ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa
itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)
nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(
tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa, niin minkä voi?
olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D
Kommentit (603)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:58"]
En ihmettele sitten pääsiäisenä mitään epämääräisiä surinoita;) Kerron sitten jälkeenpäin kuinka sujui. Kunhan saisin tarpeeksi munaa niin olisin ihan tyytyväinen siitä. Jos ei kaksi riitä niin käsken sitten vielä oman miehen jälkiliukkaille:)//
Olisi kyllä ihanaa häärätä sun perseen kimpussa;) Ensin vähän suukottelisin poskia ja hieroisin sormella aukkoa. Sitten maistaisin varovaisesti ensin ja huomattuani, että pitäisit siitä, jatkaisin kunnon nuoleskelulla. Välissä avaisin liukastetuissa sormilla sun perän kahdelle sormelle auki ja työntäisin kielen sun anaaliin, maistelisin miltä sun sisällä maistuu. Välillä sormilla persettäsi levittäen jatkaisin ahnasta syömistä... huh, älä pelästy mun ronskeja fantasioita:) Kaikki ennen kokematon vain kiihottaa ihan hirveästi...//
Äsken piti dildottaa ihan pikaisesti, kun mulle niin tuli mieleen kuva, missä syön hodarin;) Kielellä vähän makkaran päästä lipoo niin se sylkee majoneesit ihan itse... Taikamakkara:) En oikeasti ymmärrä itsekään, miksi kostun tuosta mielikuvasta ihan hirveästi...//
Uusia pamppuja en ole ehtinyt hankkimaan ja nyt on ne entisetkin vaarassa, kun mies on poissa:) Kuinkahan mun käy..? Joudunkohan tyytymään perjantaina jo omiin sormiini vai kenties hyväperäiseen naapuriin;)// N31
[/quote]
Muistahan ne kärpäslätkätkin mieheltäsi piilottaa sessioidenne ajaksi ;-) Ja otan kyllä nokkiini josko et mitään raporttia sitten jälkeenpäin tänne laittele... :-) Mmm... sehän jää nähtäväksi, että saavatko ne kaksi kaverustanne sua miten hyvin tyydytettyä ja munaa annettua, vähän sinne sun tänne, että riittääkö se sulle? :) Jälkiliukkaista puheenollen, onkos teillä niistä ollut miehesi kanssa mittään puhetta? Olisiko se jotain mistä hän oikeasti fantasioi, kun toisen miehen kanssa olisit? Älä sellaista juttua hänelle ainakaan sitten ihan puskista heitä vaan otat asian esille ennen sessioitanne...
No siis huh ja huoh... ahdasta alkaa taas housuissa oleen... miksi mä tuollaista peppuni käsittely fantasiaasi pelästyisin...? :-) Tuollaisellahan käsittelyllähän sä saisit peppuni ainakin varmasti valmiiksi sitä sträppi käsittelyäsi varten =)
Mitäpä tuohon voisikaan sanoa... aikas vekkuli taikamakkara, kun sylkee majoneesit kun sitä hieman kielellä lipaisee ja sen suuhunsa ahmaisee... Taitaapa sitä sulla myös tosiaankin olla hieman niitä vorefetissin taipumuksia, mutta kuten sanottua, varmasti tarjoaisin makkarani siihen sun hodariisi ;-)
Toivon mukaan et niitä jäljellä olevia pamppujasi nyt ainakaan ihan heti ensi käsittelyssä saa rikki, muuten voipi ottaa ns. ohraleipä... Josko et ole uusia ehtinyt vielä edes tilaukseen laittamaan...
m41tre
[/quote]
Laitan kärpäslätkät piiloon ettet liiskaannu:) Mulle voisi tulla muuten surku.//
En tiedä kyllä riittääkö nämä kaverit mulle... Se varmaankin riippuu siitä, että pystynkö rentoutumaan vai en. Ei heidän pitäisi mitään paskoja panijoitakaan olla, kun omat horonsa pitävät tyytyväisinä. Ja mun mies kyllä joskus panon aikana kuiskuttelee mun korvaan kuinka antaisin ensin herkkuani isomulkkuiselle sonnille ja hän pääsisi jälkiliukkaille paneen kunnolla nussittua vittuani. Mikä on siinä mielessä huvittavaa jälkeenpäin ajateltuna, että ei miehenikään mikään pieni ole. Vaikka ei nyt mikään valtavakaan:) Sopiva.//
Mietin, että en vain ole liian roisi, kun kerron fantasioistani ja mieltymyksistäni? Mutta tuskin miehet pelästyy kovin helposti näitä juttuja, kun tietää vähän mitä törkyä aika monen miehen mielessä liikkuu:) Varmaan sinunkin..//
Jostakin syystä mun fantasiat esim. alistamisesta eivät ole mitään kovin kevyttä ja naisellista materiaalia. Varmaan johtuu niistä mun kaksneuvosista aivoista=D Meillä mieskin tietää, että silloin, kun on rajua niin se on tosi rajua. Saa satuttaa ja retuuttaa. Olen yleensä ihan mustelmilla sen jälkeen ja pariinkin otteeseen lääkäri on nähnyt jäljet ja meinannut tehdä ilmoituksen perheväkivallasta:-P Oli siinä kivaa korvat punaisena selittää lekurille meidän seksielämää...//
N31
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:00"]N31 mitä vihjeitä antaisit naisten kanssa oloon?? Asia on todella alkanut kiinosta ja näen märkiä unia naisista...
M41
[/quote]
Päivää, en olekaan tänään ehtinyt kauheasti muille vastailemaan, pahoittelut siitä. Mutta siis, samat vinkit kuin miehillekin yleensä annetaan, aistit herkkänä niin huomaat mistä toinen pitää. Aistikkaita ja pehmeitä suudelmia, ei sellaisia miehekkäitä:) Muista rinnoissa se, että pienet ovat herkemmät kuin isot. Jos kumppanillasi on joko isommat rinnat tai isommat nännit kuin sinulla, hän yleensä reagoi voimakkaampaan kosketukseen kuin sinun rintasi. Ja taas pienempien kanssa pitää olla aika varpaillaan. Itse olen aina ollut vähän kömpelö pienten rintojen ja pikkuisten nännien kanssa. Oikeastaan vain kieltä on voinut niissä käyttää huoletta. Olen tottunut omiin suuriin rintoihini, siksi vähän ekaksi pelästyin kuinka herkällä kädellä pieniä pitää hyväillä. Ja muista huomioida koko keho, ei suorilta alakertaan:) Vaikka itse siitä pidänkin, mutta minähän nyt olenkin niin outo muutenkin, suurin osa haluaa koskettelua ja hidasta hyväilyä:) Pidä hauskaa;)
N31
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:11"]
Laitan kärpäslätkät piiloon ettet liiskaannu:) Mulle voisi tulla muuten surku.//
En tiedä kyllä riittääkö nämä kaverit mulle... Se varmaankin riippuu siitä, että pystynkö rentoutumaan vai en. Ei heidän pitäisi mitään paskoja panijoitakaan olla, kun omat horonsa pitävät tyytyväisinä.
Ja mun mies kyllä joskus panon aikana kuiskuttelee mun korvaan kuinka antaisin ensin herkkuani isomulkkuiselle sonnille ja hän pääsisi jälkiliukkaille paneen kunnolla nussittua vittuani. Mikä on siinä mielessä huvittavaa jälkeenpäin ajateltuna, että ei miehenikään mikään pieni ole. Vaikka ei nyt mikään valtavakaan:) Sopiva.//
Mietin, että en vain ole liian roisi, kun kerron fantasioistani ja mieltymyksistäni? Mutta tuskin miehet pelästyy kovin helposti näitä juttuja, kun tietää vähän mitä törkyä aika monen miehen mielessä liikkuu:) Varmaan sinunkin..//
Jostakin syystä mun fantasiat esim. alistamisesta eivät ole mitään kovin kevyttä ja naisellista materiaalia. Varmaan johtuu niistä mun kaksneuvosista aivoista=D Meillä mieskin tietää, että silloin, kun on rajua niin se on tosi rajua. Saa satuttaa ja retuuttaa. Olen yleensä ihan mustelmilla sen jälkeen ja pariinkin otteeseen lääkäri on nähnyt jäljet ja meinannut tehdä ilmoituksen perheväkivallasta:-P Oli siinä kivaa korvat punaisena selittää lekurille meidän seksielämää...// N31
[/quote]
Kiva kuulla, että olet tuolleen huolissasi, etten sitten liiskaantuisi ;)
Hmm... josko nämä kaksi kaveriakaan ei sulle riittäisi niin tuleepa vain sitten pieneen mieleeni, että mitenköhän on mun laita sitten, mitenkähän minä sulle sitten riittäisin, vai olisikos siinä sitten enemmänkin näitä muita kaipaamiasi juttuja, kuten kuuman kosten pillusi nuolentaa (ai kuinka ihanaa...) ja peppuni käsittelyä? :-) Kerrohan kaikessa yksinkertaisuudessaan miten ensimmäinen kertamme ihan oikeasti menisi...
Ookoo, eli miehesi on itsekin jo ottanut nämä jälkiliukkaat ja niille pääsemisen jo esille, hyvähän se sitten :) Se taitaa tietystikin olla aikas monen naistaan "jakavan", naisensa toisille miehille naitavaksi antavan miehen se jollain tapaa kiihottavin juttu ja pointti? ;)
Juu, et ole edelleenkään liian roisi jutuissasi, fantasioissasi ja mieltymystesi kertomisessa... kerron kyllä sitten josko mun rajani tulee vastaan :-) Aikas roiseja juttujahan sitä itselläkin mielessä liikkuu ja oon niistä täällä sulle kirjoitellut...
Mielestäni on ihan ok ja hyvä, että lääkärit ovat sinänsä valveutuneita näkemilleen mustelmille ja jäljille, että kyseessä ei ihan oikeasti ole perheväkivallan jäljistä vaan sovitusta ja molempien halusta aiheutuneista seuraamuksista... koska on olemassa naisia, jotka näitä ko. jälkiä yrittävät peitellä vaikka ilmoitukseen aihetta olisikin... Ymmärtänet mitä yritän sanoa ja ajan ns. takaa? :)
m41tre
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:34"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:11"]
En tiedä kyllä riittääkö nämä kaverit mulle... Se varmaankin riippuu siitä, että pystynkö rentoutumaan vai en. Ei heidän pitäisi mitään paskoja panijoitakaan olla, kun omat horonsa pitävät tyytyväisinä.
Ja mun mies kyllä joskus panon aikana kuiskuttelee mun korvaan kuinka antaisin ensin herkkuani isomulkkuiselle sonnille ja hän pääsisi jälkiliukkaille paneen kunnolla nussittua vittuani. Mikä on siinä mielessä huvittavaa jälkeenpäin ajateltuna, että ei miehenikään mikään pieni ole. Vaikka ei nyt mikään valtavakaan:) Sopiva.//
Jostakin syystä mun fantasiat esim. alistamisesta eivät ole mitään kovin kevyttä ja naisellista materiaalia. Varmaan johtuu niistä mun kaksneuvosista aivoista=D Meillä mieskin tietää, että silloin, kun on rajua niin se on tosi rajua. Saa satuttaa ja retuuttaa. Olen yleensä ihan mustelmilla sen jälkeen ja pariinkin otteeseen lääkäri on nähnyt jäljet ja meinannut tehdä ilmoituksen perheväkivallasta:-P Oli siinä kivaa korvat punaisena selittää lekurille meidän seksielämää...// N31
[/quote]
Kiva kuulla, että olet tuolleen huolissasi, etten sitten liiskaantuisi ;)
Hmm... josko nämä kaksi kaveriakaan ei sulle riittäisi niin tuleepa vain sitten pieneen mieleeni, että mitenköhän on mun laita sitten, mitenkähän minä sulle sitten riittäisin, vai olisikos siinä sitten enemmänkin näitä muita kaipaamiasi juttuja, kuten kuuman kosten pillusi nuolentaa (ai kuinka ihanaa...) ja peppuni käsittelyä? :-) Kerrohan kaikessa yksinkertaisuudessaan miten ensimmäinen kertamme ihan oikeasti menisi...
Ookoo, eli miehesi on itsekin jo ottanut nämä jälkiliukkaat ja niille pääsemisen jo esille, hyvähän se sitten :) Se taitaa tietystikin olla aikas monen naistaan "jakavan", naisensa toisille miehille naitavaksi antavan miehen se jollain tapaa kiihottavin juttu ja pointti? ;)
Juu, et ole edelleenkään liian roisi jutuissasi, fantasioissasi ja mieltymystesi kertomisessa... kerron kyllä sitten josko mun rajani tulee vastaan :-) Aikas roiseja juttujahan sitä itselläkin mielessä liikkuu ja oon niistä täällä sulle kirjoitellut...
Mielestäni on ihan ok ja hyvä, että lääkärit ovat sinänsä valveutuneita näkemilleen mustelmille ja jäljille, että kyseessä ei ihan oikeasti ole perheväkivallan jäljistä vaan sovitusta ja molempien halusta aiheutuneista seuraamuksista... koska on olemassa naisia, jotka näitä ko. jälkiä yrittävät peitellä vaikka ilmoitukseen aihetta olisikin... Ymmärtänet mitä yritän sanoa ja ajan ns. takaa? :)
m41tre
[/quote]
Jaa-a, en kyllä tiedä kuinka mut jaksaisit tyydyttää... Luulen, että meidän pitäisi varmaan tehdä muutama koeajo ennen kuin pystyisin ihan täysin rentoutumaan. Näin se vain tuntuu vanhemmiten menevän. Keho on muuttunut ja vanhentunut ja ehkä tullut vähän tietoisemmaksi itsestään. Mutta yksi aika varma keino saada tämä mamma vapautumaan estoistaan, on näyttää aitoa intohimoa. Se kyllä toimii ja luulen, että se toimii molempiin suuntiin:)//
En vain vekkuliseni pysty nyt fantasioida meidän mahdollisesta kohtaamisesta, mulla on täysi miehitys kotona, ihan kamala hetki kehittää itselleen paineita... Mutta luulen, että ihan ekaksi vaatisin sua täyttämään mun oraaliset tarpeet, se on ihan hirveää, kun tuntuu että jää jostain niin simppelistä asiasta paitsi. Itselläni on kuitenkin hirveä himo kullia suuhuni saada enkä oikein ymmärrä, miten toisella ei voi olla sitä samaa himoa pillun nuolemiseen. Ehkä mun mieskin haluaisi maistaa sitten kullia...;)//
Juu, jatketaan tästä haavepuolesta huomenna, että mulla on mahdollisuus purkautua:) Noista lääkärin velvollisuuksista sen verran, että onhan se hyvä, että kyselevät. Kun on niitä oikeitakin perheväkivalta tapauksia. Mutta ei se mua siinä tilanteessa lohduttanut, kun hävetti niin pirusti.//
N31
Rakas N31, toit esille juuri saman asian mitä minäkin tässä mietin: miten rentoutua muun kuin oman miehen käsittelyssä . Oma Mieheni sanoi että se menee varmasti hyvin koska olen "paljon rohkeampi ihmisenä kuin hän"!! Hän joka pystyy menemään tilanteeseen pelkän seksin takia!!! Minä olen liian tunneihminen. Kun olen etsinyt nyt tätä/näitä rakastajia niin kyllä senon jäänyt siihen jos mies on vain laittanut kuvan kullistaan (olkoonkin että se on iso, täydessä taistelukunnossa ja kaunis ) eikä ole kyennyt kertomaan sanallisesti itsestään. Eikä tämäkään riitä. Olen ilmoittanut että jos emme saa kemioitamme syttymään on aivan turha yrittää fyysistä kanssakäyntiä.
Hmmmm. Saas nähdä kuinka käy .... Mieheni ainoa rajoite oli se että kokemuksen tulee olla hyvä ja meidän suhdettamme rikastuttava
Ja taas jäi nimimerkki äskeisestä....
Käyn aivan ylikierroksilla !
N41
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:56"]
Jaa-a, en kyllä tiedä kuinka mut jaksaisit tyydyttää... Luulen, että meidän pitäisi varmaan tehdä muutama koeajo ennen kuin pystyisin ihan täysin rentoutumaan. Näin se vain tuntuu vanhemmiten menevän. Keho on muuttunut ja vanhentunut ja ehkä tullut vähän tietoisemmaksi itsestään. Mutta yksi aika varma keino saada tämä mamma vapautumaan estoistaan, on näyttää aitoa intohimoa. Se kyllä toimii ja luulen, että se toimii molempiin suuntiin:)//
En vain vekkuliseni pysty nyt fantasioida meidän mahdollisesta kohtaamisesta, mulla on täysi miehitys kotona, ihan kamala hetki kehittää itselleen paineita... Mutta luulen, että ihan ekaksi vaatisin sua täyttämään mun oraaliset tarpeet, se on ihan hirveää, kun tuntuu että jää jostain niin simppelistä asiasta paitsi. Itselläni on kuitenkin hirveä himo kullia suuhuni saada enkä oikein ymmärrä, miten toisella ei voi olla sitä samaa himoa pillun nuolemiseen. Ehkä mun mieskin haluaisi maistaa sitten kullia...;)//
Juu, jatketaan tästä haavepuolesta huomenna, että mulla on mahdollisuus purkautua:) Noista lääkärin velvollisuuksista sen verran, että onhan se hyvä, että kyselevät. Kun on niitä oikeitakin perheväkivalta tapauksia. Mutta ei se mua siinä tilanteessa lohduttanut, kun hävetti niin pirusti.// N31
[/quote]
Huomenta narttuseni ;)
Näinhän se aina uuden kumppanin kanssa meneekin, että alku on sinänsä tietynlaista "hakemista" mikä toiselle oikeasti tuntuu hyvältä ja nautinnolliselta, mutta eiköhän se tosiaankin löytyisi noiden muutaman koeajon jälkeen :-) Mitä tuohon mainitsemaasi intohimoon tulee niin tokkopa sitä väliltämme puuttuisi josko näistä kirjoituksistamme voi mitään tulkita...? ;-)
Juu, ihan ymmärrettävää, että josko tilanne kotona on sellainen, ettei paineiden purkuun ole mahdollisuutta, eihän sitä pidä niitä silloin liiemmin luodakaan...
Mitä tuohon kuitenkin mainitsemaasi aloitukseen tulee niin tämähän on aivan "päivänselvää", että aivan ensimmäiSEKSI ottaisin sen pillusi suulliseen käsittelyyni =) ja toivon mukaan saisin sinut siten ehkäpä laukeamaan ja rentoutumaan... sitten voisin tarjota omaa kaluani sun suulliseen käsittelyysi... tämän jälkeen sitten jotain muuta... =O)
Hmmm... mitä tuohon mainintaasi, että ehkä miehesi haluaisi maistaa sitten kullia, tulee niin sen tiedän, että josko näin tulisi käymään, että näkisit miehesi toisen miehen kullin kimpussa, sä olisit ainakin seitsemännessä taivaassa ;-) Tosin taisit tällä nyt viitata siihen, että hän haluaisi ehkäpä sittenkin maistaa kullia, kun ei ole niin innostunut pillusi nuolemisesta? Mmm... josko meidän juttumme jossain vaiheessa jotenkin etenisi, voisin toki antaa miehesikin kulliani maistaa, yhdessä sun kanssasi, josko hän haluaisi... :-)
Eihän se toki hirveämmin lohduta siinä tilanteessa kun oikeesti hävettää, mutta jälkikäteen sen asian oikeellisuuden (ja tarpeellisuuden) ymmärtää paremmin.
m41tre
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:24"]
Rakas N31, toit esille juuri saman asian mitä minäkin tässä mietin: miten rentoutua muun kuin oman miehen käsittelyssä . Oma Mieheni sanoi että se menee varmasti hyvin koska olen "paljon rohkeampi ihmisenä kuin hän"!! Hän joka pystyy menemään tilanteeseen pelkän seksin takia!!! Minä olen liian tunneihminen. Kun olen etsinyt nyt tätä/näitä rakastajia niin kyllä senon jäänyt siihen jos mies on vain laittanut kuvan kullistaan (olkoonkin että se on iso, täydessä taistelukunnossa ja kaunis ) eikä ole kyennyt kertomaan sanallisesti itsestään. Eikä tämäkään riitä. Olen ilmoittanut että jos emme saa kemioitamme syttymään on aivan turha yrittää fyysistä kanssakäyntiä. Hmmmm. Saas nähdä kuinka käy .... Mieheni ainoa rajoite oli se että kokemuksen tulee olla hyvä ja meidän suhdettamme rikastuttava
[/quote]
Eihän se pelkkä kullinkuva miehestä itsestään mittään kerrokaan...
m41tre
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:56"]
Juu, jatketaan tästä haavepuolesta huomenna, että mulla on mahdollisuus purkautua:) Noista lääkärin velvollisuuksista sen verran, että onhan se hyvä, että kyselevät. Kun on niitä oikeitakin perheväkivalta tapauksia. Mutta ei se mua siinä tilanteessa lohduttanut, kun hävetti niin pirusti.// N31
[/quote]
Huomenta narttuseni ;)
Näinhän se aina uuden kumppanin kanssa meneekin, että alku on sinänsä tietynlaista "hakemista" mikä toiselle oikeasti tuntuu hyvältä ja nautinnolliselta, mutta eiköhän se tosiaankin löytyisi noiden muutaman koeajon jälkeen :-) Mitä tuohon mainitsemaasi intohimoon tulee niin tokkopa sitä väliltämme puuttuisi josko näistä kirjoituksistamme voi mitään tulkita...? ;-)
Juu, ihan ymmärrettävää, että josko tilanne kotona on sellainen, ettei paineiden purkuun ole mahdollisuutta, eihän sitä pidä niitä silloin liiemmin luodakaan...
Mitä tuohon kuitenkin mainitsemaasi aloitukseen tulee niin tämähän on aivan "päivänselvää", että aivan ensimmäiSEKSI ottaisin sen pillusi suulliseen käsittelyyni =) ja toivon mukaan saisin sinut siten ehkäpä laukeamaan ja rentoutumaan... sitten voisin tarjota omaa kaluani sun suulliseen käsittelyysi... tämän jälkeen sitten jotain muuta... =O)
Hmmm... mitä tuohon mainintaasi, että ehkä miehesi haluaisi maistaa sitten kullia, tulee niin sen tiedän, että josko näin tulisi käymään, että näkisit miehesi toisen miehen kullin kimpussa, sä olisit ainakin seitsemännessä taivaassa ;-) Tosin taisit tällä nyt viitata siihen, että hän haluaisi ehkäpä sittenkin maistaa kullia, kun ei ole niin innostunut pillusi nuolemisesta? Mmm... josko meidän juttumme jossain vaiheessa jotenkin etenisi, voisin toki antaa miehesikin kulliani maistaa, yhdessä sun kanssasi, josko hän haluaisi... :-)
Eihän se toki hirveämmin lohduta siinä tilanteessa kun oikeesti hävettää, mutta jälkikäteen sen asian oikeellisuuden (ja tarpeellisuuden) ymmärtää paremmin.
m41tre
[/quote]
Huomenta vekkuli:) Eiköhän meiltä todellakin intohimoa löytyisi;) Mutta onhan se niin, että uuden kumppanin kanssa puuhat yleensä alkuun on aika perus juttuja, pillun nuolemista, kullin lutkutusta, naimista eri asennoissa ja sitä toisen vartaloon tutustumista. Sitten kun kokee itsensä täysin hyväksytyksi ja vapautuneeksi, voisi alkaa puuhailemaan kaikkea muutakin kivaa, fistausta, sträppiä, vähän käskytystä ja mikä vain kiihottaakaan (taikahodari<3)//
Sellainen tuli mieleen, että kuinka herkkä penis sulla on? Vaatiiko se kovin tiukan reiän? Kun itse olen vähän avarammin aukeavaa mallia:) Sulla oli suunnilleen samaa kokoa mulkku kuin mun miehellä... Oman ukon kikkeli kyllä tarjoaa minulle nautintoja ja mieskin kyllä vitustani nauttii, hänen mielestään tuntumaa on oikein hyvin vaikka ei niin kauheasti puristakaan. Mies saa kyllä voimakkaita orgasmejakin, mutta toisaalta se saattaa johtua siitä, että osaan kiihottaa häntä muutenkin. Noh, kunhan pohdin vaikka ei tässä edes tiedä saako sitä edetä mihinkään:)//
Nyt alkaa paineet viemään voiton, pakko mennä taas asettelemaan pamppua vessan kaakeleihin. Vittua kuumottaa kauheasti, pakko päästä laskemaan housut nilkkoihin ja peruuttaa patukkaan. Pirun ukko unohti eilen mun patterit niin on pakko hieroa sitten sormin klitorista. Laukean kyllä pelkällä pampullakin, mutta nopeammin avustettuna:)//
Haaveilen siitä kunnon pillun syömisestä, jos vielä joskus saisikin. Eikä pelkkä hyvä nuolenta riitä, haluaisin kokea juuri sen ihanan intohimon... Sen tunteen, kun mies omasta halusta ja himosta sitä vittua nuolee eikä malttaisi lopettaa... äh, nyt on mentävä... panettaa...//
N31
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:51"]
Huomenta sullekin vekkulini:) Vaikka aamu onkin jo pitkällä. Vähän kiireitä tänään pitkin päivää, mutta yritän ehtiä välillä sulle kirjoitteleen. Ja onhan sulla sitten tuota naisseuraa tuosta N41 nartusta;)//
Ei sitä kyllä voi miestä painostaa mitenkään... Aistin vähän, että mustasukkaisuus on se, mikä hänellä estää luvan antamisen. Eilen mainitsin, että mulla olisi jo sopiva ehdokas rakastajaksi niinhymähti vain, että aha ja halasi mua tosi tiukasti kainaloonsa. Oikeastaan liian tiukasti, mun ukko on aika vahva ja treenattu, tuntui että happi loppuu:-P Katsotaan, mitä pääsiäisen jälkeen tapahtuu ja mikä on hänen mieli silloin:) On tosiaan tulossa munarikas pääsiäinen;)//
Sain eilen kohtalaisen panon. Mulla on naisten vaivat niin en halunnut miehen kauheasti ropeltavan mua ennen yhdyntää. Paikat ei tietty ollut sitten ihan niin herkät, mutta hyppäsin ratsaille ja siinä on aika helppo laueta. Onneksi, mies ei meinaan pysty kauheasti pidättelemään kuukautisten aikana, kun vittu tuntuu paljon lämpösemmältä tai jopa kuumalta silloin. En kyllä tajua miksi meillä ei naitu ennen, kun käytiin kimpassa pesulla, jouduttiin kuitenkin meneen uudestaan, pöh.//
Ja pahoittelut, jos sulla meni ruokahalut. Toivottavasti ei. Tämä on vain tätä naisen elämää. Ja mitenkä minä, aina kiimainen akka, voisin olla viikon ilman, kun mies on kuitenkin saatavilla...//
Haluaisin tosiaan joskus naistaa peppua:) Se on ollut mulla mielessä jo aika pitkään. Ehkä siitä asti, kun kerran mieheni jumiutunutta pakaraa hieroessa katselin peräreikää:) Se jotenkin kutsui mua. Mutta siitä, että omaa ahteriani nuollaan, en pidä. Yksi edellinen sitä halusi ennen anaalia tehdä, siis oikein kunnolla söi persettä:) Mutta ei ollut mun juttu.//
Mua on tosiaan alkanut kiihottaa kanssa nämä vore jutut. Se on ollut ehkä vähän yllätys mulle itsellekkin:) Kiva, että saisin sitäkin sun kanssa kokeilla, jos siihen joskus mahdollisuuden saisin:) Js varmasti moni pitää mua nyt latvarosona ja vinksahtaneena, mutta pitäköön. Onhan se alkuun aika pelottavakin fetissi. Ennen kuin siihen tutustuu tarkemmin:) Mutta onneksi sinä oletkin noin avoin ja ihana muutenkin, että tällaisenkin suvaitset:)//
Tänään voi vielä saada kikkeliä, sitten ukko on kolme päivää poissa, höh... Jään yksin lelujeni kanssa. Muistutin kyllä miestä tuomaan töistä tullessaan pari pakettia paristoja;)// N31
[/quote]
Tänään saat varmaan kyrpää. Vai onko miehelläsi niin pieni kuin kikkeli. Meillä on vaikka mitä leluja, mitä leluja sinulla on?M50+.
