Exät kyykkyyn!
Kirjoitin mieheni exän nyksälle, että nainen pitää epätoivoisesti yhteyttä mieheeni ja yrittää ruikuttaa miestäni takaisin... Eukko kun ei ymmärrä kun mieheni on sanonut moneen kertaan ettei kiinnosta. Laitoinpa siis ystävällisen ja ilmoitusluontoisen viestin mieheni exän nyxälle, ihan vaan että pysyy kärryillä noista jutuista :)
Tuleekohan tähän yhtään kommentii sellaselta joka tosiaan tajuu mun pointin...?
Kommentit (14)
Ilmeisesti sua kuitenkin häiritsee asia, koet uhkana ja olet mustasukkainen.
On kuitenkin mun mielestäni oikein, että tuo mies tietää, millaisessa suhteessa on. Mun mielestä säälittävää alkaa seurustella ilman tunteita tai halua sitoutua, kun on kiinni exässä tai ihan mistä tahansa syystä.
Parisuhteet on niin hanurista, että itse välttelen. Pelkkää feikkaamista, exien sekaantumista, toisiin ihastumista, pettämistä, hyötymistä, tunteettomuutta...
Et itsekään sen paremmassa veneessä ole kuin nyksäsi ex ja hänen miehensä.
Joo kieltämättä rupee ärsyttää toi exän yhteydenpito... Tiedän et tahalleen haluu sotkee kuvioita ja tuottaa pahaa mieltä. Ite oon täysin kypsä siihen et ihmiset ei voi vaan keskittyy omaan elämäänsä. Eli kaikessa "aikuisuudessa ja kypsyydessäni" vastaan samalla mitalla :)
-ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:15"]
Joo kieltämättä rupee ärsyttää toi exän yhteydenpito... Tiedän et tahalleen haluu sotkee kuvioita ja tuottaa pahaa mieltä. Ite oon täysin kypsä siihen et ihmiset ei voi vaan keskittyy omaan elämäänsä. Eli kaikessa "aikuisuudessa ja kypsyydessäni" vastaan samalla mitalla :)
-ap
[/quote]Keskitytkö sinä siis siten omaan elämääsi, että tee ilmoituksia puolisosi entisen nykyiselle? Mitenhän sinä sitten sekaantuisit muiden asioihin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:15"]
-ap
[/quote]Keskitytkö sinä siis siten omaan elämääsi, että tee ilmoituksia puolisosi entisen nykyiselle? Mitenhän sinä sitten sekaantuisit muiden asioihin.
[/quote]
Aivan, sarkasmia olikin tuo edellinen kommentini. Hei, sitä saa mitä tilaa... :)
-ap
Ymmärrän sinua täysin, tekisin itse samalla tavalla. Jos mies lähtee läpyttelemään tämän johdosta, emäntä voi kyllä olla miehesi kimpussa entistä sitkeämmin. Lähestymiskieltoa vaan hakemaan, jos käy liian raskaaksi, ei mitään sääliä häirikköä kohtaan.
No meillä ollaan ihan ystäviä exien kanssa.
Itsekin tein mieheni ja minun suhteen alkutaipaleella noin.. Ei tullut enää yhteydenottoja :D
Miehen eksä mustamaalasi sekä miestä että minua väittämällä kaikille, että mieheni on hakannut hänet ja minä vainoan häntä etc.. Todellisuudessa itse soitteli ja tekstasi mieheni perään (mies näytti jokaisen viestin minulle ja puhelujen aikana laittoi kaiuttimelle) ja itki kun ei ole päässyt yli ja jättänyt jokaisen uuden jätkän hänen takiaan plaaplaa..
Oli pakko puuttua peliin kun vainoaminen alkoi vaikuttaa elämäämme ihan todenteolla ja kunnianloukkaussyytteilläkin piti uhkailla, mutta yhteydenotot ja vainoamiset loppuivat vasta kun laitoin viestiä hänen poikaystävälleen :)
Edelleen olen mieheni kanssa yhdessä ja lapsikin on <3
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:45"]
No meillä ollaan ihan ystäviä exien kanssa.
[/quote]
Meilläpä harrastetaan ihan orgioita exien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 16:45"]No meillä ollaan ihan ystäviä exien kanssa.
[/quote]
Lällällää. Sinulla on ollut onnea ja ilmeisesti muutenkin helppo elämä kun et kykene myötätuntoon. Minkä ap voi miehensä häiriintyneelle exälle.
Mulla oli mies jolle " hullu ex " viestitteli. Paljastui sitten muitakin exiä
jotka viestitteli ... voitte arvata oliko luurankoja kaapissa.
Se oli sitten viimeinen kerta kun sen sortin sambassa mukana keikuin :D
En tarkoita pahalla sulle ap, itse en enää koskaan jää sellaiseen tilanteeseen.
Mut sähän oot nyxän exän nyxä, että todellisuudessako yrität exän nyxää vai exäkö ei anna exän olla nyxä?