ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa
itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)
nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(
tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa, niin minkä voi?
olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D
Kommentit (603)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:46"]
Perkeleen Vekkuli! Kuinka muka ehtisin sulle vastaamaan, kun olen jumissa pesuhuoneessa saamarin iso pamppu pillussani jalat kiimasta täristen... Ja se on SUN VIKA!! Palaan asiaan, helvata... Horoperse
[/quote]
Jos olisit sinkku voisitko ajatella n31 seksiä ja pdsm:ää kanssani? jalat ylös sivuille köytettynä käsi pillussasi ja nuolisin klittaa ja saisit kovaa kyrpää mihin vain sperman paikat saisit päättää itseM50+.
[/quote]
Jos olisin sinkku, totta kai:) Tosin en välitä piiskaamisesta, mutta kuristaminen voimistaa orgasmia ja ei mitään pehmustettuja remmejä vaan nahkavyöt ja nylonköysi. Niillä pääsee tunnelmaan:)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:46"] Perkeleen Vekkuli! Kuinka muka ehtisin sulle vastaamaan, kun olen jumissa pesuhuoneessa saamarin iso pamppu pillussani jalat kiimasta täristen... Ja se on SUN VIKA!! Palaan asiaan, helvata... Horoperse [/quote]
Hmm... onkohan tämä viesti tulkittava siis siten, että pidit tuosta kuvailemastani ensikohtaamisestamme? :-) m41tre a.k.a Vekkuli [/quote]
Joo-o, niin siinä kävi sitten, että kiima iski melkein kanveesiin;) Todellakin tykkäsin.. Tai kiihotuin. Epäreilua kiusata kotiäitiä tuolla tavalla. Ei äijää mailla halmeilla, univelkaa, pyykkivuori ja huutavat lapset... Ja sitten kehittelet mulle kamalan panetuksen! Pöh ja huh... Ja M50+ sekä joku tuntematon tuossa aikaisemmin. Nartulle vain pökköä pesään=D Noh, kumista pökkelöä tulikin sitten niin pilluun kuin perseeseen ja kuola valui suupielistä lattialle kuin vesikauhuisella koiralla... Tunnin nautiskelin ja laukesin kahdesti. Nyt on sitten ruoka-aika myöhässä ja pyykit pesemättä... helvata sun kanssas, olisit täälä niin naisin sulta tajun kankaalle ja kyrvän kipeäksi. Horoperseesi:)
[/quote]
No siis uh-huh... helwatan, helwata... kukahan tässä nyt kiusaa ja ketä...? ;) Meinas vallan mennä lounas väärään kurkkuun, kun tota sun kuvailuasi luin... arvaas vaan tuliko ahdasta housuihin...
Ja mitä tuohon mun kirjoitukseeni tulee niin aattelin antaa sulle hieman haaveiltavaa ja virikettä sitä päivittäistä pamputustuokiotasi varten, taisimpa siinä onnistuakkin? :-) Josko kiimasi nousi niin korkeaksi, että se iski sut melkein kanveesiin...
Vai laittelit sä sitä kumista pökkelöä eli pamppua sekä pilluun että perseeseen... vuorotellen vaiko saman aikaisesti, tuplapanosta taas haaveillen? ;-)
Mmm... niimpä... josko vain voisinkin olla siellä... niin empä oikeastaan epäilisikään, ettenkö saisi aikasmoiset kyydit kiimaiselta kotiäidiltä, jota tuli taas hieman kiusattua :)
No, toivon mukaan se olosi on nyt hetken aikaa sitten seesteisempi ja saat niitä kotitöitäkin hieman tehtyä ja katraan ainakin ruokittua...
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Hyvä, että sullekin tuli vähän paineita;) Potut pottuina, eikös niin;) Olet sinä kyllä aikas.. Noh, Vekkuli:) Voisit vaihtaa sen nimimerkiksi:)//
Tuli tosiaankin haaveiltavaa, toivottavasti myös sulle:) Muutenkin niin vilkkaasti mun mielessä liikut. Yritän kovasti olla liikaa haaveilemasta, kun sitten tekee vain enemmän mieli tavata. Ja jos sitä lupaa en sitten saisikaan. Mutta toisaalta, onhan ne haaveet kuitenkin piristänyt mun päiviä aika tavalla, että ei kai se nyt huono asia voi millään olla...?//
Kyllä sitä tuli pamppua sovitettua eka pilluun ja sitten pebaan. Olin niin kiimassa etten ehtinyt virittelemään toista dildoa. Ne ovat eri huoneessakin. Sitten sormilla hieroin klittaa, kun kunnolla levitin persettä ja porasin mun 20/6 patukan sinne sisään. Kyllä kiristi, mutta olin niin kiimassa etten välittänyt. Nyt taas perse kipeänä:)//
Joo, saisit niin ansiosi mukaan, jos naamasi täälä näyttäisit. Kiusankappale!//
Horopersenarttusi:)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:59"]
Hyvä, että sullekin tuli vähän paineita;) Potut pottuina, eikös niin;) Olet sinä kyllä aikas.. Noh, Vekkuli:) Voisit vaihtaa sen nimimerkiksi:)//
Tuli tosiaankin haaveiltavaa, toivottavasti myös sulle:) Muutenkin niin vilkkaasti mun mielessä liikut. Yritän kovasti olla liikaa haaveilemasta, kun sitten tekee vain enemmän mieli tavata. Ja jos sitä lupaa en sitten saisikaan. Mutta toisaalta, onhan ne haaveet kuitenkin piristänyt mun päiviä aika tavalla, että ei kai se nyt huono asia voi millään olla...?//
Kyllä sitä tuli pamppua sovitettua eka pilluun ja sitten pebaan. Olin niin kiimassa etten ehtinyt virittelemään toista dildoa. Ne ovat eri huoneessakin. Sitten sormilla hieroin klittaa, kun kunnolla levitin persettä ja porasin mun 20/6 patukan sinne sisään. Kyllä kiristi, mutta olin niin kiimassa etten välittänyt. Nyt taas perse kipeänä:)//
Joo, saisit niin ansiosi mukaan, jos naamasi täälä näyttäisit. Kiusankappale!// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Hmm... pitääkin koittaa tässä viikonlopun aikana miettiä hieman jotain jatkoa tuohon ensitapaamiseemme eli pottuja taas sinnekin suuntaan :)
Onhan mulla toi Vekkuli jo jonkin aikaa tuossa nimimerkissäni ollutkin... also known as (a.k.a) Vekkuli.
No siis arvaa vaan tuliko haaveiltavaa, todellakin... näin sen ihan "sieluni silmin" kuinka sä otat multa suihin ja vielä sormeakin pebaan työntelet... siis huh, huh ;)
Kiva todellakin kuulla, että tuolleen mielessäsi liikun ja musta sinänsä haaveiletkin, kuten sinäkin mun mielessäni, mutta jäitä pidetään edelleenkin hatussa ja odottelemme, että mitäs se ukkosi onkaan sitten pääsiäisen jälkeen mieltä, onko meillä mihinkään oikeasti mahdollisuuksia vai onko tämä "vain" tätä päivien piristämistä puolin ja toisin... eli ei sinänsä mikään huono juttu :-)
Huh, huh... siis sä änkesit sitä monsteriasi (20/6) pebaasi myös...? Eipä kait sinänsä mikään ihme josko peppuasi nyt sit hieman kiristää, on kipeänä, mutta olipa ainakin hyvää harjoittelua tuota pääsiäistä silmällä pitäen? :)
Mutta joo, tässäpä tämä taas tältä viikkoa. Ei muuta kuin aurinkoista viikonloppua (vaikka ovat kait sunnuntaiksi jotain lumisateitakin ennustaneet) ja nai siltä ukoltasi taju kankaalle, kun reissustansa palailee... kun et nyt (vielä) saa päästää tätä kiusankappaletta naamaansa sinne näyttämään =)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:59"]
Joo, saisit niin ansiosi mukaan, jos naamasi täälä näyttäisit. Kiusankappale!// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Hmm... pitääkin koittaa tässä viikonlopun aikana miettiä hieman jotain jatkoa tuohon ensitapaamiseemme eli pottuja taas sinnekin suuntaan :)
Onhan mulla toi Vekkuli jo jonkin aikaa tuossa nimimerkissäni ollutkin... also known as (a.k.a) Vekkuli.
No siis arvaa vaan tuliko haaveiltavaa, todellakin... näin sen ihan "sieluni silmin" kuinka sä otat multa suihin ja vielä sormeakin pebaan työntelet... siis huh, huh ;)
Kiva todellakin kuulla, että tuolleen mielessäsi liikun ja musta sinänsä haaveiletkin, kuten sinäkin mun mielessäni, mutta jäitä pidetään edelleenkin hatussa ja odottelemme, että mitäs se ukkosi onkaan sitten pääsiäisen jälkeen mieltä, onko meillä mihinkään oikeasti mahdollisuuksia vai onko tämä "vain" tätä päivien piristämistä puolin ja toisin... eli ei sinänsä mikään huono juttu :-)
Huh, huh... siis sä änkesit sitä monsteriasi (20/6) pebaasi myös...? Eipä kait sinänsä mikään ihme josko peppuasi nyt sit hieman kiristää, on kipeänä, mutta olipa ainakin hyvää harjoittelua tuota pääsiäistä silmällä pitäen? :)
Mutta joo, tässäpä tämä taas tältä viikkoa. Ei muuta kuin aurinkoista viikonloppua (vaikka ovat kait sunnuntaiksi jotain lumisateitakin ennustaneet) ja nai siltä ukoltasi taju kankaalle, kun reissustansa palailee... kun et nyt (vielä) saa päästää tätä kiusankappaletta naamaansa sinne näyttämään =)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Juu, pottuillaan taas maanantaina;) Monsteri meni tosiaan ahteriin ja nytpähän tietää, että kyllä sinne sopii sitten se oikeakin kulli:) Täytyy parannella ensin vähän aikaa:)//
Lumisadetta se lupasi, mutta mä olen se pakkastyttö muutenkin niin mulle passaa hyvin:) Mulle pitäisk aina toivottaa ennemminkin koleaa viikonloppua=D Mutta aurinkoista sellaista toivon sulle, kun muistaakseni ärska oli sun juttu:)//
Mullakin alkaa puuhat ja aktiviteetit taas lasten kanssa niin pitää kiireisenä. Vaikka eihän se arjesta poikkea kyllä:) Ja aion nussia ukkoni kanveesiin... monta kertaa;)//
Horopersenarttusi:)
Horopersenarttu jatkaa Vekkulin kiusaamista:
Makoilen edelleen voipuneena sängyllä suihinottosi jäljiltä. Jo löystynyt kaluni nykii vielä hieman hengitykseni tahdissa ja kiiltelee hieman syljestäsi.
Taisitpa pitää tuosta suihinotostani ja sormestani pepussasi, kysyt hymyillen. No arvaas vaan, että tekikös se todellakin gutaa, vastaan sulle takaisin hymyillen.
Hmm, mitäköhän me nyt sitten seuraavaksi keksisimmekään, mietit ääneen hieman mietteliään näköisenä. Siinä samassa nousetkin sängyltä ja suuntaat kohti makuuhuoneen kaappeja. Avaat yhden kaapin oven ja silmäni onkin tippua päästä, kun näen mitä kaikkea tämä kaappi pitääkään sisällään. Siellä kun on lelua kaikenlaisia ja -kokoisia.
Otat aivan ensimmäiseksi käteesi sen kirjoitteluistamme tutun 20/6 monsterin imukuppidildon ja kysyt multa ilkikurisesti, että mahtaisinkohan nyt seuraavaksi haluta tällaista peppuuni. Nielaisen ihan ääneen ja totean, että toi on kyllä aivan liian iso mun peppuuni vaikka itse sitä ootkin peppuusi itseksesi ottanut.
Naurahdat hieman ja toteat mua rauhoitellen, ettet sä nyt ihan tosissasi ollutkaan tän suhteen. Käännyt takaisin kaapin suuntaan ja otat sieltä seuraavan lelun. Huokaisen helpotuksesta, kun näen että kädessäsi on nyt ihan oikea sträppi ja sen tekokullin koko on huomattavasti maltillisempi kuin sen ensin näyttämäsi monsterin.
Olisikohan tämä nyt sitten hieman sopivampaa kokoa, kysyt hymyillen. Tämä on kutakuinkin tuon sun ihanan kalusi kokoluokkaa, jatkat.
Vilkaisen haaroihini ja vaikka juuri äsken suuhusi laukesinkin, huomaan kuinka kaluni nytkähtää taas ja onkin miltei puoliseisokissa. Juu, onhan tuo hieman sopivamman kokoinen tosiaankin, totean.
No hyvä, odotahan nyt sitten ihan hetki niin käyn vähän valmistautumassa, toteat hymyillen ja suuntaat kohti vessaa.
En tiedä montako minuuttia ehdeit olemaan valmistautumassa, mutta pian oletkin taas makuuhuoneen ovella ja tunnen miten verenvirtaus kaluuni voimistuu entisestään, kun näen miten oletkaan valmistautunut. Olet kietonut tämän sopivan kokoisen sträpin lanteillesi ja se kiiltelee jo hieman liukkarista, mutta olet pukenut yllesi myös sen mustan nahkakorsetin joka todellakin korostaa seksikkäitä muotojasi.
Ajattelin nyt tälleen sulle hieman tätä silmäruokaakin antaa, vaikken itse ihan niin kauheasti näistä asusteista välitä, toteat hymyillen ja huomaat kuinka katseeni onkin nauliintuneena rintoihisi jotka hädintuskin pysyvät korsetin suojassa piilossa.
Käyhän Vekkulini nyt sitten siihen sängylle nelinkontin, jotta pääsen vihdoinkin tällaisella lelulla tuollaista miehen peppua hieman kiusaamaan ja siihen paremmin tutustumaan.
Nostan katsettani ja kun katseemme kohtaavatkin, näen aivan mielettömän kiihkon ja kiiman silmissäsi, kun olet aivan pian pääsemässä yhtä eniten kaipaamaasi fantasiaa toteuttamaan.
Nousen sängyllä pyytämääsi nelinkontin asentoon, vilkaisen taakseni ja näen kuinka kädelläsi hieraiset tätä lanteillasi olevaa tekokullia.
Tulet lähemmäs sängynreunaa ja kun toteat että olen hieman liian kaukana siitä, pyydät tai oikeastaan käsket mua hieman reunemmalle pakittamaan, jotta yletyt paremmin.
Pakitankin hieman, kunnes toteat hymyillen, että nyt oon paremmin hollilla. Katsahdan uudemman kerran taakseni, ja huomaan kuinka otat liukkarituubin uudemman kerran käteesi ja valutat siitä aimo annoksen, hieman viileältä tuntuvaa liukkaria, pepulleni.
Lasket tuubin pois käsistäsi ja hieraiset liukkaria paremmin pepulleni, painaen sitä sormellasi myös hellästi sisäänikin. Sormesi painautuessa peppuuni sisään, hieman vastaan hangoittelevan sulkijalihaksen ohitse, en voi muuta kuin huokaista.
Eihän sua satu, kysyt huolehtivasti ja päätäni puristaen totean, ettei satu, mutta otahan nyt hitaasti.
Astut hieman lähemmäksi sängynreunaa ja alat asettelemaan sträpin päätä peppuaukolleni. Toteat äänellä joka aivan tihkuu kiimaa, että alat nyt tätä sträppiä peppuuni painamaan.
Pyrin rentouttamaan peppuani parhaani mukaan, kun tunnen miten sträpin pää alkaa hiljalleen painumaan peppuuni, ja kuin miltein huomaamatta se painuukin samantein myös sulkijalihakseni ohitse, painautuen miltei puoleen väliin kerta rysäyksellä.
Ohoh, sori, ei ollut tarkoitus sua ihan näin paljoa kerralla seivästää, toteat hieman huolestuneena. Ei mitään hätää, totean huoleesi, ei se sattunut sen kummemmin, mutta otahan nyt hieman varovaisemmin.
Painat sträppiä hitaasti vielä syvemmälle peppuuni, kunnes tunnenkin lantiosi pakaroitani vasten.
Oi kuinka kiimainen onkaan näky, toteat kun sträppisi on aivan kokonaan sisällä pepussani. Pidät sitä kuitenkin hetken aivan paikoillaan, jotta peppuni tottuu tähän venyttävään tunteeseen.
Oletko valmis, jos alan sua nyt ihan oikeesti naimaan? kysyt äänesi kiimasta väristen.
Juu, olenhan minä valmis, totean, katsahtaen suuntaasi, kunnes käännän pääni takaisin eteenpäin ja lasken yläkroppaani paremmin sängylle ja ottaen asennon jossa peppuni on aivan pystyssä, täysin sinun ja sträppisi armoilla.
Tunnen miten vedät sträppiä hieman ulommas, vain painaaksesi sen samantein takaisin kokonaan peppuuni. Tuntemukset pepussani ovat paremman sanan puuttuessa vekkuleita, mutta eivät satu tai muutoinkaan tunnu mitenkään pahoilta.
Alat lisäämään tätä naimiseni tahtia ja tempoa, ottaen mua lantiostani kiinni ja vetäen mua tiukemmin itseäsi vasten, jotta saat painettua sträpin mahdollisimman syvälle peppuuni.
Pian huoneen täyttääkin liukkarin, sträpin ja peppuni litinä ja lätinä, sekä mun huokailut naimisesi tahtiin.
Tunnen miten kaluni onkin jo miltei aivan täydessä seisokissa, ja kun vielä siinä samassa hamuat sitä kädelläsi, tehden sille pari runkkausliikettä, lähtee laukeamiseni aivan selkäytimestä, kulkien koko kehoni lävitse ja siinä samassa spermani ruiskuavatkin voimalla sängylle.
Hautaan kasvoni tyynyyn ja puristan peittoa käsilläni. Kuulen kuitenkin kun hiljalleen vetäydyt pepustani, irstaan smak-äänen saattelemana ja toteat, että olihan tämä todellakin kiimainen kokemus ja kuinka ylpeä itsestäsi oletkaan, kun sait miehen ihka ensimmäisellä sträppinaintikokemuksellasi laukeamaankin.
Käännyn todella voipuneena sängyllä selälleni makaamaan ja näen tämän liukkarista edelleen kiiltelevän sträpin lanteillasi ja kiiman silmissäsi, enkä voi muuta todeta, kuin miten hyvää osasitkaan tehdä ja riittävän rauhallisesti...
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:38"]
Juu, pottuillaan taas maanantaina;) Monsteri meni tosiaan ahteriin ja nytpähän tietää, että kyllä sinne sopii sitten se oikeakin kulli:) Täytyy parannella ensin vähän aikaa:)//
Lumisadetta se lupasi, mutta mä olen se pakkastyttö muutenkin niin mulle passaa hyvin:) Mulle pitäisk aina toivottaa ennemminkin koleaa viikonloppua=D Mutta aurinkoista sellaista toivon sulle, kun muistaakseni ärska oli sun juttu:)//
Mullakin alkaa puuhat ja aktiviteetit taas lasten kanssa niin pitää kiireisenä. Vaikka eihän se arjesta poikkea kyllä:) Ja aion nussia ukkoni kanveesiin... monta kertaa;)// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Huomenta Horopersenarttuni ;)
Siinähän se yksi viikonloppu taas mennä hurahti...
Hyvähän tuo tosiaankin, että oot nyt edes hieman saanut sitä peppuasikin treenattua sitä pääsiäistä silmälläpitäen... vajaa pari viikkoa siihen on enää :-)
Juu, jotain hieman valkeaahan tuossa eilen ja yön aikana tulikin, toivon mukaan ei tuu kuitenkaan mitään varsinaista takatalvea... :)
Saitkos sä sitä ukkoasi "kanveesiin" asti nussittua? =))
Kirjoittelimpa tuossa sulle hieman noita pottuja lisää, toivon mukaan pidät? :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:38"]
Mullakin alkaa puuhat ja aktiviteetit taas lasten kanssa niin pitää kiireisenä. Vaikka eihän se arjesta poikkea kyllä:) Ja aion nussia ukkoni kanveesiin... monta kertaa;)// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Huomenta Horopersenarttuni ;)
Siinähän se yksi viikonloppu taas mennä hurahti...
Hyvähän tuo tosiaankin, että oot nyt edes hieman saanut sitä peppuasikin treenattua sitä pääsiäistä silmälläpitäen... vajaa pari viikkoa siihen on enää :-)
Juu, jotain hieman valkeaahan tuossa eilen ja yön aikana tulikin, toivon mukaan ei tuu kuitenkaan mitään varsinaista takatalvea... :)
Saitkos sä sitä ukkoasi "kanveesiin" asti nussittua? =))
Kirjoittelimpa tuossa sulle hieman noita pottuja lisää, toivon mukaan pidät? :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Ah, kiitos ihana Vekkulini! Hyvät oli kyydit taas pampun kanssa sun perseestä fantasioiden:) Odottelin koko aamun ihan kiimassa koska saan sulta viestin. Arvasin jo vähän, että kynäniekka on iskenyt ja kaipasinkin jotain virikettä:)//
Onneksi on tullut lunta, hyvä mieli siitä:) Viikonloppu oli kiireinen ja lasten kanssa touhuilin paljon.//
Valitettavasti mun äijä on ollut niin väsynyt viimeviikot, että ei siitä ole oikein ollut mun haluja tyydyttämään:( On pitänyt tyytyä ihan arkiseksiin eikä siinä nyt ihan mitään tähtisadetta koe... Olen yrittänyt parhaani mukaan piilottaa pettymykseni, mutta kyllä mies sen vaistoaa. Kokee olonsa riittämättömäksi, kun tietää millainen olen. Ei autavaikka kuinka yritän vakuuttaa, että pärjään lelujeni kkanssa kyllä:( Vaikka nyt todellisuudessa en meinaa pärjätäkään.//
Eli todellakin nain hänet kanveesiin, kun se oli viisi vetoa ja vihellys ja sitten filmi poikki. Eilen nuoli pillua, mutta ei siinä oikein ollut mitään intoa. Eli kohtuullisen paineinen viikonloppu. Odotin jo kovasti tätä aamupäivää, että pääsen kunnolla leikkimään. Ja kyllähän se helpotti:)//
N31
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:16"]
Ah, kiitos ihana Vekkulini! Hyvät oli kyydit taas pampun kanssa sun perseestä fantasioiden:) Odottelin koko aamun ihan kiimassa koska saan sulta viestin. Arvasin jo vähän, että kynäniekka on iskenyt ja kaipasinkin jotain virikettä:)//
Onneksi on tullut lunta, hyvä mieli siitä:) Viikonloppu oli kiireinen ja lasten kanssa touhuilin paljon.//
Valitettavasti mun äijä on ollut niin väsynyt viimeviikot, että ei siitä ole oikein ollut mun haluja tyydyttämään:( On pitänyt tyytyä ihan arkiseksiin eikä siinä nyt ihan mitään tähtisadetta koe... Olen yrittänyt parhaani mukaan piilottaa pettymykseni, mutta kyllä mies sen vaistoaa. Kokee olonsa riittämättömäksi, kun tietää millainen olen. Ei autavaikka kuinka yritän vakuuttaa, että pärjään lelujeni kkanssa kyllä:( Vaikka nyt todellisuudessa en meinaa pärjätäkään.//
Eli todellakin nain hänet kanveesiin, kun se oli viisi vetoa ja vihellys ja sitten filmi poikki. Eilen nuoli pillua, mutta ei siinä oikein ollut mitään intoa. Eli kohtuullisen paineinen viikonloppu. Odotin jo kovasti tätä aamupäivää, että pääsen kunnolla leikkimään. Ja kyllähän se helpotti:)// N31
[/quote]
Ole hyvä vaan ihaNainen Horopersenarttuni, taisit tykätä tuosta tapaamisemme jatko-osasta, jossa pääsitkin sitä sträppiä peppuuni käyttämään? Eli siinä taisi olla sopivasti tuota kaipaamaasi virikettä? :-)
Oiskohan sulla jotain jatkoa tuohon nyt sitten...?
Todellakin harmillista, että äijäsi on nyt sitten ollut töittensä vuoksi niin väsy, ettette ole oikeastaan sen kummemmin päässeet sille seksin tasolle jota se teillä parhaimmillaan on ja joka saa eritoten sut tyytyväiSEKSI, mutta näinhän se vaan tuppaa kait aina välistä parisuhteessakin menemään...? Mutta toivoa soppii, ettei tätä ukkosi väsymystä nyt pidemmän päälle kestä...koita nyt kestää ja sitä pettymystäsi vaan piilottaa...
Mut hei, pääsiäiseen ei oo enää kahtakaan viikkoa... eli tuplakullin H-hetki lähenee lähenemistään :-) Tiedän kyllä, etteihän se sama juttu oo kuin rakastamasi miehen kanssa, mutta kuitenkin... ja josko hän vaikka sitten sen myötä sallisi sulle sen vierailevan vakikullinkin, mutta senhän me näemme sitten...
No voi sentään... tuollainenkin vielä... että pilluasi kyllä nuoli, mutta siitä puuttui se himo ja kiihko, joka siihen(kin) hommaan todellakin kuuluu...
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:38"] Juu, pottuillaan taas maanantaina;) Monsteri meni tosiaan ahteriin ja nytpähän tietää, että kyllä sinne sopii sitten se oikeakin kulli:) Täytyy parannella ensin vähän aikaa:)// Lumisadetta se lupasi, mutta mä olen se pakkastyttö muutenkin niin mulle passaa hyvin:) Mulle pitäisk aina toivottaa ennemminkin koleaa viikonloppua=D Mutta aurinkoista sellaista toivon sulle, kun muistaakseni ärska oli sun juttu:)// Mullakin alkaa puuhat ja aktiviteetit taas lasten kanssa niin pitää kiireisenä. Vaikka eihän se arjesta poikkea kyllä:) Ja aion nussia ukkoni kanveesiin... monta kertaa;)// Horopersenarttusi:) [/quote] Huomenta Horopersenarttuni ;) Siinähän se yksi viikonloppu taas mennä hurahti... Hyvähän tuo tosiaankin, että oot nyt edes hieman saanut sitä peppuasikin treenattua sitä pääsiäistä silmälläpitäen... vajaa pari viikkoa siihen on enää :-) Juu, jotain hieman valkeaahan tuossa eilen ja yön aikana tulikin, toivon mukaan ei tuu kuitenkaan mitään varsinaista takatalvea... :) Saitkos sä sitä ukkoasi "kanveesiin" asti nussittua? =)) Kirjoittelimpa tuossa sulle hieman noita pottuja lisää, toivon mukaan pidät? :-) m41tre a.k.a Vekkuli [/quote] Ah, kiitos ihana Vekkulini! Hyvät oli kyydit taas pampun kanssa sun perseestä fantasioiden:) Odottelin koko aamun ihan kiimassa koska saan sulta viestin. Arvasin jo vähän, että kynäniekka on iskenyt ja kaipasinkin jotain virikettä:)// Onneksi on tullut lunta, hyvä mieli siitä:) Viikonloppu oli kiireinen ja lasten kanssa touhuilin paljon.// Valitettavasti mun äijä on ollut niin väsynyt viimeviikot, että ei siitä ole oikein ollut mun haluja tyydyttämään:( On pitänyt tyytyä ihan arkiseksiin eikä siinä nyt ihan mitään tähtisadetta koe... Olen yrittänyt parhaani mukaan piilottaa pettymykseni, mutta kyllä mies sen vaistoaa. Kokee olonsa riittämättömäksi, kun tietää millainen olen. Ei autavaikka kuinka yritän vakuuttaa, että pärjään lelujeni kkanssa kyllä:( Vaikka nyt todellisuudessa en meinaa pärjätäkään.// Eli todellakin nain hänet kanveesiin, kun se oli viisi vetoa ja vihellys ja sitten filmi poikki. Eilen nuoli pillua, mutta ei siinä oikein ollut mitään intoa. Eli kohtuullisen paineinen viikonloppu. Odotin jo kovasti tätä aamupäivää, että pääsen kunnolla leikkimään. Ja kyllähän se helpotti:)// N31
[/quote]
Minkä kokonen pamppu sulla on?. Mulla on 6cm levee ja 20cm pitkä, ja kyllä tekee namia aina välillä. n36
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:16"]
Eli todellakin nain hänet kanveesiin, kun se oli viisi vetoa ja vihellys ja sitten filmi poikki. Eilen nuoli pillua, mutta ei siinä oikein ollut mitään intoa. Eli kohtuullisen paineinen viikonloppu. Odotin jo kovasti tätä aamupäivää, että pääsen kunnolla leikkimään. Ja kyllähän se helpotti:)// N31
[/quote]
Ole hyvä vaan ihaNainen Horopersenarttuni, taisit tykätä tuosta tapaamisemme jatko-osasta, jossa pääsitkin sitä sträppiä peppuuni käyttämään? Eli siinä taisi olla sopivasti tuota kaipaamaasi virikettä? :-)
Oiskohan sulla jotain jatkoa tuohon nyt sitten...?
Todellakin harmillista, että äijäsi on nyt sitten ollut töittensä vuoksi niin väsy, ettette ole oikeastaan sen kummemmin päässeet sille seksin tasolle jota se teillä parhaimmillaan on ja joka saa eritoten sut tyytyväiSEKSI, mutta näinhän se vaan tuppaa kait aina välistä parisuhteessakin menemään...? Mutta toivoa soppii, ettei tätä ukkosi väsymystä nyt pidemmän päälle kestä...koita nyt kestää ja sitä pettymystäsi vaan piilottaa...
Mut hei, pääsiäiseen ei oo enää kahtakaan viikkoa... eli tuplakullin H-hetki lähenee lähenemistään :-) Tiedän kyllä, etteihän se sama juttu oo kuin rakastamasi miehen kanssa, mutta kuitenkin... ja josko hän vaikka sitten sen myötä sallisi sulle sen vierailevan vakikullinkin, mutta senhän me näemme sitten...
No voi sentään... tuollainenkin vielä... että pilluasi kyllä nuoli, mutta siitä puuttui se himo ja kiihko, joka siihen(kin) hommaan todellakin kuuluu...
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Juu, tykkäsin kovasti:) Sain erittäin hyvin virikettä omaa hetkeeni;) Ja katsoinpa pienen pätkän vastaavasta puuhasta pornoakin touhutessa ennen kuin uppouduin fantasioihini. Tosin tänään en päässyt käyttämään mun isoa jötköä, oli pakko tyytyä pienempään. Onneksi lapset nukkuivat aamulla niin sain olla rauhassa sohvalla patukkani kanssa:)//
Perjantaina oli tarkoitus fistata taas pitkästä aikaa, mutta mun vittua vaivaa joku omituinen tiukkuus. Ei millään auennut kuin kolmelle sormelle ja muutenkin tuntui hyvin ahtaalta. Mieskin siitä mainitsi. Tosi kohteliaasti "kyllä se oli ihan kivaa vaikka vähän kireämpi olikin". Onneksi ei ole rivienvälistä mitään luettavaa...//
Tänään sellaista 4 senttiä halkaisijaltaan olevaa dildoa sai oikein työntää voimalla sisään vaikka oli rasvaakin eikä nopeassa tahdissa pystynyt. Toivottavasti en ole nyt vain jumpannut mitään lihasta jumiin... kun se pääsiäinenkin lähestyy:) Vaikka olet ihan oikeassa, ei se ole sama kuin olla oman rakkaan kanssa.//
Mulla on taas kiireinen päivä tässä niin mun täytyy tuottaa pettymys ja antaa sun odottaa tarinalle jatkoa varmaan iltaan asti:( Vaikka se mun mielessä jo pyörii ja hahmottuu. Välillä mamma on vähän liian kiireinen, häiritsee tätä harrastustoimintaa ikävästi.//
Kyllä, ehdottomasti pillua kuuluu nuolla himoiten ja siksi en siitä eilen niin suuria nautintoja saanut. Kun mies oli kuin nukkuneen rukous... Kyllä se vakikulli vaan olisi niin ihana helpotus mulle, mutta jää nähtäväksi:)//
Horoperseesi
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 14:38"] Juu, pottuillaan taas maanantaina;) Monsteri meni tosiaan ahteriin ja nytpähän tietää, että kyllä sinne sopii sitten se oikeakin kulli:) Täytyy parannella ensin vähän aikaa:)// Lumisadetta se lupasi, mutta mä olen se pakkastyttö muutenkin niin mulle passaa hyvin:) Mulle pitäisk aina toivottaa ennemminkin koleaa viikonloppua=D Mutta aurinkoista sellaista toivon sulle, kun muistaakseni ärska oli sun juttu:)// Mullakin alkaa puuhat ja aktiviteetit taas lasten kanssa niin pitää kiireisenä. Vaikka eihän se arjesta poikkea kyllä:) Ja aion nussia ukkoni kanveesiin... monta kertaa;)// Horopersenarttusi:) [/quote] Huomenta Horopersenarttuni ;) Siinähän se yksi viikonloppu taas mennä hurahti... Hyvähän tuo tosiaankin, että oot nyt edes hieman saanut sitä peppuasikin treenattua sitä pääsiäistä silmälläpitäen... vajaa pari viikkoa siihen on enää :-) Juu, jotain hieman valkeaahan tuossa eilen ja yön aikana tulikin, toivon mukaan ei tuu kuitenkaan mitään varsinaista takatalvea... :) Saitkos sä sitä ukkoasi "kanveesiin" asti nussittua? =)) Kirjoittelimpa tuossa sulle hieman noita pottuja lisää, toivon mukaan pidät? :-) m41tre a.k.a Vekkuli [/quote] Ah, kiitos ihana Vekkulini! Hyvät oli kyydit taas pampun kanssa sun perseestä fantasioiden:) Odottelin koko aamun ihan kiimassa koska saan sulta viestin. Arvasin jo vähän, että kynäniekka on iskenyt ja kaipasinkin jotain virikettä:)// Onneksi on tullut lunta, hyvä mieli siitä:) Viikonloppu oli kiireinen ja lasten kanssa touhuilin paljon.