Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potkikaa mua persuuksille

Vierailija
02.02.2015 |

Pitäis kotijumppa alkaa tekemään, mutta sohvan pohja on aivan liian houkutteleva läskille. Voi jumalauta tää ei onnistu ikinä. Sanokaa mulle jotain motivoivaa :D

T. 100kg

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta itsestäsi se on lähdettevä. Joko vain istut sohvalla ja olet tyytyväinen satakiloisena, tai teet asialle jotain nyt. Tekeminen helpottuu huomattavasti kun aloitat, ja se sohva pysyy kyllä siellä ja treenin jälkeen on mukavampi lojua.

Vierailija
2/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa jonkun fitnessnaikkosen kuva jääkaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:21"]Susta itsestäsi se on lähdettevä. Joko vain istut sohvalla ja olet tyytyväinen satakiloisena, tai teet asialle jotain nyt. Tekeminen helpottuu huomattavasti kun aloitat, ja se sohva pysyy kyllä siellä ja treenin jälkeen on mukavampi lojua.
[/quote]

Niinpä. Alku on just siks vaikea kun ei jaksa tehä mitään. Siis tein eilen 8 minuutin vatsalihasohjelmasta 2 minuuttia. Vitun surkea tulos :( -ap

Vierailija
4/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:21"]Susta itsestäsi se on lähdettevä. Joko vain istut sohvalla ja olet tyytyväinen satakiloisena, tai teet asialle jotain nyt. Tekeminen helpottuu huomattavasti kun aloitat, ja se sohva pysyy kyllä siellä ja treenin jälkeen on mukavampi lojua. [/quote] Niinpä. Alku on just siks vaikea kun ei jaksa tehä mitään. Siis tein eilen 8 minuutin vatsalihasohjelmasta 2 minuuttia. Vitun surkea tulos :( -ap

[/quote]

Parempi se 2 minuttia on ku nolla! Jokainen päivä jaksaa vähän enemmän :) Aloita vaan!

Vierailija
5/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkasin just jalkani sun perseeseen. Auts! Jumiin jäi. Tiukka perä, ei reikä ainakaan tarvi reeniä.

Vierailija
6/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT! Nyt nouset ylös, laitat lempimusiikkiasi ja suoritat velvollisuuksesi.

Lopussa kiitos seisoo:)

Vierailija
7/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua helpottaa, kun teen eka lämmittely kävelylenkin ulkona ennen jumppaa. Vähemmän raskasta aatella menevänsä kävelylle raittiiseen ilmaksi hetkeksi. Laitan jumppavaatteet päälle, niiden päälle ulkovaatteet, käyn 20-30min kävelyllä, heti eteisessä vaan takki naulakkoon ja kengät pois ja sitten jumppaamaan samantien liikeet pois alta :D Toimii! Ja liikuntaakin tulee lisää kun tulee käveltyä ja raitits ilma piristää. 

Vierailija
8/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein 27 minuutin jumpasta varmaan 15-20 minuuttia :D hiki virtasi ku sialla mutta mä tein sen! 100 kyykkyä ja muut lihaskunnot siihen päälle. Hyvä olo, ylpeä kun jaksoi tehdä noinkin paljon! ^^ -ap

Vierailija
9/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein 27 minuutin jumpasta varmaan 15-20 minuuttia :D hiki virtasi ku sialla mutta mä tein sen! 100 kyykkyä ja muut lihaskunnot siihen päälle. Hyvä olo, ylpeä kun jaksoi tehdä noinkin paljon! ^^ -ap

Vierailija
10/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:58"]

[/quote]

Hyvä homma! :)

Vierailija
11/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kotijumppa ei jaksa innostaa. Pakko mennä salille että saa jotain tehtyä.

Vierailija
12/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut jotain tanssijumppavideoita? En tiedä onko niitä suomeksi, mutta Amazonilta löytyy ainakin englanninkielisiä tanssitreeni-DVD:itä pilvin pimein. Pääasia, että on jotain mikä on hauskaa. (Olettaen tietysti, että sinusta yksin tanssiminen on hauskaa :) Minusta on.)

Vierailija
13/13 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zumba ainakin on kivaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme