Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotettiinko teidän lapsi aikanaa sikainfluenssaa vastaan?

Vierailija
02.02.2015 |

Meidän ei, ja olen siitä aina kiitollinen. Kaikki muut lapset ja tuttujen lapset esim. lapsen koulussa rokotettiin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:36"]Kyllä, mutta enää en rokotuttaisi.
[/quote]

Sama täällä. Ei THL myöskään nykytiedon valossa olisi jakanut tuota rokotetta.

Vierailija
42/46 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, se kuulosti minun korviini lääkefirman myyntivouhotukselta. Olin siihen hysteria-aikaan viimeisilläni raskaana. Ystäväni otti rokotuksen ja sairastui vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettiin koko perhe. Oli muuten tervein vuosi pitkilleen sen rokotuksen jälkeen, ei oltu ollenkaan flunssissa, kuumeissa eikä kyllä muitakaan tauteja tullut, kummallista. 

Vierailija
44/46 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:47"]

Rokotettiin koko perhe. Oli muuten tervein vuosi pitkilleen sen rokotuksen jälkeen, ei oltu ollenkaan flunssissa, kuumeissa eikä kyllä muitakaan tauteja tullut, kummallista. 

[/quote]

Jotenkin tätä ei usko. Saattaisitte olla ainoa perhe koko Suomessa, joilla tällainen reaktio.

Vierailija
45/46 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kaikki rokotteen otimme. En silloin pitänyt tautia niin vakavana, mutta otimme rokotteen kun siitä niin puhuttiin. Viime talvena tuli sitten selväksi että tauti ei sitten ole mikään pikkuflunssa. Mies makasi sängynpohjalla  yli viikon niin ettei päätä juuri pystynyt nostamaan. Tauti tarttui minuun mutta heti ensi oireiden tultu hain yksityiseltä lekurilta Tamiflun lääkkeen. Selvisin lievällä kuumeella ja olin työ kykyinen jo kolmen päivän päästä. Miehellä meni ainakin kolme viikkoa että oli normaalissa kunnossa. Lääkärissä käydessä saman aikaan sieltä vietiin ambulanssilla toinen mies sairaalaan saman taudin vuoksi.

Vierailija
46/46 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:16"]Kyllä toki. Sehän oli hyvin vaarallinen tauti. Tappoi perusterveitäkin.
[/quote]
Siis tappoi perusterveen. Lehdistön mukaan kaikilla muilla kuolleilla oli joku altistava sairaus. Kannattaa ottaa selvää paljonko ihan normi influenssat tappaa vuosittain perusterveitä Suomessa.. Aivopesun tulos olet.