Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokottamattomat kätilöt synnytyssairaaloissa

Vierailija
15.11.2021 |

Eikö äideillä ja vauvoilla ole mitään oikeuksia? Miten rokottamattomat kätilöt voi olla mukana synnytyksissä?

Esim. hän, joka antaa tästä ihan haastatteluja: https://www.hbl.fi/artikel/darfor-tar-barnmorskan-pia-sillanpaa-i-karle…

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtona varmaan on "ei kätilöä lainkaan", valitse siitä.

No onneksi on ne lääkärit. He ymmärtåvät asiat

Vierailija
42/48 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut levittävät tautia paljon pahemmin kuin terveet rokottamattomat.

Sinäpä sen sanoit: rokotetut levittävät tautia hyvinkin tehokkaasti rokottamattomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itkeminen ap, voit synnyttää kotona vaikka.

kuka älykääpiö nykyaikana ottaa kotisynnytyksen riskit?

Vierailija
44/48 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ottanut rokotteen mutta aivan sama ottaako naapurin pirkko sen vai ei. Olen nyt törmännyt pari kertaa tilanteeseen jossa joku kysellyt muiden rokotustilannetta. Jumpassa yksi nainen paasasi että onhan kaikki ottanut että hän ei toiste tule jos ei kaikilla ole. Miksi ihmeessä? Jos hänellä itsellään on rokote niin mikä on ongelma??

Bussissa yksi nainen meuhkasi ettei rokottamattomia pitäisi päästää bussiin ollenkaan. Sama kysymys.. Miksi??? Eihän se rokote tartuttamista estä.

Rokotetut nimenomaan tartuttavat koronan rokottamattomiin, jotka rokottamattomina altistuvat herkästi koronan vaikeimmille muodoille. Siis: rokotuttamalla itsenne suojelette nimenomaan itseänne. Koronatilanne pahenee juuri tämän takia, kun nämä rokotevastaiset saavat vääjäämättä tartunnan rokotetuilta, jotka itse selviävät saiarastumatta.

Vierailija
45/48 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut levittävät tautia paljon pahemmin kuin terveet rokottamattomat.

Sinäpä sen sanoit: rokotetut levittävät tautia hyvinkin tehokkaasti rokottamattomiin.

Ja kaikkiin muihinkin kissoihin ja koiriinkin.Kaikkialle ympäristöön.

Mutta kun on hyvä immunitetti ei sairastu ollenkaan.Kun ei sairastu ei tartuta . On siis terve.

Vierailija
46/48 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut ei saa oleskella raskaiden lähellä. Piikkiproteiini on vaarallista ja moni nainen on menettänyt lapsensa kun rokotettu on ollut lähellä...

Vierailija
47/48 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hoitajilta vaaditaa hinkuyskärokotteen voimassa pitämistä vaikka se ei estä levittämästä tautia?

Vierailija
48/48 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta! Varsinkin kun rokotekaan ei estä tartuttamasta.