Rokottamattomien sulkutila Itävaltaan
Itävallassa otetaan kovemmat otteet käyttöön koronan torjunnassa ja hyvä niin. Valitettavasti Suomessa edelleen mennään alimman yhteisen nimittäjän mukaan, eli kulkutautimyönteinen hörhöstö saa pitää koko kansakuntaa panttivankinaan.
Kommentit (33)
Valepandemian agenda etenee. Tiesittekö, että WHO:n ohjeiden mukaan kaikki sellaiset tapaukset, joilla on positiivinen testitulos ennen kuolemaa merkataan koronakuolemiksi? Huolimatta siitä, mikä heidän kuolinsyynsä on?
Lääketieteen eliitti haluaa tahallaan pitää numeroita ylhäällä. Mikä lie onkaan syynä...
Montako kertaa meinasit tehdä saman aloituksen? Tästä on jo monta ketjua joissa 90% porukasta selkeästi vastustaa tällaista tyranniaa. Mutta sinä vaan epätoivoisesti jaksat jankuttaa "kulkutautimyönteisistä änkyröistä".
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa meinasit tehdä saman aloituksen? Tästä on jo monta ketjua joissa 90% porukasta selkeästi vastustaa tällaista tyranniaa. Mutta sinä vaan epätoivoisesti jaksat jankuttaa "kulkutautimyönteisistä änkyröistä".
Varmaan joku ylläpidon manipuloitu pelle asialla.
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas ja paha ihminen. Kyse ei ole viruksesta. Kyse on siitä että ihmiset halutaan nujertaa ja alistaa.
Itävallassa on nyt Euroopan pahin koronatilanne joten eipä noita sulkuja leikillä laiteta.
Pakkohan näille vapaamatkustajille on jotain rotia saada. En mä ainakaan halua kärsiä näiden pahnanpohjimmaisten "ajattelun" lopputuloksista.
Meidän ihmisten pitää vastustaa tätä.
Pian jokainen painostetaan kolmannelle piikille. Pian ne rokottavat jo 5-11 vuotiaita.
Olet sitten rokotettu tai rokottamaton niin nyt pidetään yhtä!
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan näille vapaamatkustajille on jotain rotia saada. En mä ainakaan halua kärsiä näiden pahnanpohjimmaisten "ajattelun" lopputuloksista.
Kärsiä? Eikö rokote suojaakaan sinua? Rokotettuja on nyt niin paljon että jos rokotteet toimisivat ja estäisivät tartuntoja meillä olisi paljon parempi tilanne. Sen sijaan nyt tartuntakäyrät nousevat ihan samalla tavalla kuin vuosi sitten ilman rokotteita.
Hyvä. Vihaan rokottamattomia vapaamatkustajia ja toivon heille vain kurjuutta, koska hehän ovat sitä meille, vastuullisille, aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsiä? Eikö rokote suojaakaan sinua? Rokotettuja on nyt niin paljon että jos rokotteet toimisivat ja estäisivät tartuntoja meillä olisi paljon parempi tilanne. Sen sijaan nyt tartuntakäyrät nousevat ihan samalla tavalla kuin vuosi sitten ilman rokotteita.
Rokottamattomat tartuttavat toisiaan kun vetoavat vain pikkunuhaan... onni on näillä jotka siitä selviävät mutta vielä se ettei sekään takaa sitä ettei se tulisi uudestaan... noh itsepä ovat tehneet päätöksen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko millainen tilannet nyt olisi jollei suurin osa kansasta olisi vastuullista. 50% sairaaloiden potilaista rokottamattoman vähemmistömn edustajia.
Miksi? Rokotetut ja lapset saavat edelleen levittää sitä mielin määrin joten ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Vihaan rokottamattomia vapaamatkustajia ja toivon heille vain kurjuutta, koska hehän ovat sitä meille, vastuullisille, aiheuttaneet.
Sinä se jaksat keskustella täällä itseksesi kolmen eri sivupersoonasi kanssa. Vaihtaisin jo levyä, et pysty vaikuttamaan kenenkään täysijärkisen ihmisen mielipiteisiin rokottamattomista. Normaaleille ihmisille rokottamattomien ihmisarvo on sama kuin rokotettujenkin.
Ai että minä odotan tuulen suunnan kääntymistä, jolloin rokottamattomia demonísoineet ja rokotepakottajat pääsevät maistamaan omaa lääkettään. Kosto on suloinen ja aiheellinen. Ei mitään armoa rokotepakottajille ja rokottamattomien demonísoijille. Toivottavasti joutuvat itse vielä elämään yhteiskunnan syrjityimpinä jäseninä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se jaksat keskustella täällä itseksesi kolmen eri sivupersoonasi kanssa. Vaihtaisin jo levyä, et pysty vaikuttamaan kenenkään täysijärkisen ihmisen mielipiteisiin rokottamattomista. Normaaleille ihmisille rokottamattomien ihmisarvo on sama kuin rokotettujenkin.
Painotin sanaa vapaamatkustaja. Samat vapaamatkustajat ovat laiminlyönneet kaikkia suosituksia kuten maskisuositusta koko pandemian alusta asti. Nyt kieltäytyvät ilmaisesta rokotteesta ja jatkavat sitä taudin levittämistä. Eipä tästä pandemiasta pääse eroon, jos 20% jatkaa sitä viruksen levittämistä tahallaan (tietoisesti tai alitajuisesti).
Vierailija kirjoitti:
Valepandemian agenda etenee. Tiesittekö, että WHO:n ohjeiden mukaan kaikki sellaiset tapaukset, joilla on positiivinen testitulos ennen kuolemaa merkataan koronakuolemiksi? Huolimatta siitä, mikä heidän kuolinsyynsä on?
Lääketieteen eliitti haluaa tahallaan pitää numeroita ylhäällä. Mikä lie onkaan syynä...
Jep, Suomessakin riittää että on pos.testi 30pv sisällä koronasta vaikka kyseessä olisi saattohoitopotilas. 130 rokotekuolemaa taas selitellään "ei välttämättä syy-yhteyttä rokotteella ja kuolemalla" lol.
Vierailija kirjoitti:
Ai että minä odotan tuulen suunnan kääntymistä, jolloin rokottamattomia demonísoineet ja rokotepakottajat pääsevät maistamaan omaa lääkettään. Kosto on suloinen ja aiheellinen. Ei mitään armoa rokotepakottajille ja rokottamattomien demonísoijille. Toivottavasti joutuvat itse vielä elämään yhteiskunnan syrjityimpinä jäseninä.
No niin ei tule käymään, koska rokotetut ovat vastuullisempia kuin te, ikinä..
Olet sairas ja paha ihminen. Kyse ei ole viruksesta. Kyse on siitä että ihmiset halutaan nujertaa ja alistaa.