Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette naisesta, joka...

Vierailija
02.02.2015 |

Ostaa pullon viiniä maanantaina?

Olen töissä hotellissa ja mulla on useammin vapaapäivä arkipäivänä kuin viikonloppuna. En juo koskaan edes lasillista, jos menen seuraavana päivänä töihin, baareissa ei tule käytyä edes kerran kolmeen kuukauteen. Tykkään kuitenkin juoda viiniä silloin tällöin vapaalla ollessani. Kaupassa tuntuu aina, että muut asiakkaat katsovat arvostellen ostaessani alkoholijuomia muulloin kuin perjantaisin tai lauantaisin.

Mitä te ajattelette naisista, jotka ostavat viiniä arkipäivisin? Arvosteletteko katseellanne juopoksi vai ajatteletteko vaan, että ahaa tolla on vapaapäivä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä sillä on, mitä muut ajattelevat?

Vierailija
2/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muut asiakkaat siellä sitten tekevät muuta kuin alko-ostoksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, mitäs muuta mä olisin siellä Alkossa tekemässä kuin ostamassa alkoholijuomia?

Vierailija
4/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo arvostelevat katseet on sun päässäsi vain. Ei ketään kiinnosta. 

Vierailija
5/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että miksi häpeilee. Ostaisi lekan kossua rehdisti vaan niin kuin me miehet. 

Tulee halvemmaksikin. Eikä sitä sun viinipullon etikettiä ketään ole näkemässä kun dokaat yksinäsi pimeässä kämpässä. 

Vierailija
6/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, hyvä juttu! :D jäi mainitsematta, että en asu suomessa. Ostan siis viinini useimmiten normaalista ruokakaupasta. Ja mummot tuijottaa paheksuen, koska käyn aamupäivisin. Toivottavasti vain kuvittelin tämän. :)

Ja auts toi 6 kommentti! Osui ja upposi!

Vierailija
7/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olettaisin, että juot sen heti? Minä käyn aina alkossa kun sellainen kauppamatkalla sattuu. Juon kuitenkin viiniä vain tiettyjen ruokien kanssa tai illalliskutsuja pitäessäni. 

Vierailija
8/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Hollannissa, mulle ei ikinä tullut mieleenkään hävetä alkoholin ostoa ruokakaupasta. Ihan samaan settiin meni maidon ja veskipaperin kanssa.

Vierailija
9/9 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tyypit siellä alkossa ovat myös ostamassa juomia, ei ne ehdi ajattelemaan susta yhtään mitään, kun miettivät mitä muut ajattelevat heistä :)