Näinhän se aina joskus menee, että on niitä "muita" kiireitä, eikä kerkiä tällaisia viattomia herrasmiehiä liiaksi kiusaamaan :)
Hmm... vai sait sä tiukan rutistuksen hänen kainaloonsa vastaukSeksi, kun mainitsit hänelle, että sulla voisikin olla jo sopiva ehdokas rakastajaksesi... No, kuten sanottua, tuleva pääsiäinen antanee aikas paljon osviittaa mahdollisesta jatkosta ja muutoinkin tulevasta... onko ja jos on niin miten paljon, miehesi siis mustasukkainen kun ihan oikeasti toisen miehen/miehien kanssa olet... BTW, älä muuten sitten ihmettele silloin pääsiäisenä josko kämpässänne kuuluu enemmänkin surinaa, kun olen kärpäsenä katossa ;-)
Miten nyt tuollaisesta luonnollisesta asiasta pitäisi ruokahalut mennä? :) Toki niiden aikaan voisi olla kaikin puolin "helpompaa" naida suihkussa? ;-)
Eipä mittään, saatiinhan sitten taas yksi asia lisää meidän to do-listaan eli josko haluat peppuani nuolla niin saathan toki sitä nuolla, miksi sen kieltäisin? :-) Voisi jopa olla aikas kutkuttavaa, kun peppuani nuolisit oikeen antaumuksella, ennen kuin sinne sormella liukkaria laittaisit ja sitten liukastetulla sträpillä sinne "työntyisit"...?
Juu, täältä saisit tosiaankin makkaraa siihen hodariisi :) Mutta varo vain, ne sinapit ja ketsupit voisivat hyvinkin pian saada valkeaa kermavaahtoa seurakseen ja hodarisi mausteeksi...
Niimpä niin, koittakaahan nyt saada hieman parempaa sessiota vielä tänään aikaiseksi, ennen kuin ukkosi sinne reissuunsa lähtee, ettet niitä jäljellä olevia lelujasi "joudu" rikkomaan, kullin puutteen vuoksi, kun et ilmeisestikään ole vielä ehtinyt niitä uusiakaan pamppuja tilata? :)
m41tre
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:49"]
Huomenta vekkuli:) Eiköhän meiltä todellakin intohimoa löytyisi;) Mutta onhan se niin, että uuden kumppanin kanssa puuhat yleensä alkuun on aika perus juttuja, pillun nuolemista, kullin lutkutusta, naimista eri asennoissa ja sitä toisen vartaloon tutustumista. Sitten kun kokee itsensä täysin hyväksytyksi ja vapautuneeksi, voisi alkaa puuhailemaan kaikkea muutakin kivaa, fistausta, sträppiä, vähän käskytystä ja mikä vain kiihottaakaan (taikahodari<3)//
Sellainen tuli mieleen, että kuinka herkkä penis sulla on? Vaatiiko se kovin tiukan reiän? Kun itse olen vähän avarammin aukeavaa mallia:) Sulla oli suunnilleen samaa kokoa mulkku kuin mun miehellä... Oman ukon kikkeli kyllä tarjoaa minulle nautintoja ja mieskin kyllä vitustani nauttii, hänen mielestään tuntumaa on oikein hyvin vaikka ei niin kauheasti puristakaan. Mies saa kyllä voimakkaita orgasmejakin, mutta toisaalta se saattaa johtua siitä, että osaan kiihottaa häntä muutenkin. Noh, kunhan pohdin vaikka ei tässä edes tiedä saako sitä edetä mihinkään:)//
Nyt alkaa paineet viemään voiton, pakko mennä taas asettelemaan pamppua vessan kaakeleihin. Vittua kuumottaa kauheasti, pakko päästä laskemaan housut nilkkoihin ja peruuttaa patukkaan. Pirun ukko unohti eilen mun patterit niin on pakko hieroa sitten sormin klitorista. Laukean kyllä pelkällä pampullakin, mutta nopeammin avustettuna:)//
Haaveilen siitä kunnon pillun syömisestä, jos vielä joskus saisikin. Eikä pelkkä hyvä nuolenta riitä, haluaisin kokea juuri sen ihanan intohimon... Sen tunteen, kun mies omasta halusta ja himosta sitä vittua nuolee eikä malttaisi lopettaa... äh, nyt on mentävä... panettaa...// N31
[/quote]
Näinhän se tosiaankin on, että ensin tutustutaan/pitää tutustua toisen kehoon ihan perinteisesti, ilman sen kummempia "pervouksia", perusjutuilla... sitten vasta näitä kaikenlaisia muita juttuja :-)
Onhan tuo penikseni (joka on siis samaa kokoluokkaa kuin ukollasi) sinänsä varmaankin herkähköä mallia, mutta sehän mua tässä suhun tutustumisessa yhtenä pointtina onkin erityisesti kiihottanut, kun olet maininnut tuon, että sulla onkin hieman "avarampi" tavara, taisit joskus jopa käyttää mainintaa "lortto pillu"? :-) Jota saisi hieman enemmänkin aikaa kyntää...
Höh... vai unohti se sun ukkos pattereita tuoda ja nyt sit lähti sille työreissulleen? :( Mutta näinhän se on, että sillä pienoisella avustuksella (oli se sitten vibra tai sormet) tuppaa olemaan kummallinen vaikutus siihen laukeamiseen, sen syvyyteen ja nopeuteen...?
Oi kumpa oisinkin vaikka edes kärpäsenä katossa, kun siihen pamppuusi olet pakittamassa, sen päälle istumassa, nähdä kuinka se hitaasti mutta varmasti painautuu jo mahloistasi kiiltelevään pilluusi, kunnes se onkin kokonaan sisälläsi, ja alat sen päällä hitaasti keinuttelemaan, tahtia pikkuhiljaa lisäten... voisin vaikka sitä vibraasi klitallesi käyttää, taikka omilla sormillani siinä hieroa... Tai tarjota sulle hieman suuhunpantavaa taikamakkaran muodossa ;-)
Täällä tuota tunnetta olisi, omaa halua ja intohimoa pillun nuolentaan, pitkään ja hartaasti kunhan asento on sellainen, ettei se käy niskojen päälle... on meinaan ikävä tunne se...
BTW, millaines se olosi muuten muutoin on, jokos se angiina alkaa oikeasti helpottaan? Kuin myöskin lapsukaisten korvasäryt...
m41tre
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:49"]
Haaveilen siitä kunnon pillun syömisestä, jos vielä joskus saisikin. Eikä pelkkä hyvä nuolenta riitä, haluaisin kokea juuri sen ihanan intohimon... Sen tunteen, kun mies omasta halusta ja himosta sitä vittua nuolee eikä malttaisi lopettaa... äh, nyt on mentävä... panettaa...// N31
[/quote]
Näinhän se tosiaankin on, että ensin tutustutaan/pitää tutustua toisen kehoon ihan perinteisesti, ilman sen kummempia "pervouksia", perusjutuilla... sitten vasta näitä kaikenlaisia muita juttuja :-)
Onhan tuo penikseni (joka on siis samaa kokoluokkaa kuin ukollasi) sinänsä varmaankin herkähköä mallia, mutta sehän mua tässä suhun tutustumisessa yhtenä pointtina onkin erityisesti kiihottanut, kun olet maininnut tuon, että sulla onkin hieman "avarampi" tavara, taisit joskus jopa käyttää mainintaa "lortto pillu"? :-) Jota saisi hieman enemmänkin aikaa kyntää...
Höh... vai unohti se sun ukkos pattereita tuoda ja nyt sit lähti sille työreissulleen? :( Mutta näinhän se on, että sillä pienoisella avustuksella (oli se sitten vibra tai sormet) tuppaa olemaan kummallinen vaikutus siihen laukeamiseen, sen syvyyteen ja nopeuteen...?
Oi kumpa oisinkin vaikka edes kärpäsenä katossa, kun siihen pamppuusi olet pakittamassa, sen päälle istumassa, nähdä kuinka se hitaasti mutta varmasti painautuu jo mahloistasi kiiltelevään pilluusi, kunnes se onkin kokonaan sisälläsi, ja alat sen päällä hitaasti keinuttelemaan, tahtia pikkuhiljaa lisäten... voisin vaikka sitä vibraasi klitallesi käyttää, taikka omilla sormillani siinä hieroa... Tai tarjota sulle hieman suuhunpantavaa taikamakkaran muodossa ;-)
Täällä tuota tunnetta olisi, omaa halua ja intohimoa pillun nuolentaan, pitkään ja hartaasti kunhan asento on sellainen, ettei se käy niskojen päälle... on meinaan ikävä tunne se...
BTW, millaines se olosi muuten muutoin on, jokos se angiina alkaa oikeasti helpottaan? Kuin myöskin lapsukaisten korvasäryt...
m41tre
[/quote]
Oi JESS!! Mä onnistuin vihdoin saamaan ahterini auki! Olin ihan helvetillisessä kiimassa ja päätin paukuttaa mun isoimmalla pampulla, 20/6, se sujahti vittuun kuin vettä vain. Olin niin märkä. Venytystä kyllä vähän tuntui, mutta kitkaa ei yhtään. Vasta parin minuutin pökkimisen jälkeen alkoi tuntua kitkaa:) Joo, olen kunnon lortto. Päätin sitten pikaisen orkun jälkeen sormeilla peppuakin. Ja kuinka ollakaan, johtuuko hormoneista tai auringon pilkuista, sain ihan kevyesti kaksi sormea sisään. Sitten vielä otin pienemmän dildon, ehkä ukon kyrvän kokoisen, ja sovittelin sitä sisään. Meni ihan kivuttomasti ja nain sillä dildolla pyllyä hetken aikaa. Vaikka en anaalista niin sytykään, huomasin kiihottuvani ihan kauheasti. Pillua alkoi uudelleen tykyttämään... Tämä horopersehän ratkaisi asian peruuttamalla uudelleen siihen isoon pamppuun samalla, kun pienempi oli mun perseessä. Sehän mahtui:) Oli niin kiihottavaa, että laukesin ihan jalat täristen=P Nam.//
Kauhea vuodatus, mutta oli pakko kertoa, kun oli NIIN kivaa ja olen ihan hämmentynyt. Heräsi kauhea halu saada tuplapanoa:) Housut kastuu uudestaan, kun vain ajattelenkin niitten dildojen tilalle aitoa miehistä lihaa... oih...//
Joo, jäin taas eilen tyhjin käsin, tai pilluin, ja nyt se äijäkin lähti. Olisikohan tästä tulossa pisin tauko sitten viimeisimmän synnytyksestä toipumisen jälkeen. Varmaan selittää mun kiiman... Mutta ei auta, isäntä painaa taas duunia 60-80 tuntia viikossa. Itku kyllä pääsi illalla, kun jouduin tyytymään käsiini. Kurkkukin parantunut aika hyvin niin kaipaisin niin kovin kyrpää suuhuni:( Minut on luotu kullin lutkuttajaksi:) Pöh, muutenkin tulee sitä miestä ikävä, niin sitten vielä ilman kyrpää pitäisi kärvistellä...//
BTW: Ahteri vähän hellänä...
