Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavaa ei palkata taustatanssijaksi

Vierailija
15.11.2021 |

Ymmärrän harmituksen, mutta esiitykset ovat kokonaistaideteoksia. Katsotaan sekä esiintymistaitoja että jutun kokonaisilmeeseen soveltuvuutta.
Olen itse ollut valitsemassa näyttelijöitä. Mieluummin on valittu sellainen, joka sekä ulkonäöltään että ääneltään sopii parhaiten kokonaisuuteen. Näin, vaikka tarjolla on ollut muuten näyttelijöinä yhtä ammattitaitoisia.

https://anna.fi/hyvinvointi/evaleena-vuorenmaa-raisa-omaheimo?shared%3D…

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on 40kg ylimääräistä kuollutta massaa kehossaan niin kyllä se siinä tanssissa näkyy, niin liikkeisä kuin kestävyydessäkin.

Takaisin peruskoulun biologiantunnille.

Vierailija
22/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten melko villiä selattavaa leidin instagram. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nähnyt monta esitystä, joissa on ollut mukana lihava tai lihavia, tai vähän pyöreämpiä taustatanssijoita ja oikein ovat olleet kauniita esityksiä, vaikka joukossa on ollut sitten niitä anorektisia balettitanssikehotyyppejäkin.

Ihmisten pitäisi ymmärtää että (vaikka tanssiessa) kauneus ei ole kiinni kiloista, vaan siitä miten kehoaan hallitsee ja sitä kantaa.

sinä pidät kaltaisistasi pullervoista, minä en pidä.

Vierailija
24/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan tuossa ikäkin vastaan, aikaisemmin kuin monessa muussa ammatissa.

Vierailija
25/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain etsiä sopiva produktio, johon haetaan muodokkaampia tanssijoita.

Vierailija
26/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmisellä on 40kg ylimääräistä kuollutta massaa kehossaan niin kyllä se siinä tanssissa näkyy, niin liikkeisä kuin kestävyydessäkin.

"Kuollutta massaa" tarkoittaa silareita. Rasva on elävää massaa.

tulit sitten täsmentämään. se riippuva löllö rasva on silti kuollutta painoa meidän normaalien näkökulmasta.

Vierailija
27/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaisin peruskoulun biologiantunnille.

Sisälukutaidottoman assburgerin takia? Ei.

Vierailija
28/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN voi syyttää raskautta 40 ylimääräisestä kilosta? Söikö se ne lapset? Kun ne oli alakouluikäisiä? Koska se on ainoa, miten mä tuon voisin ymmärtää syyksi. Ja mun laskelmien mukaan 120-60 on 60, ei 40kg.

Vierailija
29/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä nähnyt monta esitystä, joissa on ollut mukana lihava tai lihavia, tai vähän pyöreämpiä taustatanssijoita ja oikein ovat olleet kauniita esityksiä, vaikka joukossa on ollut sitten niitä anorektisia balettitanssikehotyyppejäkin.

Ihmisten pitäisi ymmärtää että (vaikka tanssiessa) kauneus ei ole kiinni kiloista, vaan siitä miten kehoaan hallitsee ja sitä kantaa.

sinä pidät kaltaisistasi pullervoista, minä en pidä.

Saa sitä tukeville katsojillekin olla jotain silmäniloa.

Vierailija
30/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko valtakunnansyyttäjä on nostanut syytteen syrjinnästä ja kehopositiivisuusvihasta?

Koska epäilty rikollinen ei ole persu tai kristillinen, toimenpiteille ei ole tarvetta.

Vierailija
31/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITEN voi syyttää raskautta 40 ylimääräisestä kilosta? Söikö se ne lapset? Kun ne oli alakouluikäisiä? Koska se on ainoa, miten mä tuon voisin ymmärtää syyksi. Ja mun laskelmien mukaan 120-60 on 60, ei 40kg.

