Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avaudun.

Vierailija
02.02.2015 |

Risoo mies, naimisiin mentyä ja lapsen saatua on hiljalleen lakannut tekemästä kotitöitä. Roskat kyllä vie roskiin ja käy kaupassa, muu jää minulle. Olen aina osannut pyytää nätisti, että senkään ei pitäisi olla syy miksi ei tee. Kun pyydän, voisitko...? En saa edes vastausta. toistan. no joo joo. Eikä siltikään tee mitä pyydän ennen kuin pari päivää on vierähtänyt. Välillä tuntuu että miehestä on tullut mun lapsi. Kiukuttelee kuin teini jos jotain pitää tehdä. Tänään pesi koneellisen pyykkiä, jonka vuoksi alkoi mykkäkoulu ja nukkumaanmeno ilman iltasuukkoja. Vituttaa. Kyllä mä nämä hommat vielä jaksan kun olen äitiyslomalla, mutta entäs sitten kun palaan töihin? Joudunko töiden jälkeen tehdä kaikki kotityöt..? Tiedän, että tästä pitäisi puhua, mutta kun avaan suuni mies alkaa käyttäytyä niin kuin olisin hänen saarnaava äitinsä..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle vaihtoehdot, esim. "Tiskaatko vai imuroitko". Mies valitsee niistä itselleen pienemmän pahan. Kannattaa ainakin kokeilla! ;)

Vierailija
2/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kerran avauduit, niin sulkeudupa sitten samaan syssyyn - mieheltäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ollaan ostamassa asuntoa! Asioiden täytyy muuttua, ennen kuin otetaan parisataatonnia lainaa. Jos asiat äityy niin pahaksi että lusikat menee jakoon, siinä menee kaikkien elämä kertaheitolla kunnolla sekaisin.
Ap

Vierailija
4/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut, että saa valita minkä tahansa kotiaskareet minkä aina hoitaa. Valitsi tiskaamisen. Kolme päivää annoin tiskien olla, kunnes loppui puhtaat astiat.
Ap

Vierailija
5/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:53"]

Niin ja ollaan ostamassa asuntoa! Asioiden täytyy muuttua, ennen kuin otetaan parisataatonnia lainaa. Jos asiat äityy niin pahaksi että lusikat menee jakoon, siinä menee kaikkien elämä kertaheitolla kunnolla sekaisin. Ap

[/quote]

Asunnonostoon päättyy suominaisen avio-onni - ja -miehen kaa. Valitettavasti!

Vierailija
6/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan tämä vuokranmaksu paljon onnellisempaa kuin lainan takaisinmaksu

Vierailija
7/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää tietyt työt vuoroviikoin tai kuukausin, tai tehkää pysvä ja selkeä työnjako kaikesta.

Kerro miehelle, ettet ole hänen piikansa. Jos sinä hoidat jonkun homman, hän hoitakoon toisen vastaavan.

Vierailija
8/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät naiset ottako itsellenne idiootti miehiä niin ei ole näitäkään ongelmia!

Vierailija
9/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole idiootti. Hyvä mies, tasapainoinen, ahkera tekemään töitä. Huomioi minut joka päivä ja on mahtava isä pojallemme. On kohtelias ja hyvätapainen. Kotityöt vaan nyt ovat tökkineet.
Ap

Vierailija
10/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:30"]Mun mies ei ole idiootti. Hyvä mies, tasapainoinen, ahkera tekemään töitä. Huomioi minut joka päivä ja on mahtava isä pojallemme. On kohtelias ja hyvätapainen. Kotityöt vaan nyt ovat tökkineet.
Ap
[/quote]Luuseri se on !

Vierailija
11/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:30"]Mun mies ei ole idiootti. Hyvä mies, tasapainoinen, ahkera tekemään töitä. Huomioi minut joka päivä ja on mahtava isä pojallemme. On kohtelias ja hyvätapainen. Kotityöt vaan nyt ovat tökkineet.
Ap
[/quote]Luuseri se on !
[/quote] jaa trollit taas vauhdis.

Vierailija
12/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon takia lusikat jakoon? voin kertoo ettet tule löytämään parempaa miestä ikinä.. ymmärtäisin väkivallan yms mutta tiskaaminen voi huhhuh sun ongelmia.. ota ne hiekat pillusta pois

Vierailija
13/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, no sä voit olla sellainen kyllä herrani nainen joka alistuneesti vaan tekee kaikki hommat. :D työnteko kuuluu molemmille, myös kotityöt. En halua että mieheni tottuu tähän joten muutosta toivon. Lusikat eivät todella ole menossa jakoon, paitsi ehkä 20 vuoden päästä, ellen sitten ole alistunut tuollaiseksi naisenrassukaksi kuin sinä.
Ap