Tietämättömille!
Nyt kaikki saavat ihmetellä. Tänne kaikenlaisia kysymyksiä, johon tietävät vastaavat! Siis mitä vain, ainahan joku tietää. Näin karkoitetaan epätietoisuus :)
Minulla on kysymyksiä:
1. Mikä se useiden käyttämä "up" täällä on?
2. Mitä tarkoittaa LMFAO?
Kyselemään ja vastailemaan!
Kommentit (14)
Up= nostetaan ketjua että keskustelu säilyisi
LMFAO= Laughing My Fucking Ass Off ?:D
Mäkin mietin tota kohdunnapukkaa. Tai oikeasti se taitaa olla kohdunnipukka. Kun mä laitan sormen sisään niin tuntuu aikalailla heti suuaukon kohdalla ylhäällä joku kova juttu, onkohan se se? :D sen takia ei meinaa seksikään onnistua takaapäin, kun muna taittuu kun se nappula on tiellä. Sori meni vähän ohikseksi :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:04"]Nyt kaikki saavat ihmetellä. Tänne kaikenlaisia kysymyksiä, johon tietävät vastaavat! Siis mitä vain, ainahan joku tietää. Näin karkoitetaan epätietoisuus :)
Minulla on kysymyksiä:
1. Mikä se useiden käyttämä "up" täällä on?
2. Mitä tarkoittaa LMFAO?
Kyselemään ja vastailemaan!
[/quote]
Up on termi mitä käytetään kun halutaan nostaa ketju yös. LMFAO tarkoittaa Laughing my fucking ass off.
Miks miun pää tuppaa olemaa ni kovin kipiä ku olen ryypänny koko illan?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:11"]Mäkin mietin tota kohdunnapukkaa. Tai oikeasti se taitaa olla kohdunnipukka. Kun mä laitan sormen sisään niin tuntuu aikalailla heti suuaukon kohdalla ylhäällä joku kova juttu, onkohan se se? :D sen takia ei meinaa seksikään onnistua takaapäin, kun muna taittuu kun se nappula on tiellä. Sori meni vähän ohikseksi :D
[/quote]
Se on kohdun suu. On ns napukkana sielä emättimen puolella
Miksi minä en liho? Voin siis syödä mitä vain milloin vain mutta en vain silti liho. But i like it, tough. On kavereita jotka ei uskalla syödä mitään ku lihovat.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:28"]Miksi minä en liho? Voin siis syödä mitä vain milloin vain mutta en vain silti liho. But i like it, tough. On kavereita jotka ei uskalla syödä mitään ku lihovat.
[/quote]
No kaikki ei liho. Tadaa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 17:28"]Miksi minä en liho? Voin siis syödä mitä vain milloin vain mutta en vain silti liho. But i like it, tough. On kavereita jotka ei uskalla syödä mitään ku lihovat.
[/quote]
Ruuansulatus?
Mikä on kohdunnapukka?