Aika monet raskaana olevat tuntuu yhä uskovan "nyt syön kahden edestä"/nyt on lupa syödä mitä huvittaa jne. vaikka oikeasti se lisäenergian tarve on luokkaa voileipä ja maitolasillinen. Ilmankos siinä leviää jokaiseen ilmansuuntaan.

Sitten voikin syyttää ruuhkavuosia.

Vierailija
32/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asianomainen on ylipainoinen, niin silloinhan hän ei liiku tarpeeksi.

Mitä semmoisesta tanssista tulisi muuta kuin parodiaa?

Vierailija
33/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuollutta massaa" tarkoittaa silareita. Rasva on elävää massaa.

tulit sitten täsmentämään. se riippuva löllö rasva on silti kuollutta painoa meidän normaalien näkökulmasta.

Kummasti se hyllyvä massa vaan voi istua sinunkin viereesi.

Vierailija
34/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin surullinen ilmiö. Lihotaan ihan mahdottomasti ja sitten aletaan vinkumaan kun läskejä ei palkata esimeriksi taustatanssijoiksi. Toinen vaihtoehto olisi laihduttaa, mutta se ei tietenkään käy. 

Ihan vastaavasti kun oli pari kuukautta sitten sen treffihomma. Siis se missä sairaaloisen lihava nainen vinkui, kun miehet eivät halua hänen kanssaan treffeille.

Tottakai jokainen saa olla juuri sellainen kuin haluaa, mutta on ihan turha sitten vinkua, jos ei lihavana kelpaa johonkin tiettyyn tehtävään tms.

Vierailija
35/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läskiaktivismin ja kehopositiivisuuden löytäminen auttoi minua oivaltamaan, että olen yhtä arvokas 60- kuin 100-kiloisena."

"Tältä näyttää 120-kiloinen tanssija"

Tyyppi ei tiedä tai osaa päättää painaako 100 vai 120 kiloa?

Vierailija
36/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää vain etsiä sopiva produktio, johon haetaan muodokkaampia tanssijoita.

Tämä "muodokas" termi on kyllä rasittava. Tai onhan pallokin tietenkin yksi muoto.

Vierailija
37/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet raskaana olevat tuntuu yhä uskovan "nyt syön kahden edestä"/nyt on lupa syödä mitä huvittaa jne. vaikka oikeasti se lisäenergian tarve on luokkaa voileipä ja maitolasillinen. Ilmankos siinä leviää jokaiseen ilmansuuntaan.

Sitten voikin syyttää ruuhkavuosia.

Tämä. Aika harva syö ennen raskautta juuri optimimäärän ja sitten vielä lisää syömistä raskauden aikana. Ja tietenkin koko vauva-aika tulee löhötä kotona. 

No mutta tekosyitä löytyy aina ja tietenkin syyt on jossain muualla kuin itsessä.

Vierailija
38/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Läskiaktivismin ja kehopositiivisuuden löytäminen auttoi minua oivaltamaan, että olen yhtä arvokas 60- kuin 100-kiloisena."

"Tältä näyttää 120-kiloinen tanssija"

Tyyppi ei tiedä tai osaa päättää painaako 100 vai 120 kiloa?

Kai 190-kiloinen on nykyään puheissa satakiloinen ja 29-vuotias kaksikymppinen, tiiäpä häntä.

Vierailija
39/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saa mun puolesta aivan vapaasti olla lihavia halutessaan (vaikka ymmärrän ettei se aina ole halusta kiinni jos esim. lääkityksen tai mt-ongelman takia ei kykene laihduttamaan), mutta on myös täysin ymmärrettävää että taustatanssijoiksi otetaan mieluiten enemmistön mielestä hyvännäköisiä ihmisiä, eli hoikkia.

Vierailija
40/66 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat tulisi kaasuttaa valtion ylläpitämillä leireillä.

Eikö niistä voisi tehdä biodieseliä?

Tai biokaasua, jolla kaasutetaan uusia