// Valitettavasti mun äijä on ollut niin väsynyt viimeviikot, että ei siitä ole oikein ollut mun haluja tyydyttämään:( On pitänyt tyytyä ihan arkiseksiin eikä siinä nyt ihan mitään tähtisadetta koe... Olen yrittänyt parhaani mukaan piilottaa pettymykseni, mutta kyllä mies sen vaistoaa. Kokee olonsa riittämättömäksi, kun tietää millainen olen. Ei autavaikka kuinka yritän vakuuttaa, että pärjään lelujeni kkanssa kyllä:( Vaikka nyt todellisuudessa en meinaa pärjätäkään.// Eli todellakin nain hänet kanveesiin, kun se oli viisi vetoa ja vihellys ja sitten filmi poikki. Eilen nuoli pillua, mutta ei siinä oikein ollut mitään intoa. Eli kohtuullisen paineinen viikonloppu. Odotin jo kovasti tätä aamupäivää, että pääsen kunnolla leikkimään. Ja kyllähän se helpotti:)// N31
[/quote]
Minkä kokonen pamppu sulla on?. Mulla on 6cm levee ja 20cm pitkä, ja kyllä tekee namia aina välillä. n36
[/quote]
Mun isoin on saman kokoinen, onhan se ihana;)
N31
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:12"]
Juu, tykkäsin kovasti:) Sain erittäin hyvin virikettä omaa hetkeeni;) Ja katsoinpa pienen pätkän vastaavasta puuhasta pornoakin touhutessa ennen kuin uppouduin fantasioihini. Tosin tänään en päässyt käyttämään mun isoa jötköä, oli pakko tyytyä pienempään. Onneksi lapset nukkuivat aamulla niin sain olla rauhassa sohvalla patukkani kanssa:)//
Perjantaina oli tarkoitus fistata taas pitkästä aikaa, mutta mun vittua vaivaa joku omituinen tiukkuus. Ei millään auennut kuin kolmelle sormelle ja muutenkin tuntui hyvin ahtaalta. Mieskin siitä mainitsi. Tosi kohteliaasti "kyllä se oli ihan kivaa vaikka vähän kireämpi olikin". Onneksi ei ole rivienvälistä mitään luettavaa...//
Tänään sellaista 4 senttiä halkaisijaltaan olevaa dildoa sai oikein työntää voimalla sisään vaikka oli rasvaakin eikä nopeassa tahdissa pystynyt. Toivottavasti en ole nyt vain jumpannut mitään lihasta jumiin... kun se pääsiäinenkin lähestyy:) Vaikka olet ihan oikeassa, ei se ole sama kuin olla oman rakkaan kanssa.//
Mulla on taas kiireinen päivä tässä niin mun täytyy tuottaa pettymys ja antaa sun odottaa tarinalle jatkoa varmaan iltaan asti:( Vaikka se mun mielessä jo pyörii ja hahmottuu. Välillä mamma on vähän liian kiireinen, häiritsee tätä harrastustoimintaa ikävästi.//
Kyllä, ehdottomasti pillua kuuluu nuolla himoiten ja siksi en siitä eilen niin suuria nautintoja saanut. Kun mies oli kuin nukkuneen rukous... Kyllä se vakikulli vaan olisi niin ihana helpotus mulle, mutta jää nähtäväksi:)// Horoperseesi
[/quote]
Tosi kiva kuulla, että siitä tarinanpätkästäni pidit, etten sitä ihan turhaan kirjoitellut... ;) josko se sai sut vielä pätkän vastaavaa pornoakin netistä katsomaan...
Oh-hoh... ai sä leikit ihan sen patukkasi kanssa sohvallakin, kun lapsukaiset on (päivä)unilla...? Täytyy kyllä myöntää, että aikas rohkea oot... :)
No kaipa sitä voi tuollaisia hieman "tiukempiakin" päiviä tuollaisille lorttopilluille, horoperseillekin, sattua? :-) Tuosta lihaksien jumppaamisesta jumiin en osaa kyllä mittään sanoa... voisikohan se olla fysiologisesti mahdollista... lihaksistahan siinä kun kuitenkin on kyse... Hmm...
Tuohon liittyen niin toivon mukaan et nyt sitten tule suomalaisten urheilijoiden perinteisesti mainitsemaan "ylikuntoon", kun ei siihen pääsiäiseen nyt ihan kauhiasti aikaa ole... että saisitte sen sessionne onnistumaan juuri siten, kun se olisi luontevasti menossa, eikä tulisi mitään "tiukkuusongelmia"...
Näinhän se juurikin on, että sen oman rakkaan kanssa kun on ajoittain ihan sitä hellää rakasteluakin, eikä aina sellaista eläimellistä naintia, jota se voisi sitten meidän kohdatessamme parhaimmillaan olla... rietasta, irstasta, pervoa, lihojen läiskettä ;-)
Eipä siinä mittään, ymmärrän kyllä nuo mammojen ajoittaiset kiireet jotka tätä harrastustoimintaa hieman haittaa, mutta pääasiahan on, että olet sellaista jatkoa jo hieman kehitellytkin, ja ehkäpä saan sen tuotoksen sitten huomisaamun virkistykSEKSI luettavaksi... =)
Kyllähän se sekstailu varmasti silleen tosi väsyneenä on enemmänkin sellaista "rutiininomaista" toimintaa ja touhua, ja siitä puuttuu se kaikkein suurin himo, kiima ja intohimo...
Niimpä... rapian parin viikon päästähän me voimme olla tuon vakikullin suhteen paljonkin "viisaampia"... :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:12"]
Kyllä, ehdottomasti pillua kuuluu nuolla himoiten ja siksi en siitä eilen niin suuria nautintoja saanut. Kun mies oli kuin nukkuneen rukous... Kyllä se vakikulli vaan olisi niin ihana helpotus mulle, mutta jää nähtäväksi:)// Horoperseesi
[/quote]
Tosi kiva kuulla, että siitä tarinanpätkästäni pidit, etten sitä ihan turhaan kirjoitellut... ;) josko se sai sut vielä pätkän vastaavaa pornoakin netistä katsomaan...
Oh-hoh... ai sä leikit ihan sen patukkasi kanssa sohvallakin, kun lapsukaiset on (päivä)unilla...? Täytyy kyllä myöntää, että aikas rohkea oot... :)
No kaipa sitä voi tuollaisia hieman "tiukempiakin" päiviä tuollaisille lorttopilluille, horoperseillekin, sattua? :-) Tuosta lihaksien jumppaamisesta jumiin en osaa kyllä mittään sanoa... voisikohan se olla fysiologisesti mahdollista... lihaksistahan siinä kun kuitenkin on kyse... Hmm...
Tuohon liittyen niin toivon mukaan et nyt sitten tule suomalaisten urheilijoiden perinteisesti mainitsemaan "ylikuntoon", kun ei siihen pääsiäiseen nyt ihan kauhiasti aikaa ole... että saisitte sen sessionne onnistumaan juuri siten, kun se olisi luontevasti menossa, eikä tulisi mitään "tiukkuusongelmia"...
Näinhän se juurikin on, että sen oman rakkaan kanssa kun on ajoittain ihan sitä hellää rakasteluakin, eikä aina sellaista eläimellistä naintia, jota se voisi sitten meidän kohdatessamme parhaimmillaan olla... rietasta, irstasta, pervoa, lihojen läiskettä ;-)
Eipä siinä mittään, ymmärrän kyllä nuo mammojen ajoittaiset kiireet jotka tätä harrastustoimintaa hieman haittaa, mutta pääasiahan on, että olet sellaista jatkoa jo hieman kehitellytkin, ja ehkäpä saan sen tuotoksen sitten huomisaamun virkistykSEKSI luettavaksi... =)
Kyllähän se sekstailu varmasti silleen tosi väsyneenä on enemmänkin sellaista "rutiininomaista" toimintaa ja touhua, ja siitä puuttuu se kaikkein suurin himo, kiima ja intohimo...
