Kauanko budbee hautoo toimituksia?
Kommentit (9)
Ovatko saaneet pakettia nettikaupasta? Yleensä ovat todella nopeita.
Matsmartilta ei viikkokaan riitä, en enää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko saaneet pakettia nettikaupasta? Yleensä ovat todella nopeita.
Tilaus matsmartilta 5.11. Ilkoitus budbeeltä 11.11. No show tänäänkään.
Viikonloppuisin ei ole mulla liikkuneet ja joku aika on mennyt siihen että siirtyy alkuperäiseltä firmalta kuljetukseen.
Mutta ihan paras palvelu. Selkeä tieto millon paketti on liikkeessä täällä nurkilla, toimitusaika 2 min tarkkuudella ja EIVÄT SOITA OVIKELLOA kun niin on sovittu. Kaikilla muilla kuriireilla muka kanssa että jätä ovelle ja silti pitää pirauttaa kelloa niin että lapsi herää.
Ei ne pitkään haudo, ainakaan oman kokemuksen mukaan.
Tietty riippuu tilauspaikasta.
Itsellä ottanut sen 1-3 arkipäivää, kun on jo pakettia ilmotettu tuotavan klo 17-22 välisenä aikana, tarkennetun aikavälin, sekä seurannan kera (AdLibris/HerSecret/FiksuRuoka) ...
Heti, kun paketin saavat lähelle vastaanottajaa, tulee yleensä, myös kuljetuksesta tietoa.
Ei enää koskaan!
Nääggeri ei osannut perille, soitti moneen kertaan, ei osannut Suomea eikä englantia.
Oli vihainen ja uhkaili! Minua!
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuisin ei ole mulla liikkuneet ja joku aika on mennyt siihen että siirtyy alkuperäiseltä firmalta kuljetukseen.
Mutta ihan paras palvelu. Selkeä tieto millon paketti on liikkeessä täällä nurkilla, toimitusaika 2 min tarkkuudella ja EIVÄT SOITA OVIKELLOA kun niin on sovittu. Kaikilla muilla kuriireilla muka kanssa että jätä ovelle ja silti pitää pirauttaa kelloa niin että lapsi herää.
Soittavat kelloa, jotta tiedät paketin saapuneen ovellesi.
Laita oveen lappu, jossa lukee Älä soita kelloa, kiitos!
ine rrassisstti!
Nehmet tarvitsi tavaroita enemmän. Valita tai osta uudet!