Onko turn off jos miehellä on
rajun laihduttamisen takia aika lailla löysää nahkaa vatsassa? Kun ei ole kuitenkaan läski enää.
Kommentit (17)
No olishan se ihan mukava. Voisi joskus sängyssä vatkata oikein ajan kanssa pullataikinaa siinä samalla ratsastaessa. Tosin jäisi varmaan nisut syömättä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:53"]
Ei ole turn off jos pukeutuu uuteen harmaaseen Mersuun ja kädessä on 3000€ kello. Mikään ei ole pahempaa kuin että mies on mäkkärillä töissä - hyi helvetti - varma turn off.
[/quote]
3000 egen kello? Mikä se semmonen halppiskrääsä on?
Eihän tolla hinnalla saa edes sellasta Rolexia jolla kehtais näyttäytyä ihmisten ilmoilla..
Ei ole turn off. Minusta se kertoo enemmän miehestä, on ainakin päättäväisyyttä ja halua laihtua. Kyllä se persoona enemmän ratkaisee. Omalta mieheltä sellainen "lipare" löytyy. En tiennyt aluksi että sellainen sillä on, vasta kun ekaa kertaa vaatteet lähti niin tajusin. Eihän se ehkä mikään turn on myöskään ole, mut ei todellakaan tullut mieleen perääntyä sen takia. Ja olen onnellinen etten perääntynyt ;)
Riippuu ihan siitä, millaisessa miehessä noin niinkuin muuten se läskilipare on kiinnittynyt.
no sinähän sen päätät onko? mitä sä täältä sitä kyselet
mulla on ruma mies, mutta ei tulis mieleenkään täältä kysyä onko turn off :o) rakastan sitä yli kaiken just sellasenaan
Ei ole turn off jos pukeutuu uuteen harmaaseen Mersuun ja kädessä on 3000€ kello. Mikään ei ole pahempaa kuin että mies on mäkkärillä töissä - hyi helvetti - varma turn off.
Naiset löi tämänkin jutun läskiksi. Poikaparka.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:41"]
Joni. Oletko se sinä?
[/quote]
En ole AP mutta Joni kylläkin, kiitti paljon että nyt joku saattais erehtyä luulemaan minua niin läskiksi että mulla roikkuu nahkatkin jo.
Osta sellaset litistävät sukkahousut ja pue ne päälle, kaikki luulee et oot hoikka.
Turn off, on silloin, jos mies miettii tollasta. Eikun nahkasta kiinni ja menoksi!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:53"]Ei ole turn off jos pukeutuu uuteen harmaaseen Mersuun ja kädessä on 3000€ kello. Mikään ei ole pahempaa kuin että mies on mäkkärillä töissä - hyi helvetti - varma turn off.
[/quote]
Mieheni oli nuorena mäkkärissä töissä. Ei se minua haitannut. Nykyään hän on paljon paremmassa asemassa mitä monen av-mamman mies ja tienaa hyvin. Eli kyllä niistä parikymppisistä mäkkärin pojistakin voi tulla jotain suurta :)
Ei häiritse, koska samanlainen vatsalerpake löytyy itseltäkin tiputettuani 5v sitten 35kg. Nahka ei vaan palaudu aina.
N25
Uoäp