Niimpä... rapian parin viikon päästähän me voimme olla tuon vakikullin suhteen paljonkin "viisaampia"... :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Noh, pienet nukkuu sikeästi ja isot ovat aamupäivät esiopetuksessa, että eipä tuo nyt mitenkään kovin rohkea veto ole, pamputtaa olohuoneessa:D//
Mulla on aikaisemmin kerran mennyt pillu jumiin. Se oli mun kaksosten syntymän jälkeen, kun jumppasin vähän liikaa virtsankarkailun vuoksi. On ne tuplat vaan kauhia koetus lantionpohjalle:) Kävin lekurissa yhdyntäkipujen takia ja lääkäri tutki sormilla kopeloiden, mistä voisi olla kyse. Löysi sitten kuulema jonkun "lihaspatin" vitusta, ja oli kyllä kipeä:) Tohtori hieroi sen sitten auki kaikessa rauhassa. Niin kauan, ettei enää aristanut. Hoito toimi, mutta oli siinä kyllä todella outoa olla ketarat leväällään lääkärin sormet pillussa ja koittaa jutella mukavia:) Huumorilla siitä selvittiin:)//
Pääsiäisen vuoksi en juuri toivoisikaan mitään epämääräisiä oloja vittuuni, olisi suotavaa, että pillu toimii normaalisti. Tällä hetkellä en haluaisi ottaa edes mieheni mulkkua sisään, saati sitten isompaa, kauhistuttaa ajatuskin. Mahanpohjassa kyllä kutkuttaa tuleva sessio. Varsinkin, jos joku asianosainen ottaa sen puheeksi:) Toivon vain totisesti, että miehellä olisi vähän vähemmän töitä nyt pääsiäisen alla, että saisi levättyä. Eihän sillä muuten ole kivaa.//
Väsyneenä tosiaan seksi on aika rutiinia... ja yleensä huonoa. Toivon kyllä kovasti itselleni vakituista toista miestä, mutta en ole oikeutettu sellaista vaatimaan tai käyttämään hyväksi sitä, että mieheni ei osaa minulta lihan himoja kieltää. On se oma mies kuitenkin niin rakas:)//
Horoperseesi:)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:31"]
Noh, pienet nukkuu sikeästi ja isot ovat aamupäivät esiopetuksessa, että eipä tuo nyt mitenkään kovin rohkea veto ole, pamputtaa olohuoneessa:D//
Mulla on aikaisemmin kerran mennyt pillu jumiin. Se oli mun kaksosten syntymän jälkeen, kun jumppasin vähän liikaa virtsankarkailun vuoksi. On ne tuplat vaan kauhia koetus lantionpohjalle:) Kävin lekurissa yhdyntäkipujen takia ja lääkäri tutki sormilla kopeloiden, mistä voisi olla kyse. Löysi sitten kuulema jonkun "lihaspatin" vitusta, ja oli kyllä kipeä:) Tohtori hieroi sen sitten auki kaikessa rauhassa. Niin kauan, ettei enää aristanut. Hoito toimi, mutta oli siinä kyllä todella outoa olla ketarat leväällään lääkärin sormet pillussa ja koittaa jutella mukavia:) Huumorilla siitä selvittiin:)//
Pääsiäisen vuoksi en juuri toivoisikaan mitään epämääräisiä oloja vittuuni, olisi suotavaa, että pillu toimii normaalisti. Tällä hetkellä en haluaisi ottaa edes mieheni mulkkua sisään, saati sitten isompaa, kauhistuttaa ajatuskin. Mahanpohjassa kyllä kutkuttaa tuleva sessio. Varsinkin, jos joku asianosainen ottaa sen puheeksi:) Toivon vain totisesti, että miehellä olisi vähän vähemmän töitä nyt pääsiäisen alla, että saisi levättyä. Eihän sillä muuten ole kivaa.//
Väsyneenä tosiaan seksi on aika rutiinia... ja yleensä huonoa. Toivon kyllä kovasti itselleni vakituista toista miestä, mutta en ole oikeutettu sellaista vaatimaan tai käyttämään hyväksi sitä, että mieheni ei osaa minulta lihan himoja kieltää. On se oma mies kuitenkin niin rakas:)// Horoperseesi:)
[/quote]
Noo, oli miten oli, voishan siinä olla äiteellä hieman selittelemistä, että mitäs siinä sohvalla oikeastaan touhuilee, josko joku pikkuisista sattuiskin yllättämään...? :)
Auts... empä kyllä oikeasti tiennyt, että pillu(kin) voi mennä tuolleen jumiin, mutta kuten sanottua, lihaksiahan siinäkin käytetään, joten onhan se mahdollista... ja hyvähän se sitten, että oli asiansa osaava lekuri, ja huumorillahan sitä elämässä muutoinkin aikas pitkälle kyllä pääseekin ;)
Toivottaan nyt tosiaankin, että se sun tän kertainen "kramppi" menis tässä nyt hyvinkin pian ja pikapuoliin ohitse, koska kuten sanottua, ei siihen pääsiäiseen tosiaankaan enää niin hirveän kauan aikaa oo...
Ikävä taitaa tosiaankin nyt olla se kramppitilanteesi, josko et miehesikään kullia nyt juuri vittuusi kaipaisi... isommasta puhumattakaan... tykyttääkös sitä pilluasi kuitenkin kuin jotain täytettä sisäänsä kaipaillen... josko sitä nyt kuitenkin hieman pienemmällä pampulla aamusta hoidit?
Mmm... varmastihan se tuleva pääsiäinen mahanpohjassasi kutkuttaakin, josko jompikumpi kaveruksista sattuu siihen jollain muotoa "ohimennen" viittaamaan :-)
Ja toivoa tosiaankin soppii, että miehelläsi se ensi viikko olisi edes jollain muotoa hieman helpompi työn puolesta, että saisi edes hieman voimia pääsiäistä varten kerättyä, vaikka eihän hänen ilmeisestikään tarvitsisi ihan kauhiasti niitä "töitä" sessioissanne tehdä vaan olla lähinnä katselijan roolissa... :-) Eikös se ollut se hänen fantasia jota olette sitten toteuttamassa? ;-) Toki ainahan se ois kivempi, ettei hän siltikään ois silloin mikään nukkuneen rukous ja silmät ihan ristissä... minäs pääsiäispäivänä teitin on muuten tarkoitus sessioida...? Siinähän on neljä päivää vapaata kuitenkin.
Juuri näin, tästähän meillä onkin ollut puhetta, että josko/vaikka sä sitten saisit sellaisen vakivieraan kullin ottaa niin se on aivan jostain muusta syystä, kuin että sillä miestäsi millään muotoa korvaisit, siitä ei ole puhettakaan, eikä siitä, että käyttäisit hänen hyvätahtoisuuttaan tai sinun miellyttämishaluaan mitenkään hyväksi... olikohan tuossa nyt mitään päätä tahi häntää, mutta toivon mukaan ymmärrät siitä sen, mistä tässä meidän jutussammekin on ollut "puhetta"? :) Koska oli miten oli, en edelleenkään ole enkä tule sitä teidän perheidylliänne millään muotoa rikkomaan... vaan ne syyt ja perusteet tapaamisellemme ovat jossain ihan muualla...
m41tre a.k.a Vekkuli
Horopersenarttu ja Vekkuli seikkailevat...
Oloni on unensekainen. Katson alas ja näen kiiltelevän, irstaan näköisen dildon lanteillani. Pilluni on litisevän märkä ja sinne melkein sattuu pakotuksesta.
Minut havahduttaa kiristävä tunne rintakehäni ympärillä. Katson, kun makaat raukeana sängyllä. Päässäni vilisee toinen toistaan irstaampia kuvia ja liikun jossakin kiiman ja ärtymyksen rajamailla. Avaan korsettini ja pudotan sen lattialle, oloni helpottaa hiukan. Riisun myös sträppini päältäni sinua katsellen ja päässäni kiertää ajatus, uskallanko kysyä...
Katson sinua vähän ujo ilme kasvoillani ja kysyn varovasti "haluatko kokeilla jotain uutta?". Katsot minua kysyvästi ja vastaat, että "toki se sopii, mitä nartulla on mielessä?". Käsitöitä, vastaan ujosti ja tunnen pienen punan nousevan korvilleni. Olemmehan me vasta tavanneet. Ujouteni kuitenkin katoaa, kun hymyilet minulle sängyltä juuri naidun näköisenä ja pyydät kanssasi vuoteeseen.
Asetun selin makuulleen ja tunnen kuinka veri virtaa alapäähäni turvottaen sitä entisestään. Kuin kiusataksesi minua tuot kätesi kasvoilleni ja koskettelet huuliani. Tartun toiseen käteesi ja tutkin sitä huumaantuneena. Pian kiima käy liian suureksi ja komennan sinua ottamaan vaseliinin yöpöydän laatikosta.
Kysyt kuinka edetään ja käsken sinua voitelemaan oikean kätesi ja ranteesi kunnon kerroksella vassua. Katson kiiltelevää kättäsi, se on niin kaunis ja kiihottava. Anelen sinua kiirehtimään, mutta sinä katsot minua ilkikurinen ilme kasvoillasi. Aiot ottaa aikasi.
Vihdoin tunnen sormesi pillullani. Vittuni on kiimalimasta kiiltävä ja riettaasti auki turvonnut. Makuuhuoneessa tuoksuu kiima ja sinä haistat sen myös. Kutittelet sormellasi klitoristani ja häpyhuuliani. Sitten työnnät yhden sormen sisääni ja toteat huokaisten, "täälähän on tilaa kavereillekin". Hitaasti, mutta varmasti työnnät toisenkin sormen sisään. Ja sitten kolmannen ja neljännen. Huokaisen syvään ja alan pitämään vaimeaa voihketta pilluliman litinän saattelemana.
Huomaan, silmmissäsi lasittuneen ilmeen, kun katsot irstaasti aukeavaa pilluani. Pyydän sinua pysymään paikoillaan hetken aikaa, jotta voin rentouttaa itseni kunnolla. Katsot kiimaista narttuasi ja kuulen kuinka hengityksesi käy syvemmäksi.
Sinulla on vähän pelokas ilme ja kerrot, että sinä pelkäät satuttavasi minua. Hymyilen ja ehdotan, että ohjaan sinut sisälle ensimmäisellä kerralla. Tartun kiinni kädestäsi rystysien kohdalta ja puristan niitä kasaan samalla hitaasti työntäen lantiotani kättäsi vasten. Rystysesi uppoavat minuun ja tunne on huumaava. Pillustani pääsee riettaita, litiseviä ja lotisevia ääniä. Otan kätesi ulos ja käsken sinun taittaa peukalosi kämmenesi keskelle. Sitten työnnän hitaasti, mutta varmasti kätesi sisään.
Pilluani polttelee venytyksestä ja vajoan hiljalleen nautintooni. Alat hitaasti liikuttamaan kättäsi pillussani. Ensin sisälle ja ulos ja sitten kättäsi vitussani kääntäen. Huohotat raskaasti ja pillu tuntuu kädessäsi kuin kostea, kiimainen ja kuuma hansikas. Koko rietas touhu kiihottaa sinua ja tunnet kalusi heräilevän hiljalleen. Päätät maistaa kiimaista pilluani kätesi ollessa sisälläni.
Tunnen kielesi klitallani ja silloin pato murtuu. Suustani pääsee eläimellinen rääkäisy ja alan täristä orgasmini kourissa. Tunnet kuinka rannettasi puristaa kuin siihen iskettäisiin lekalla. Pilluni tärisee ja pumppaa kättäsi. Sitä tuntuu kestävän ikuisuuden.
Lopulta orgasmini alkaa laantua ja vedät kätesi ulos pillustani. Kätesi vetää mukanaan noroina pillumehuja ja vittuni jää hetkeksi avonaiseksi. Katselet sitä irstasta näkyä kuinka pilluni sykäyksittäin sulkeutuu takaisin kiinni ja kalusi nousee täyteen erektioon. Kuulet minun hiljaisen nyyhkytyksen, katsot minun raukeita kasvojani ja tunnet tykyttävää painetta kullissasi...
Horopersenarttusi
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:31"]
Väsyneenä tosiaan seksi on aika rutiinia... ja yleensä huonoa. Toivon kyllä kovasti itselleni vakituista toista miestä, mutta en ole oikeutettu sellaista vaatimaan tai käyttämään hyväksi sitä, että mieheni ei osaa minulta lihan himoja kieltää. On se oma mies kuitenkin niin rakas:)// Horoperseesi:)
[/quote]
Noo, oli miten oli, voishan siinä olla äiteellä hieman selittelemistä, että mitäs siinä sohvalla oikeastaan touhuilee, josko joku pikkuisista sattuiskin yllättämään...? :)
Auts... empä kyllä oikeasti tiennyt, että pillu(kin) voi mennä tuolleen jumiin, mutta kuten sanottua, lihaksiahan siinäkin käytetään, joten onhan se mahdollista... ja hyvähän se sitten, että oli asiansa osaava lekuri, ja huumorillahan sitä elämässä muutoinkin aikas pitkälle kyllä pääseekin ;)
Toivottaan nyt tosiaankin, että se sun tän kertainen "kramppi" menis tässä nyt hyvinkin pian ja pikapuoliin ohitse, koska kuten sanottua, ei siihen pääsiäiseen tosiaankaan enää niin hirveän kauan aikaa oo...
Ikävä taitaa tosiaankin nyt olla se kramppitilanteesi, josko et miehesikään kullia nyt juuri vittuusi kaipaisi... isommasta puhumattakaan... tykyttääkös sitä pilluasi kuitenkin kuin jotain täytettä sisäänsä kaipaillen... josko sitä nyt kuitenkin hieman pienemmällä pampulla aamusta hoidit?
Mmm... varmastihan se tuleva pääsiäinen mahanpohjassasi kutkuttaakin, josko jompikumpi kaveruksista sattuu siihen jollain muotoa "ohimennen" viittaamaan :-)
Ja toivoa tosiaankin soppii, että miehelläsi se ensi viikko olisi edes jollain muotoa hieman helpompi työn puolesta, että saisi edes hieman voimia pääsiäistä varten kerättyä, vaikka eihän hänen ilmeisestikään tarvitsisi ihan kauhiasti niitä "töitä" sessioissanne tehdä vaan olla lähinnä katselijan roolissa... :-) Eikös se ollut se hänen fantasia jota olette sitten toteuttamassa? ;-) Toki ainahan se ois kivempi, ettei hän siltikään ois silloin mikään nukkuneen rukous ja silmät ihan ristissä... minäs pääsiäispäivänä teitin on muuten tarkoitus sessioida...? Siinähän on neljä päivää vapaata kuitenkin.
Juuri näin, tästähän meillä onkin ollut puhetta, että josko/vaikka sä sitten saisit sellaisen vakivieraan kullin ottaa niin se on aivan jostain muusta syystä, kuin että sillä miestäsi millään muotoa korvaisit, siitä ei ole puhettakaan, eikä siitä, että käyttäisit hänen hyvätahtoisuuttaan tai sinun miellyttämishaluaan mitenkään hyväksi... olikohan tuossa nyt mitään päätä tahi häntää, mutta toivon mukaan ymmärrät siitä sen, mistä tässä meidän jutussammekin on ollut "puhetta"? :) Koska oli miten oli, en edelleenkään ole enkä tule sitä teidän perheidylliänne millään muotoa rikkomaan... vaan ne syyt ja perusteet tapaamisellemme ovat jossain ihan muualla...
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Tuollainen pieni tarina näppiksestä puski ulos, toivottavasti saa sun suupielet nousemaan ja aamun alkamaan mukavasti:)//
Kyllähän sinne pilluun nyt jotakin pitää saada, vaikka se vähän outo onkin:) Ei kuitenkaan mitään kovin suurta juuri nyt. Isäntä vetää taas hirsiä, voi luoja mua panettaa... en malta odottaa, että se kömpii sänkyyn nukkumaan. Saisin vähän enemmän tilaa sohvalla itsekseni purkaa paineita. Mutta tuossa se vain seläntakana kuorsaa ilman aikomustakaan mennä petiin, pöh. Mä en varmaan saa edes unta, jos joudun aamuun odottamaan.//
Kyllähän se pääsiäinen on miehen fantasia, että siinäkin mielessä olisi ihan suotavaa olla täysissä voimissa, että saa kaiken irti:) Ja päivä on kyllä päätetty, mutta en paljasta sitä täälä. Aion pysyä poissa palstalta pääsiäisen ajan:)//
Tiedän, että kunnioitat mun avioliittoa ja sehän on yksi syy miksi oletkin niin Vekkuli:) Oikeastaan vain lisää mun kiinnostusta suhun. Mutta kyllähän näitä mielitekoja ja kiinnostavia ihmisiä tapaa ihan livenäkin eikä ne yleensä pitkään kuumota. Olet vähän erilainen tapaus, kun ollaan pitkään kirjoteltu. Vaikka en saisikaan lupaa mihinkää sivujuttuihin ryhtyä, tulet kyllä ihan varmasti kuumottaan mun mielessä siitä huolimatta vähän pitempään:) Mutta sitten vaan eletään kuumana:D//
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:01"]
Taidan kuvitella olevani sykkyrällä Vekkulini kainaloss, laittaa silmät kiinni ja ottaa pienet unet:)// Horopersenarttusi:)
[/quote]
Tähän jäi kommentoimatta, että käperry vain kainalooni, sulje silmäsi ja uneksi. Suukottelen niskaasi, kaulaasi ja kuiskaan korvaasi, horopersenarttuni mun :-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[/quote]
Huh, olipas hyvät nokoset ja tuli tarpeeseen:) Näin ajattelinkin menetellä, että odotan vielä tovin josko se siippakin laskeutuisi maan pinnalle. Jos ei, niin sitten hienovaraisesti vihjaisen:)//
Tämä kimppa, ainakaan tällä asetelmalla, ei kyllä ollut mun juttu. Ehkä, jos asetelma olisi sellainen, että minä saan tehdä miehille mitä haluan, voisi olla vielä kokemisen arvoinen asia. Mutta ei varmaan ihan heti sekään:)//
Ethän sinä mua painosta:) Kyllä haluaisin itselleni sellaisen toisen miehen, jonka kanssa voisi sitten kokea jotain vähän läheisempääkin. Tuntuu siltä, että olisi mieheltäni kohtuullista siihen suostua, koska olen häntä niin paljon miellyttänyt. Mutta eihän se tietenkään niin mene, vaan hän suostuu, jos kokee sen olevan hyvä juttu eikä uhkaa meidän liittoa. Tai ole mustasukkainen. Ja se jää nähtäväksi, minkä kannan hän sitten ottaa. En minäkään voi häntä mitenkään "reiluuden" nimissä painostaa. Vaikka mieli tekisi...//
Jahas, perheelle pitäisi taas saada sapuskaa kupuun ja lähteä soittotunneille:) Kyllä nämä velvollisuudet välillä vaikeuttavat näitä omia harrasteita:)//
Tuliko muuten pääsiäisenä syötyä yhtään paremmin kuin arkena? Mulla oli kyllä ihanaa, kun kaveri laittoi hyvät ruuat, sai mennä valmiiseen pöytään.//
No nitenkäs session aikana ja jälkeen, oliko mustasukkaisuutta miehelläsi, toisten miesten partenereilla, miehillä toisistaan tms? Tai joitain muita "hassuja" tunteita?
"Sillä oli isompi kuin mulla", "tulitpa rajusti sen sua sormeillessa", entä omat fiilikset, oliko vieras/vieraat parempia kuin oma? Riittääkö tulevaisuudessa vain oma mies (ja ne pamput)?
Terv Utelias
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:51"]
Huh, olipas hyvät nokoset ja tuli tarpeeseen:) Näin ajattelinkin menetellä, että odotan vielä tovin josko se siippakin laskeutuisi maan pinnalle. Jos ei, niin sitten hienovaraisesti vihjaisen:)//
Tämä kimppa, ainakaan tällä asetelmalla, ei kyllä ollut mun juttu. Ehkä, jos asetelma olisi sellainen, että minä saan tehdä miehille mitä haluan, voisi olla vielä kokemisen arvoinen asia. Mutta ei varmaan ihan heti sekään:)//
Ethän sinä mua painosta:) Kyllä haluaisin itselleni sellaisen toisen miehen, jonka kanssa voisi sitten kokea jotain vähän läheisempääkin. Tuntuu siltä, että olisi mieheltäni kohtuullista siihen suostua, koska olen häntä niin paljon miellyttänyt. Mutta eihän se tietenkään niin mene, vaan hän suostuu, jos kokee sen olevan hyvä juttu eikä uhkaa meidän liittoa. Tai ole mustasukkainen. Ja se jää nähtäväksi, minkä kannan hän sitten ottaa. En minäkään voi häntä mitenkään "reiluuden" nimissä painostaa. Vaikka mieli tekisi...//
Jahas, perheelle pitäisi taas saada sapuskaa kupuun ja lähteä soittotunneille:) Kyllä nämä velvollisuudet välillä vaikeuttavat näitä omia harrasteita:)//
Tuliko muuten pääsiäisenä syötyä yhtään paremmin kuin arkena? Mulla oli kyllä ihanaa, kun kaveri laittoi hyvät ruuat, sai mennä valmiiseen pöytään.// Horoperseesi:)
[/quote]
Vai päikkäreiltä siellä "vasta" heräiltiin, kun pitäis perheelle jo sapuskaa laitella? :) Näitkös minkälaisia unosia, tulikos mitään menneestä kokemuksesta uniin, tai onko jo tullut...? ;)
Eiköhän se sun miehesikin siitä nyt päivän, parin sisään ala niistä fantasiapilvistään alemmas leijailemaan, ihan ilman vihjailuitakin :-)
Hmm... sehän näissä kimppajutuissa tietysti onkin hieman "ikävää" josko on jotain "rajoitteita" mitä saa tehdä ja mitä ei, josko ei voi mennä aivan täysillä sen fiiliksen ja tilanteen mukaan... teillähän noita rajoitteita ei nyt ihan hirveesti ollut, mutta muutama muistaakseni ainakin...?
No, hyvä juttu, ettet pidä näitä kirjoitelmiani (ja uteluitani) mitenkään painostavina :)
Tuossa olet aivan oikeilla jäljillä, että vaikka sinä miehesi fantasian toteutukseen suostuitkin, et sinänsä voi häneltä odottaa ns. vastavuoroista suostumusta jos hän ei koe sitä omakseen ja vain siksi, että hän haluaisi sinua vuorostaan miellyttää... Aivan kuten tuossa kirjoittelitkin ja kuten olemme tästä aiemmin jo puhuneetkin... näin se vain menee... :-)
Eipä sitä nyt sen "paremmin" tullut sinänsä pääsiäisenä syötyä kuin mitä normaalinakaan viikonloppuna, jolloin syön muutoinkin hieman paremmin kuin mitä arkena tulee syötyä.... hyvää pihviä lisukkeineen ja hyvine punaviineineen ;-)
m41tre a.k.a Vekkuli
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:46"] Perkeleen Vekkuli! Kuinka muka ehtisin sulle vastaamaan, kun olen jumissa pesuhuoneessa saamarin iso pamppu pillussani jalat kiimasta täristen... Ja se on SUN VIKA!! Palaan asiaan, helvata... Horoperse [/quote]
Hmm... onkohan tämä viesti tulkittava siis siten, että pidit tuosta kuvailemastani ensikohtaamisestamme? :-) m41tre a.k.a Vekkuli [/quote]
Joo-o, niin siinä kävi sitten, että kiima iski melkein kanveesiin;) Todellakin tykkäsin.. Tai kiihotuin. Epäreilua kiusata kotiäitiä tuolla tavalla. Ei äijää mailla halmeilla, univelkaa, pyykkivuori ja huutavat lapset... Ja sitten kehittelet mulle kamalan panetuksen! Pöh ja huh... Ja M50+ sekä joku tuntematon tuossa aikaisemmin. Nartulle vain pökköä pesään=D Noh, kumista pökkelöä tulikin sitten niin pilluun kuin perseeseen ja kuola valui suupielistä lattialle kuin vesikauhuisella koiralla... Tunnin nautiskelin ja laukesin kahdesti. Nyt on sitten ruoka-aika myöhässä ja pyykit pesemättä... helvata sun kanssas, olisit täälä niin naisin sulta tajun kankaalle ja kyrvän kipeäksi. Horoperseesi:)
[/quote]
No siis uh-huh... helwatan, helwata... kukahan tässä nyt kiusaa ja ketä...? ;) Meinas vallan mennä lounas väärään kurkkuun, kun tota sun kuvailuasi luin... arvaas vaan tuliko ahdasta housuihin...
Ja mitä tuohon mun kirjoitukseeni tulee niin aattelin antaa sulle hieman haaveiltavaa ja virikettä sitä päivittäistä pamputustuokiotasi varten, taisimpa siinä onnistuakkin? :-) Josko kiimasi nousi niin korkeaksi, että se iski sut melkein kanveesiin...
Vai laittelit sä sitä kumista pökkelöä eli pamppua sekä pilluun että perseeseen... vuorotellen vaiko saman aikaisesti, tuplapanosta taas haaveillen? ;-)
Mmm... niimpä... josko vain voisinkin olla siellä... niin empä oikeastaan epäilisikään, ettenkö saisi aikasmoiset kyydit kiimaiselta kotiäidiltä, jota tuli taas hieman kiusattua :)
No, toivon mukaan se olosi on nyt hetken aikaa sitten seesteisempi ja saat niitä kotitöitäkin hieman tehtyä ja katraan ainakin ruokittua...
m41tre a.k.a Vekkuli