Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 35-vuotias nainen ja ihmiset sanovat minua lapselliseksi

Vierailija
15.11.2021 |

"Kasva aikuiseksi", "Olet kuin teini", "Teinit räplää kaiket päivät älypuhelinta kuten sinä", "sähän oot aikuinen, etkä mikään lapsi".

Tuntuu niin pahalta, että minulle sanotaan näin. En ole paha ihminen, vaikka olenkin lapsellinen, enkä ole ansainnut tällaista kohtelua.

Haluaisin vain sitä, että minua arvostetaan sellaisena kuin olen, vaikka en osaakaan olla kuten aikuiset.

Miksi ihmisten on niin vaikea hyväksyä kaltaistani ihmistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tehnyt aloituksia useasti tästä samasta aiheesta? Jos olet se, ketä ajattelen, tulee mieleen, että kyllä se jatkuva puhelimen näpläys seurassa on epäkohteliasta. Ja mielestäni epäkohteliaisuutta pitää välttää, oli muuten millainen tahansa.

Vierailija
2/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, anna kalkkisten ja tapatotisten olla ja meuhkata.

Kukaan ei viihdy paremmin sinun elämässäsi kuin sinä itse. Elä se tavalla joka tuo hymyn huulillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sulle noin sanotaan? Töissä?

Vierailija
4/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksityiselämässä. Töissä osaan olla suht "asiallinen", mutta yksityiselämässä on vaikeuksia. Turhaudun helposti. Jo ennen älypuhelimia olin nettiriippuvainen, eli istuin kaiken mahdollisen vapaa-aikani tietokoneella. Älypuhelimet eivät siis ole muuttaneet minua, vaan ne ovat vain mahdollistaneet sen, että voin olla netissä vielä enemmän kuin ennen.

Ap

Vierailija
5/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselämässä = suljetulla osastolla

Vierailija
6/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihmiset on juntteja ja kehtaa sanoa mitä vaan. Älä välita niistä

Vierailija
7/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko netissä roikkuminen todella sitä, mitä pitkällä tähtäimellä haluat elämältä?

Vierailija
8/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap miksi toisten tulisi hyväksyä sinun huono käytös heitä kohtaan? Miksi sinulle ei saisi huomauttaa siitä jos kohtelet itseäsi huonosti olemalla esim jatkuvasti netissä?

Vierailija
9/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne ihmiset joilla ei mitän hyvää sinusta sanotavaa.Vaikka olisi sukua,läheisiä ystäviä.Kenenkän ei tarvitse ainasta molamista kunnella.Molaajilla itsellä on heikko itse tunto ja nostavat itsensä jalustalle haukumalla muita! Ylensä heillä on lähisuvussa kohde nainen ikään katsomatta,jolla ei puolisoa .

Vierailija
10/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kritiikin ottamista vastaan.

Ensikerralla kun joku sanoo lapselliseksi, juttele asiasta enemmän. Voit esim. kysyä tältä kyseiseltä henkilöltä tuon mitä mietit: "etkö hyväksy minua tällaisena"

"Mikä saa sut ajattelemaan noin?"

Pysy kuitenkin asiallisena, niin sullekin voidaan olla.

Vierailija
11/11 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yksityiselämässä. Töissä osaan olla suht "asiallinen", mutta yksityiselämässä on vaikeuksia. Turhaudun helposti. Jo ennen älypuhelimia olin nettiriippuvainen, eli istuin kaiken mahdollisen vapaa-aikani tietokoneella. Älypuhelimet eivät siis ole muuttaneet minua, vaan ne ovat vain mahdollistaneet sen, että voin olla netissä vielä enemmän kuin ennen.

Ap

Onko sinulle tehty adhd testejä? Jatkuva levottomuus voi vahvasti viitata siihen. https://adhdtutuksi.fi/mika-on-adhd/adhd-diagnoosikriteerit/ Tai sitten olet vain kouluttanut aivosi jatkuvaan viihteeseen ja ne ovat ylikierroksilla. Opettele rentoutumaan, kuuntele musiikkia silmät kiinni ja tee rentoutumisharjoituksia. Jos ei auta, varaa aika lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi