Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokottamattomien sulkutila Itävaltaan

Vierailija
15.11.2021 |

Itävallassa otetaan kovemmat otteet käyttöön koronan torjunnassa ja hyvä niin. Valitettavasti Suomessa edelleen mennään alimman yhteisen nimittäjän mukaan, eli kulkutautimyönteinen hörhöstö saa pitää koko kansakuntaa panttivankinaan.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008405098.html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan näille vapaamatkustajille on jotain rotia saada. En mä ainakaan halua kärsiä näiden pahnanpohjimmaisten "ajattelun" lopputuloksista.

Miten sinä kärsit siitä ettei minulla ole rokotetta?

Vierailija
22/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että minä odotan tuulen suunnan kääntymistä, jolloin rokottamattomia demonísoineet ja rokotepakottajat pääsevät maistamaan omaa lääkettään. Kosto on suloinen ja aiheellinen. Ei mitään armoa rokotepakottajille ja rokottamattomien demonísoijille. Toivottavasti joutuvat itse vielä elämään yhteiskunnan syrjityimpinä jäseninä.

Niinpä.. mutta pahoin pelkään että kukaan ei tule laittamaan näitä ihmisiä vastuuseen, koska vaikuttaa siltä että lähes koko maailma johtajineen on tässä kusetuksessa mukana. Yhdysvalloissa tosin Bidenin hallinto on jo haastettu lukuisten tahojen toimesta oikeuteen rokotemandaattien vuoksi, ja muutenkin ihmiset vastustavat siellä näitä pakkorokotuksia todella vahvasti joten toivoa on, että edes siellä tälle hulluudella laitettaisiin stoppia. Mutta meillähän ei näistä narratiiviin sopimattomista juonenkäänteistä uutisoida.

Toivon vain, että suomalaisissakin olisi tarpeeksi rohkeutta vastustaa tätä kehitystä muutenkin kuin somealustoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan näille vapaamatkustajille on jotain rotia saada. En mä ainakaan halua kärsiä näiden pahnanpohjimmaisten "ajattelun" lopputuloksista.

Koska rokottamattomat ovat pahimpia tartuttajia.

Vierailija
24/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole koronaa. Mitä minä tartutan?

Vierailija
25/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä et ole näitä "viis flunssasta, menen silti töihin" vaan pysyt sairaana kotona.

Vierailija
26/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa meinasit tehdä saman aloituksen? Tästä on jo monta ketjua joissa 90% porukasta selkeästi vastustaa tällaista tyranniaa. Mutta sinä vaan epätoivoisesti jaksat jankuttaa "kulkutautimyönteisistä änkyröistä".

Varmaan joku ylläpidon manipuloitu pelle asialla.

Tai joku niistä hallituksen avustajista. Niillähän on porukkaa palkattu ihan somessa notkumiseen ja erilaisilla keskustelupalstoilla kommentointiakin varten..

Vierailija
27/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saadaan sama myös pikaisesti tänne Suomeen.

Vierailija
28/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälin sukulaisiasi ja tuttaviasi... ei kukaan ansaitse noin tyhmää läheistä.

Vierailija
29/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Se rokotettu viilettää tuolla levittämässä virusta pää kolmantena jalkana lieväoireisenakin "koska ei tämä köhä ainakaan koronaa ole" kun taas rokottamaton menee testiin ja potee kotona eikä tartuta virusta keneenkään.

Vierailija
30/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas ja paha ihminen. Kyse ei ole viruksesta. Kyse on siitä että ihmiset halutaan nujertaa ja alistaa.

Itävallassa on nyt Euroopan pahin koronatilanne joten eipä noita sulkuja leikillä laiteta.

Leikiltä toki kuulostaa. 10 pv kestää ja saa mennä töihin, kauppaan ja jotain. 

Miten sitä valvotaan? 

Vierailija
31/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saadaan sama myös pikaisesti tänne Suomeen.

Tiäkkö mitä? Tuolla tavalla niin minä kuin ne pari tietämääni rokottamatontakin on eletty jo keväästä -20 asti.

Lenkkeilyä ja ulkoilua sekä kerran viikossa ruokakauppaan on ihan ongelmaton tapa elää vaikka sinä reppana toivot tällaisen olevan jokin rangaistus.

Edes ennen pandemiaa ei kiinnostanut nämä ostoshlvetit, ravintolat eikä leffateatterit joita ilman ilmeisen moni ei koe olevansa edes elossa.

Vierailija
32/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sairas ja paha ihminen. Kyse ei ole viruksesta. Kyse on siitä että ihmiset halutaan nujertaa ja alistaa.

Itävallassa on nyt Euroopan pahin koronatilanne joten eipä noita sulkuja leikillä laiteta.

Leikiltä toki kuulostaa. 10 pv kestää ja saa mennä töihin, kauppaan ja jotain. 

Miten sitä valvotaan? 

Satunnainen valvonta . Siellä oli rokotettu n. 60 prossaa . Rokotettu joutuu osissa paikoissa käyttämään suojainta ja negatiivinen testitulos rokotteen lisäksi , oli jossain .

Vierailija
33/33 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä et ole näitä "viis flunssasta, menen silti töihin" vaan pysyt sairaana kotona.

Kävin viimeksi torstaina testissä. Koska sinä kävit viimeksi? Ai niin ethän sinä rokotettuna taida koko testiin päästä! Se siitä kuka koronaa levittää.