Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka olette peitelleet sivusuhdetta?Kootaan vinkkejä :)

Vierailija
02.02.2015 |

- prepaid liitymä yhteydenottoihin.Tai jos käytätte tavan käyttispuhelinta, nimen naamioiminen esim "parturi" etc

- missään nimessa ei pidetä yhteyttä FB:n kautta.

- viestien poisto välittömästi puhelimesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tähän tulee oikeasti vinkkejä siihen, miten saa pettää rauhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun sivusuhteesta on vuosia ja miehen kostosivusuhteesta myös, on erottu ja rakennettu tahoillamme uudet elämät ja vihdoinkin myös lapset ovat toipuneet sivusuhteiden aiheuttamista vaurioista, en voi muuta kuin pahoitella surkeaa valintaasi. Siinä ei ole mitään hienoa eikä jännää eikä hymyön arvoista. SE on säälittävä, pelkurimainen valinta, josta kärsii moni ihminen. Kuten lapset. Ja josta toipumiseen menee vuosia.

Vierailija
4/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseisestä naisesta tulee puhetta puolison kanssa, niin puhun hänestä aina hiukan vähättelevästi ja ärsyttävänä tyyppinä. Lisäksi minulla on toinen puhelin + sim töissä. Tapailen häntä työpäivän aikana tai työreissuilla

Vierailija
5/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:29"]

Jos kyseisestä naisesta tulee puhetta puolison kanssa, niin puhun hänestä aina hiukan vähättelevästi ja ärsyttävänä tyyppinä. Lisäksi minulla on toinen puhelin + sim töissä. Tapailen häntä työpäivän aikana tai työreissuilla

[/quote]

Aika läpinäkyvää tuo vähättely. Kai tiedät sanonnan rakkaudesta se hevonenkin potkii?

Vierailija
6/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit poistetaan heti, puheluloki tyhjätään heti, nrona tyyliin Työ Heiskanen, kotiin ei oteta yhteyttä !

Vierailija
7/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on netin kautta tavattu seksisuhde, hän ei tiedä edes sukunimeäni eikä muutakaan henkilökohtaista. Yhteydenpidot prepaidin kautta, tapaamme hänen luona 2-4 viikon välein ja välimatkaa on 100km. Eli suht turvallinen salasuhde ja kiinnijääminen hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
8/8 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:29"]

[/quote]

Aika läpinäkyvää tuo vähättely. Kai tiedät sanonnan rakkaudesta se hevonenkin potkii?

[/quote]

Jep, itse arvasin miehen salasuhteen tuon käyttäytymisen pohjalta.