meillä mies jää kotiin vauvan kanssa, minä menen töihin äitiysloman jälkeen.
Kommentit (15)
Ei kysyttävää. Minä hoidin vauvaa 0-6kk iän ja mies 6-10.5kk iän. Ensi kerralla sama jako!
Niin, kerropa asiasta lisää kun lapsi on syntynyt.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:57"]Niin, kerropa asiasta lisää kun lapsi on syntynyt.
[/quote]
Mitä kerrottavaa siinä on? Me ainakin pidettiin suunnitelmasta kiinni ongelmitta :) nro4
Minäkin tein noin, palasin opiskelemaan ja mies jäi lasten kanssa kotiin. Oli hyvä idea!
Minkä alan ihminen olet? Entä mitä miehesi tekee työkseen?
Joo, eipä ole minullakaan kysyttävää.
Meillä mies jäänyt kummankin lapsen kohdalla kotiin kun ovat olleet 4kk:n ikäisiä ja ollut kolmeen ikävuoteen asti heidän kanssaan. Minä olin töissä. Ihan tavallinen duunari olen.
Kyllähän se nikottelua tuttavapiirissä aiheutti kun kuulemma naisen kuuluu olla kotona. Me emme moisista mielipiteistä piitanneet.
Meillä varmaan sama homma, sitten joskus kun lastenteko on ajankohtaista. :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 14:57"]Niin, kerropa asiasta lisää kun lapsi on syntynyt.
[/quote]
Vauva on jo syntynyt. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 15:00"]Minkä alan ihminen olet? Entä mitä miehesi tekee työkseen?
[/quote]
Olen hammaslääkäri, mies rakennusmestari :)
Kyllä perheen pitää saada itse päättää mikä heille sopii. Ei ole sukulaisten, tuttavien eikä rätyjen asia. Meillä päätettiin toisin, koska miehen ura oli nousukiidossa, sai juuri oman osastonsa jne ja minä taas olen palaamassa opiskelemaan kotihoidontuen päätyttyä. Tämä sopi meille parhaiten. Muuten mekin olisimme jakaneet.
Olisikin ollut mahdollisuus jäädä kotiin lasten kanssa silloin kun he olivat pieniä. Ei ollut, kiitos äidin.
Me ollaan jaettu tarpeen ja käytännöllisyyden mukaan. Kyllähän muutama kyseli, millä oon painostanu mieheni jäämään kotiin. En millään, sattui vaan sopimaan siihen tilanteeseen. Meillä siis useampi lapsi ja mies ollu kaikilta kotona ainakin osan vanhempain vapaasta.
Ei kysyttävää, isän ja vauvan välille syntyy varmasti hyvä kiintymyssuhde