan tapaan kuin kcal on joidenkin mielestä "kalori". Ei ihme, että lihavuus lisääntyy, kun ei ymmärretä kilokalorin ja kalorin eroa...