Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä se niin on, että kannattaa olla vaan oma itsensä, vaikka olisi kuinka sekopää tahansa

Vierailija
15.11.2021 |

Siis en tarkoita että ketään saisi satuttaa väkivallalla vaan sellaista omana itsenään olemista, että jos sinusta tuntuu joltain, näytä se! Jos olet mustasukkainen, vihainen, ärsyyntynyt, mitä tahansa, näytä se juuri siten kuin sinulle on luontaista.

Minulla on paljon kokemusta erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä olemisesta ja siitä, miten eri tavoilla olen heidän kanssaan käyttäytynyt. Mielenterveysongelmia minulla on ollut lapsesta asti ja olisin kuulemma tarvinnut jo silloin psykiatria. Olen siis ollut ongelmainen niin kauan kuin muistan ja toisinaan yrittänyt piilotella todellista persoonaani ja esittänyt sellaista mitä en oikeasti ole. Kaikki ihmissuhteet, joissa en ole näyttänyt todellista persoonaani, ovat menneet pieleen ja loppuneet tämän toisen päätöksestä.
Mutta aina kun olen ollut reilusti vain oma itseni ja näyttänyt siis kaikki huonotkin puoleni, minusta on tykätty. Ihan sama vaikka olen saanut hulluuskohtauksia, ei se ole vähentänyt muiden tykkäämistä, päinvastoin!

Lupaan tästä lähtien olla aina vain oma itseni. Toki esim. työpaikalla täytyy vetää tietynlaista roolia, koska ei siellä ole hyväksyttävää saada hulluuskohtauksia tms. Mutta aina kun tutustun siviilissä uuteen ihmiseen jonka kanssa olisi aikomus ystävystyä/alkaa tapailla, niin aion olla oma itseni!
Silloin ei ole mahdollista hävitä mitään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihhmisestä kasvaa autistitinen jos sopeutuu liiiakseen rajoitteisiiin eikä anna hermoston tehdä vapaaasti töitä.

Vierailija
2/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen pitää osata käyttäytyä ja hillitä itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttihullu?

Vierailija
4/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen pitää osata käyttäytyä ja hillitä itsensä.

Niinhän sitä sanotaan. Siksi juuri teinkin tällaisen avauksen, kun olen huomannut ettei tuo sääntö ole omalla kohdallani toiminut.

Ap

Vierailija
5/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä lystäät. Seura tekee kaltaisekseen, eli liikut siinä porukassa missä pitääkin.

Vierailija
6/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ap tässä on se että tuota hahmotustasi noudatetaan mutta jotkut mielenpahoittajat vääristävät asioita ja esineitä niin pahasti että itse tälläisestä aktista ei ole muuta kuin sekoamista lisää.

Tervettuloa "maailman parhaaseen" palstaan?

Onko tämä vieläkin akti ja niin tärkeä merkki?

Vierailija
7/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee mitä lystäät. Seura tekee kaltaisekseen, eli liikut siinä porukassa missä pitääkin.

Sama täällä .Liikun porukoissa jotka hyväkyy minut sellaisena kuin olen!

Vierailija
8/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saa sitä hullu olla, mutta tyhmyydesta sakotetaan koko lippaallinen".

Vierailija
9/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunne itsesi", "ole oma itsesi, kaikki muut ovat jo varattuja". Lainauksia löytyy, ken jaksaa etsiä. Itsensä tuntemista on hieman vaihdellen arvostettu kautta historian. Onpa sitä pidetty lähes mahdottomanakin! Voimme vielä lisätä sen, että kun itseään alkaa tuntemaan pitää vielä löytää rohkeutta antaa olla.

Ole rauhassa ja käy läpi ne hulluuskohtaukset jotka käytävä on. Kaikki me olemme jonkin sortin sekopäitä, omine kohtauksinemme.

Vierailija
10/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on! Siksi mulla on vain pari ystävää ja mies. Kaikilla viiraa sopivasti. :D

Vierailija
11/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et hulluuskohtauksen aikana aiheuta mitään vaaratilanteita niin ok.