Miksi mies vetää ulos?
Eli kun panee kortsun kanssa, niin ihan viime tingassa vetää ulos ja hoitaa laukeamisen käsin. Siis ihan sen laukeamisen, ei siis runkkaa lauetakseen. Miksi?
Voiko olla kyse siitä, että kortsu voi olla epävarma ja varoo tulemasta sisälle? Tai että on seksiä harvoin ja tottunut runkatessa laukeamaan voimakkaalla otteella? Kuitenkin joutuu aika paljon himmailemaan, ettei laukea liian nopeasti kun pannaan.
Mies 45v, jos se mitään asiaan vaikuttaa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, että hän laukeaa? Noinhan se on helppoa feikata sen kumin kanssa, kun et tunne että kalu paisuu ja sykkii pillussa. Mä jättäisin koko panot väliin, jos kumilla joutuis sähläämään. Orgasmit on täysin mitättömiä paljaaseen verrattuna.
No sinä tekisit niin, joku muu tekee jotain muuta. Joillain saattaa olla jokin syy, miksi juuri kumit ovat ainakin sillä hetkellä käytössä.
Ei mulla ole mitään syytä epäillä feikkaamista. Voi olla, että kaikki mitä toinen sanoo tai tekee on feikkiä, tai sitten ei. Sen näkee ajan kanssa.
Ap
Ap, se mies toimii noin ja syytä ei edes tarvitsekkaan tietää. Pääasia on että olet ok asian kanssa. Minun vaimo haluaa välillä melko erikoisiakin asioita, en ymmärrä niitä, mutta kun ei haittaakkaan niin olen antanut asian olla. Tärkein tehtävä parisuhteessa on pitää se kumppani tyytyväisenä. Voithan sinä vaikka kysyä saisitko sinä runkata mieheltäsi lastit päällesi, se voi avata uusia ovia sinullekkin.
Ootko varma, että hän laukeaa? Noinhan se on helppoa feikata sen kumin kanssa, kun et tunne että kalu paisuu ja sykkii pillussa. Mä jättäisin koko panot väliin, jos kumilla joutuis sähläämään. Orgasmit on täysin mitättömiä paljaaseen verrattuna.