Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VINKKEJÄ LAIHDUTTAMISEEN!

Vierailija
02.02.2015 |

Moikka
Olen nyt viime syksystä pyrkinyt terveellisempään elämään, olen aloittanut päivittäisen liikkumisen ja ennenkaikkea monipuolisen ja terveellisen ruokavalion. Joulukuun aikana ruokavalio olikin sitten mitä sattuu ja muutama plus kilokin tuli. Nyt laskeskelin että olen käynyt kuntosalilla 4kk ja kiloja lähtenyt 16!:) olenkin nyt ruvennut pohtimaan, kannattaisiko hankkia näitä proteiinijauheita, jotta takaisi lihasten säilymisen. Tietenkin aika vähän lihastakin lähtee, mutta rasvoista päästävä eroon! Mittani olivat aloittaessani 96/170 ikä 19v. Nykyään 80kg:) vielä reilu 10kg siis pudotettavissa, riittääkö 5krt/salia viikossa ja 3krt lenkkeilyä 1h/krt? Ja terveellinen ruolavalio että sais loputkin kilot karisemaan! Ja peloteltu on roikkuvasga nahasta mutta vielä sitä ei ole ilmaantunut x) luultavasti vasta dramaattisemmissa painonpudotuksissa? Kaikki vinkitkin ylipäätänsä otetaan vastaan!! :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:22"]AP hmm okei, maito ja banaanikin kuulostaisi hyvältä vaihdotehdolta, ja varsin edulliseltakin. Pitääkim punnita näitä kahta vaihtoehtoa:).En tahdo liikaa proteiinia vaan juuri sen verran kuin päivässä kuuluisikin saada. Kuitenkin tuntuu että hiukan jää vielä uupumaan! [/quote] Ne ylimääräset jauhopaskat jätä suosiolla pois, kyllä oikeanlaisesta ruuasta saa tarpeeks proteiinia koita nyt uskoa se

[/quote]

Ei ap usko. Se ei edes tiedä, kuinka paljon saa proteiinia. Silti se haluaa jauhoja. Täälläkin jauhettu, että liika proteiini haittaa laihtumista, niin ap vaan haluaa lisää. Voi näitä onnettomia :(

Vierailija
22/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:33"]

LIIKU ENEMMÄN JA SYÖ VÄHEMMÄN --> PAINO PUTOAA!

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 06:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:33"]

LIIKU ENEMMÄN JA SYÖ VÄHEMMÄN --> PAINO PUTOAA!

[/quote]

ap,ap,ap,ap,ap,ap,ap.

[/quote]

Vierailija
24/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan halua liikaa proteiinia, vaan juuri tarpeeksi:) täytyykin laskurilla katsoa paljonko saan!

Vierailija
25/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti koet ettet saa tarpeeksi proteiinia ruokavaliosta niin voithan sä aina kokeilla protskujauhetta. Itse käytän sitä vain silloin kun olen tehnyt super raskaan salitreenin juon siis silloin kun venyttelen (suositus 30minuutissa treenin jälkeen) en siis minkään aerobic tunnin jälkeen. Mutta liika proteiini muuttuu loppupeleissä rasvaksi jos sitä kaikkea ei kuluta, se kannattaa muistaa.

Vierailija
26/26 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok tää valas aika paljon nyt asiaa:) kiitti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän