Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen isä ja lapseni eivät tulleet isänpäiväksi

Vierailija
14.11.2021 |

Yksi on opiskeluristeilyllä, yksi lomamatkalla tyttöystävän kanssa ja yksi masentunut tytär toisella paikkakunnalla. Harmi kun tänä vuonna eivät olleet paikalla kakkua syömässä :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ensi viikolla tapaamaan masentunutta tytärtä ja vie hänet vaikka kahville. :)

Vierailija
22/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, että ihmiset ottavat nämä kaupalliset "juhlapäivät" niin kuolemanvakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap valittanut, kunhan kertoi omasta isänpäivästään. Uskon hänen olevan hyvä isä, koska kaikki lapset kuitenkin muistivat, vaikka eivät olosuhteiden vuoksi päässeetkään paikalle.

Vierailija
24/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettäisi jos minulla olisi tuollainen ruikuttaja isä. Minua ei ainakaan haittaa pätkääkään vaikka lapseni eivät edes onnittelisi isänpäivänä. Mitä väliä on isänpäivä muistamisella jos suhde lapsiin on muuten kunnossa?

Vierailija
25/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä valitat. Sait puhelut jokaiselta. Jotkut isät eivät saa sitäkään.

Jos ei saa edes puhelua, on syytä katsoa peiliin.

Vierailija
26/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin taas kerran saada nuoret aikuiset lapset isänsä luo tai isänpäivälounaalle tai jotenkin muistamaan isäänsä mut ei. Mission impossible ja nyt en enää jaksa enkä viitsi. Olemme eronneet joitakin vuosia sitten lasten isän petettyä rumasti ja perustettua uuden perheen jo liittomme aikana. Lapset eivät ole antaneet isälleen anteeksi. Kuulemma eivät halua tavata isäänsä vaikka aseella uhattaisiin. Ymmärrän että varmasti lientyvät joskus mutta onhan tämä raskasta kaikille osapuolille.

Oliko lapset teinejä kun erositte? Teinit voi olla aika armottomia. Itellä vähän samantapainen tilanne niin siittä tiedän.

Vierailija
27/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi oo aika normaalia? Nuoret elää omaa elämäänsä omassa kuplassaan ja siinä pukkaa vanhemmat joskus unohtumaan.

Vierailija
28/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kaukana ja yritin soittaa muutaman kerran isälleni tänään toivottaakseni hyvää isänpäivää - ei vastausta.

Laitoin myös äidilleni viestiä että yritin soittaa ja että olisin halunnut toivotella hyvää isänpäivää - ei myöskään vastausta.

Ei ole ollut riitaa tai mitään, en tiedä mistä tämä johtuu.

Että näin meillä. Tylsä tilanne, mutta onneksi mieheni on aivan ihana isä lapsillemme ❤️

Hyvää isänpäivää kaikille isille .

Vierailija
29/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Nuorilla on elämänsä. Nämä päivät vaan olisivat tärkeitä vanhemmille, mutta ei kannata pahoittaa mieltään vaikka ihmeitä muistamisia ei tulisikaan…

Vierailija
30/37 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.Kaikki riippuu eri osapuolten luonteesta.Voihan lapsikin olla tyly luonteeltaan.

Vierailija
31/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka saisit puhelun on syytä katsoa peiliin. Monet soittavat, kun heidät manipuloinut äiti/isä saa aikaiseksi sellaisen uhriutumus-paskamyrskyn, että soittamalla pääsee vähemmällä.

Vierailija
32/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi, mutta ainakin tiedät "syyt". Tiedän tapauksia, joissa isä on odottanut koko päivän edes tekstiviestiä, mutta sitä ei ole koskaan tullut. Ja tämä on toistunut joka isänpäivä. Sydäntäsärkevää.

Minä en onnitellut isääni eilen. Miksi pitäisi onnitella ihmistä, joka on sovannut minua koko elämäni ajan. Viimeksi 3 pv sitten tuli taas haukut, kun en osaa mitään. Kyse ei todellakaan ole siitä, että en osaisi mitään, vaan todellakin osaan, mutta isän pitää vaan jatkuvasti ottaa silmätikukseen muut ihmiset, koska itse on niin heikko, että haukkumalla muita voi peittää omaa heikkouttaan.

Vierailija
33/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret voivat olla niin ajattelemattomia. Mutta vaikuttaa siltä, että teillä on lämpimät välit. Se on tärkeintä ❤

Vierailija
34/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi, mutta ainakin tiedät "syyt". Tiedän tapauksia, joissa isä on odottanut koko päivän edes tekstiviestiä, mutta sitä ei ole koskaan tullut. Ja tämä on toistunut joka isänpäivä. Sydäntäsärkevää.

Miks niille mulk***e pitäs mitään lähettää!

Vierailija
35/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti aina opetti, että mikään asia ei ole kovin tärkeä. Aina oli ymmärrettävää, jos oli muita menoja. Siis milloin tahansa.

Minä opetan ihan samaa. Lapset tulee, jos on tullakseen. Ei ole mikään pakko.

Tämän johdosta meistä kukaan ei aina säännönmukaisesti muista juhlapäiviä. Vietetään, jos vietetään. Kiva, jos muistavat, mutta en ota henkilökohtaisesti, jos eivät muista.

Vierailija
36/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt minunkaan tyttäreni isänsä luona eilen, oli pelireissussa koko viikonlopun. Toivottavasti muisti kuitenkin soittaa tai laittaa edes viestin. Kävi tosin jo aiemmin viikolla, leipoi silloin ja antoi lahjan. Tosin se taisi puolittain olla myös syntymäpäivälahja, kun se oli exällä ollut pari päivää aiemmin.

Vierailija
37/37 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vuosi vuodelta vanhenen, muistan entistä useimmin ne lapsena tapahtuneet isäni kännissä riehumiset, huutamiset ja syyttelyt. Pelon, jolle lapsena ei mahtanut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän