Nyt alkaa raju dieetti: Jutta vai VLCD-pussikuuri?
Melkein kallistun tuohon pussikuuriin. Muutaman viikon jälkeen voisi vähitellen siirtyä Jutan tyyppiseen ruokavalioon.
Mikään syö vähemmän, liiku enemmän -kuuri ei toimi. Olen kuin juoppo. On vain asennot on tai off.
Kuinka paljon olette laihtuneet noilla menetelmillä?
Kommentit (10)
No ei missään tapauksessa mitään pussikeittodietteejä! Ilman ruokaa et kuitenkaan voi elää, niin se on pakko opetella syömään oikeata ruokaa oikean kokoisia annoksia. Eli Jutta-dieetti.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:36"]
Jutan dieetissä edes jotain järjen hiventä, vaikka sekin perseestä.
[/quote]Jutta on ammattilainen. Juu, sipsit ei kuulu Jutan dieettiin, läski on katkera?
Kumpikin on ihan samanlaisia Benji-dieettejä. Paino käy alhaalla ja pomppaa yhtä korkealle tai korkeammalle kuin lähtiessä.
Että samaan lopputulokseen pääset, vaikket aloita kumpaakaan.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 08:35"]
Melkein kallistun tuohon pussikuuriin. Muutaman viikon jälkeen voisi vähitellen siirtyä Jutan tyyppiseen ruokavalioon.
Mikään syö vähemmän, liiku enemmän -kuuri ei toimi. Olen kuin juoppo. On vain asennot on tai off.
Kuinka paljon olette laihtuneet noilla menetelmillä?
[/quote]
Koita nyt hyvä ihminen takoa siihen "juoppoon" kalloosi, että mitään muuta tietä laihtumiselle ei ole, kuin se, että kulutat enemmän kuin naamariisi tunget! Siihen tismalleen samaan perustuu kaikenmaailman juttien ja jattojen dieetit, juuri tismalleen siihen samaan!!!
Minä olen sinulle nyt miespuolinen "jutta" ja saat ihan ilmaiset neuvot: jätä kaikki mässypaskat pois, siis mellit, limut, pullat, sipsit jne. Laadit itsellesi säännöllisen ruokailurytmin ja käytät ihan tavallisia perusterveellisiä ruokia. Liikut säännöllisesti päivittäin. Jos pystyt tekemään sen hyötyliikuntana, niin aina parempi. Esimerkiksi työmatkat kävellen, tai pyöräillen. Kotona lumitöitä, nurmikonleikkuuta jne, jos omakotitalo.
Kaiken voit siis tehdä ihan ilmaiseksi, eli et tarvi mitään kalliita dieettejä, kuntosalikortteja, ravintolisiä jne. Teet ensin kunnolliset suunnitelmat, miten toteutat liikunnan ruokailun jne, hakien vaikkapa netistä ideoita. Sitten kun suunnitelmat on valmiit, lyöt lukkoon päivämäärän jolloin aloitat. Sen jälkeen kaikki meneekin ihan itsestään ja se hyväolo ja painon putoaminen motivoi sinua kyllä aivan varmasti eteenpäin, kunhan vaan on selkeät suunnitelmat ja pidät niistä kiinni.
Paljo sulla sitä painoa on? Jos ylipainoa yli 25 kg niin sitten pussikeittodietissä on jotain järkeä. Lähellä normaalipainoa se ei kannata kun tuollaisessa lähtee aina lihasta mukana myös. Jos sitä ylipainoa on paljon niin myöskään mikään parin viikon sieetti ei riitä, pussileittoja voi jatkaa jopa 10 viikkoa.
No eikö tuon Jutan dieetin joku ravintotieteilijä rankannut kaikkein parhaaksi laihdutusdieetiksi?
Mutta joo ap, täällä toinen samanlainen on-off tyyppi, kuulostaa hyvältä toi sun ideasi, ensin pusseille sitten jatkoa Jutalla.
Molemmista kokemusta. Ensin pussikuurilla 2kk ja lähti -8kg. Jatkoin jutan dieetillä ja 3kk lähti 15kg. Molemmissa on puolensa ja puolensa.
Mun ääni menee kyllä jutan dieetille loppupeleissä. Ja mulla oli ylipainoa likinmain 40kg. Ja olen saanut painon pidettyä kurissa. ELi se varsinainen pahin homma eli painonhallinta on myös onnistunut.
Mulla lähti 4 viikon pussikuurilla 8 kiloa, ihan pelkkiä pusseja söin. Helppoa kuin heinänteko, kun vauhtiin pääsee.
Juttaa kaksi kertaa kokeilleena. Molemmilla kerroilla laihduin yli 10 kiloa, molemmilla kerroilla se tuli takaisin korkojen kera. Tottakai oman itsekurin puutetta mutta nostan myös hattua heille jotka pystyy sitä elämäntyyliä pitämään. Se on todella kurinalaista. Silti kokeilisin Juttaa, yhäkin. Kitudieetteihin en pystyisi.
Jutan dieetissä edes jotain järjen hiventä, vaikka sekin perseestä.