Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rangaistus 14-vuotiaalle koulusta myöhästyjälle?

Vierailija
02.02.2015 |

14v myöhästelee jatkuvasti koulusta. Kouluun kävelee puoli tuntia ja lähtee viikottain liian myöhään kouluun. Ei pysty edes kirimään, jos lähtee vaikka 25 minuuttia ennen koulun alkua kotoa. 

Myöhästelystä on taisteltu nyt koko syksy ja tänään myöhästyi taas. En voi olla kotona pukemassa teiniä ja viemässä kädestä pitäen kouluun. Pakko sen on itse sinne mennä. Ala-asteelle ehti aina, koulu oli vieressä. Tuonne yläasteelle ei jalat vie niin reippaasti.

On annettu pelikieltoa, jäädytetty viikkorahaa, ei ole päässyt jo luvattuihin leffailtoihin jne. Mikään ei auta. Rangaistukset ovat aina tasoa 'aha'. Tuntuu siltä, ettei välitä mistään, vaikka nuo pelit ja viikkorahat ovat varmasti tärkeitä. 

Mikä avuksi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se myöhästyy tahallaan. Ei keksi muutakaan keinoa huutaa apua johonkin ongelmaan. Eli jutelkaa.

Vierailija
22/24 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin yläkoulussa välillä kova myöhästänneköhän etenkin aamuisin. Läksyparkki tuli mulle jo seiskaluokalla tutuksi kun jouduin istumaan myöhästymisiä kun niitä oli tullut tarpeeksi. Mulla tahtoi hiusten kampaaminen ja laittautuminen mennä tunnille ajoissa ehtimisen edelle. En muista että kuinka paljon piti myöhästyä että joutui istumaan sinne läksyparkkiin jonne ohjattiin myös kotitehtävien unohtelijat. Myös pommiin tuli nukuttua ainakin kerran kun saavuin liikuntatunnille ainakin puoli tuntia myöhässä.

Vierailija
24/24 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on mysteeri miten voi aina olla ajoissa. Olen ajoissa ainoastaan hyvin stressaavissa tilanteissa kuten työhaastatteluissa tai ylioppilaskirjoituksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi