Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään yhteistä miehen kanssa.

Vierailija
14.11.2021 |

Miehen kanssa ei mitään yhteistä. Ei siis yhtään mitään. Ei katsota telkkari yhdessä. Tai siis istutaan samalla sohvalla ja mies katsoo telkkarista mitä haluaa ja minä surffaan netissä. Keskustelut lähinnä liittyy töihin, tai mies kertoo työstään. Se ei kiinnosta mua kun en ymmärrä. Kerran viikossa käydään kaupassa yhdessä. Siinäpä se suurinpiirtein.
Lapsi on mutta hän jo 18v. Asuu kotona vielä.

Olenkin tässä pyöritellyt ajatusta erosta. Yhtä hyvin voin istua hiljaa omassa kämpässä. Sais ainakin kattoa telkkarista mitä haluaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehesi valitsit, myöhäistä valittaa.

Vierailija
2/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen tv niin ei tarvitse erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa suhde, saatte puhuttavaa.

Vierailija
4/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä joskus jotain yhteistä vai miten olette ylipäätään päätyneet yhteen? Näkeekö mies suhteessanne mitään ongelmaa? Olisiko asiaa mahdollista työstää ja löytää toinen uudelleen vaikka terapian avulla? Jos ei, niin voit totta kai erota ja lähteä etsimään suhdetta jossa olet onnellinen.

Vierailija
5/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
6/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehesi valitsit, myöhäistä valittaa.

Kyllä mielensä saa muuttaa. 

Vierailija
7/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toinen telkkari. Se ruoho ei ole välttämättä viheriämpää siellä aidan toisella puolella.

Vierailija
8/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

no, ei niin vakavaa keskustelun alotusta ettei tää kommentti hymyilyttäis

Vierailija
9/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on jo yhteistä, kun istutte samalla sohvalla ja jotain puhutte. Meillä ei exän kanssa ollut sitäkään. Ex kieltäytyi kaikesta. Teillä tuntuu olevan toivoa ja mahdollisuus johonkin yhteiseen. Omalla kohdalla ex ei suostunut mihinkään ja todella tarkoitan sitä. Ei puhettakaan, että samalla sohvalla olisi istunut.

Vierailija
10/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tietenkään näe ongelmia. En edes muista miksi päädyttiin yhteen. Tuntuu jotenkin et mies ei kuuntele mua ja ota mun toiveita huomioon.

Ap

Vierailija
11/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus 🥱

Vierailija
12/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel olisi ottaa asia puheeksi miehen kanssa. Ainakin saisitte jotain puhuttavaa miehen töiden lisäksi. Tavallaan ymmärrän, että tuossa elämäntilanteessa, kun lapsi on jo iso, se konkretisoituu ettei suhdetta ole tullut hoidettua vuosiin. Vieläkö haluaisit yrittää? Haluaako mies? Onko suhteessa muita ongelmia? Mitä haluatte tehdä nyt, kun kohta jää enemmän aikaa ja rahaa käyttöön? Mitä hyötyä suhteessa olemisesta on sinulle? Jos toinen ei ole kiinnostunut muuttamaan mitään, voit tehdä sitten omat päätöksesi. On ihan ok erota, toisaalta jos toisesta ei ole suurta harmia eikä kaipaa esim. seksiä niin voi kai sitä asia yhdessä ja elää muuten miten huvittaa.

Vierailija
13/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tietenkään näe ongelmia. En edes muista miksi päädyttiin yhteen. Tuntuu jotenkin et mies ei kuuntele mua ja ota mun toiveita huomioon.

Ap

Mitkä ovat toiveesi ja oletko oikeasti sanonut ne miehelle? Otatko sinä huomioon miehesi toiveet? Kirjoitat jo ettei miehen työpuheet kiinnosta.

Vierailija
14/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Standardivauvavastaus: jätä se paska!

Vierailija
15/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että nyt jo huomasit.

Vierailija
16/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus yrittänyt saada mies mukaan esim. kävelylle, mutta ei lähde. Mies taas tykkää puutöistä joita joskus tekee tallissa. Lähinnä tekee itselleen jotain hyödyllistä talliin. Itse en osaa puutöitä enkä mitää muitakaan käsitöitä. Tykkäisin käydä edes joskus jossain kahvilla, mutta ei. En tiedä mitä tekemistä keksisi kun tuntuu et se mistä minä pidän ei kiinnosta miestä ja päinvastoin.

Täytyy varmaan taas kerran ottaa tää puheeksi. Tod näk mies ottaa sen taas v*******a ja luovutan. Tuntuu ettei miestä kiinnosta jos puhun jostain. Voi poistua ulos kesken kaiken kun kerron jotain.

Kannattaakohan edes enää yrittää keskustella? Tulee vaan entistä pahempi mieli. Yksin ollessa sais ainakin tehdä mitä haluaa eikä katella toista josta näkee ja tuntee, että ”ei kiinnosta hittoakaan”.

Ap

Vierailija
17/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeen hitain? Meni huomatessa parikymmentä vuotta.

Vierailija
18/18 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan teillä yhteistä. koti, perhe, lapsi, sohva, telkkarikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi