Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset..

Vierailija
02.02.2015 |

Eivät osaa lukea rivienvälistä ettei kiinnosta? Nykymaailmassa on helppo tutustua netissä ja eri sovelluksien kautta ihmisiin. Hyvin usein törmää ihmisiin jotka hakevat seuraa. Itse olen kohtelias nainen ja hyvin usein se kohteliaisuus on saanut miehet luulemaan jotain aivan muuta kuin mitä se todellisuudessa tarkoittaisi. En halua olla ilkeä joten yritän mahdollisimman nätisti sanoa että nyt olet kyllä käsittänyt väärin, en ole kiinnostunut susta sillä tavalla.. Ja hyvin usein edes siinä vaiheessa se mies ei tajua lopettaa. Jossain vaiheessa on sitten jo pakko sanoa ei niin kiltisti että eiku ihan oikeesti, mua ei kiinnosta. Sitten loukkaannutaan ja saatetaan jopa uhkailla itsemurhalla. Mitä helvettiä?

Mulla on hyvä esimerkki yhdestä tapauksesta. Eräs mies on kaverini veli ja olen nähnyt hänet pari kertaa kaverini luona. Mies tuli sitten juttelemaan facessa ja mikä ettei juttelin takaisin, olisihan se epäkohteliasta jättää vaan vastaamatta vaikka mies ei mua lainkaan muutakuin kaverimielessä kiinnostanut. Sitten mies yhtäkkiä jo kertoikin että on ihastunut ja mahdollisimman kiltisti yritin sanoa että joo olen otettu, mutta tunne ei ole molemminpuolinen. Jatkoimme sitten juttelua normaalisti ja vaihdettiin silloin tällöin kuulumisia. Vaihdoin sitten profiilikuvan facebookissa, kuvassa mulla oli kaulassa pieni fritsu jonka "säätöni" oli tehnyt. Tässä vaiheessa en ollut jutellut miehen kanssa ainakaan kuukauteen ja yhtäkkiä hän laittaa hyvin vihaisen viestin että "jaahas, tämän takia et ole pitänyt yhteyttä minä kun käsitin että.." Siis voi vittu! Sitten meni hermo ja käskin miehen painua helvettiin. Silti tämä mies on yhteisille tutuille puhunut edelleenkin kuinka aikoo minusta ottaa vaimon itselleen yms. Hän soittelee ja laittaa viestiä mutta en todellakaan vastaa sillä hän kuitenkin käsittää ne taas väärin.

Onko muille käynyt tälläistä? Varmasti on. Ja tässä en yleistä että vain miehet voivat käsittää väärin. Tiedän montakin tapausta joissa nainen on käsittänyt väärin normaalin kohteliaisuuden. Naiset saattavat olla jopa pahempia kun miehet...

Kertokaa omia kokemuksia aiheeseen liittyen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo teksti meni tuollein pötköksi vaikka jaoin tekstin osiin.. :( t. Ap

Vierailija
2/3 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla