Tekosyysi sille, ettet tee etätöitä korona-aikana?
Kommentit (32)
Putkimiehenä se on vähän hankalaa. Yritin kyllä neuvoa zoomin kautta mitä asiakkaiden pitää itse tehdä mutta se oli katastrofi ei kukaan halua maksaa siitä.
Mielelläni jäisin etätöihin, neuvonko videolinkin välityksellä potilaille miten tutkivat itse itsensä?
Laitteet ei mahdu mun yksiöön.
Vierailija kirjoitti:
Putkimiehenä se on vähän hankalaa. Yritin kyllä neuvoa zoomin kautta mitä asiakkaiden pitää itse tehdä mutta se oli katastrofi ei kukaan halua maksaa siitä.
Kolleekan kanssa sammaa mieltä!
Poistatko itse hammaskivesi jos neuvon videolinkin välityksellä?
Mun tekosyy on se, että rakennukset ei valmistu tietokoneen välityksellä kuin simsiä pelatessa.
Hoidan kehitysvammaisia lapsia. Soriii.
Ei oo tekosyytä, on vain oikeita syitä.
Työtäni on vaikea viedä toimistosta kotiin. Keväällä olin altistuksen takia karanteenissa ja oli turhan monimutkasta tehä etänä osaa työtehtävistä. Ja toisekseen ei oo kotona tilaa kunnolliselle erilliselle työpisteelle, kroppa ei tykkää hyvää pitkän päälle sohvalla työskentelystä.
Se olisikin näppärää, ohjaanko ambulanssia zoomin vai puhelimen välityksellä?
Olin etänä 1,5 v mutta pomo pakotti jo takaisin toimistolle. Enää saa olla 2 pv viikossa etänä.
Työnantaja päätti, mielipiteelläni ei ollut vaikutusta.
Pomo pakotti toimistolle 1,5 vuoden etäilyn jälkeen.
Teen etätöitä, mutta kerran viikossa on pakko käydä toimistolla.
Vaikka itseajautuvia autoja jo on olemassa, niin yleisessä käytössä ne eväti vielä ole, siksi joudun aamuisin lähtemään töihin.
Vierailija kirjoitti:
Olin etänä 1,5 v mutta pomo pakotti jo takaisin toimistolle. Enää saa olla 2 pv viikossa etänä.
Se on nyt edes jotain. Jotkut työnantajat eivät edes siihen suostu, vaikka on todettu, että etätyö luo parempaa sekä fyysistä että psyykkistä vointia alentamatta tuottavuutta. Käsittämätöntä, etteivät ilmeisesti ole huolissaan työnantajakuvastaan. Etätyömahdollisuus on kuitenkin työnantajalle kilpailuetu rekrytoitaessa. Nykyään kuulemma melkein kaikki hakijat kysyvät etätyömahdollisuudesta rekrytointivaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt edes jotain. Jotkut työnantajat eivät edes siihen suostu, vaikka on todettu, että etätyö luo parempaa sekä fyysistä että psyykkistä vointia alentamatta tuottavuutta. Käsittämätöntä, etteivät ilmeisesti ole huolissaan työnantajakuvastaan. Etätyömahdollisuus on kuitenkin työnantajalle kilpailuetu rekrytoitaessa. Nykyään kuulemma melkein kaikki hakijat kysyvät etätyömahdollisuudesta rekrytointivaiheessa.
Etätyössä ei ole mitään häiriöitä, tekeminen on tehokkaampaa ja tuottavampaa. On erittäin outoa, että työnantaja ei pysty näkemään tätä, vaikka hän näkee sen, mitä on tehty.
Leikkaussalit eivät puhdista itse itseään.
Potilaiden hoitaminen etänä on työnantajan mielestä mahdotonta.