N31
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:49"] Huomenta vekkuli:) Eiköhän meiltä todellakin intohimoa löytyisi;) Mutta onhan se niin, että uuden kumppanin kanssa puuhat yleensä alkuun on aika perus juttuja, pillun nuolemista, kullin lutkutusta, naimista eri asennoissa ja sitä toisen vartaloon tutustumista. Sitten kun kokee itsensä täysin hyväksytyksi ja vapautuneeksi, voisi alkaa puuhailemaan kaikkea muutakin kivaa, fistausta, sträppiä, vähän käskytystä ja mikä vain kiihottaakaan (taikahodari<3)// Sellainen tuli mieleen, että kuinka herkkä penis sulla on? Vaatiiko se kovin tiukan reiän? Kun itse olen vähän avarammin aukeavaa mallia:) Sulla oli suunnilleen samaa kokoa mulkku kuin mun miehellä... Oman ukon kikkeli kyllä tarjoaa minulle nautintoja ja mieskin kyllä vitustani nauttii, hänen mielestään tuntumaa on oikein hyvin vaikka ei niin kauheasti puristakaan. Mies saa kyllä voimakkaita orgasmejakin, mutta toisaalta se saattaa johtua siitä, että osaan kiihottaa häntä muutenkin. Noh, kunhan pohdin vaikka ei tässä edes tiedä saako sitä edetä mihinkään:)// Nyt alkaa paineet viemään voiton, pakko mennä taas asettelemaan pamppua vessan kaakeleihin. Vittua kuumottaa kauheasti, pakko päästä laskemaan housut nilkkoihin ja peruuttaa patukkaan. Pirun ukko unohti eilen mun patterit niin on pakko hieroa sitten sormin klitorista. Laukean kyllä pelkällä pampullakin, mutta nopeammin avustettuna:)// Haaveilen siitä kunnon pillun syömisestä, jos vielä joskus saisikin. Eikä pelkkä hyvä nuolenta riitä, haluaisin kokea juuri sen ihanan intohimon... Sen tunteen, kun mies omasta halusta ja himosta sitä vittua nuolee eikä malttaisi lopettaa... äh, nyt on mentävä... panettaa...// N31 [/quote] Näinhän se tosiaankin on, että ensin tutustutaan/pitää tutustua toisen kehoon ihan perinteisesti, ilman sen kummempia "pervouksia", perusjutuilla... sitten vasta näitä kaikenlaisia muita juttuja :-) Onhan tuo penikseni (joka on siis samaa kokoluokkaa kuin ukollasi) sinänsä varmaankin herkähköä mallia, mutta sehän mua tässä suhun tutustumisessa yhtenä pointtina onkin erityisesti kiihottanut, kun olet maininnut tuon, että sulla onkin hieman "avarampi" tavara, taisit joskus jopa käyttää mainintaa "lortto pillu"? :-) Jota saisi hieman enemmänkin aikaa kyntää... Höh... vai unohti se sun ukkos pattereita tuoda ja nyt sit lähti sille työreissulleen? :( Mutta näinhän se on, että sillä pienoisella avustuksella (oli se sitten vibra tai sormet) tuppaa olemaan kummallinen vaikutus siihen laukeamiseen, sen syvyyteen ja nopeuteen...? Oi kumpa oisinkin vaikka edes kärpäsenä katossa, kun siihen pamppuusi olet pakittamassa, sen päälle istumassa, nähdä kuinka se hitaasti mutta varmasti painautuu jo mahloistasi kiiltelevään pilluusi, kunnes se onkin kokonaan sisälläsi, ja alat sen päällä hitaasti keinuttelemaan, tahtia pikkuhiljaa lisäten... voisin vaikka sitä vibraasi klitallesi käyttää, taikka omilla sormillani siinä hieroa... Tai tarjota sulle hieman suuhunpantavaa taikamakkaran muodossa ;-) Täällä tuota tunnetta olisi, omaa halua ja intohimoa pillun nuolentaan, pitkään ja hartaasti kunhan asento on sellainen, ettei se käy niskojen päälle... on meinaan ikävä tunne se... BTW, millaines se olosi muuten muutoin on, jokos se angiina alkaa oikeasti helpottaan? Kuin myöskin lapsukaisten korvasäryt... m41tre [/quote] Oi JESS!! Mä onnistuin vihdoin saamaan ahterini auki! Olin ihan helvetillisessä kiimassa ja päätin paukuttaa mun isoimmalla pampulla, 20/6, se sujahti vittuun kuin vettä vain. Olin niin märkä. Venytystä kyllä vähän tuntui, mutta kitkaa ei yhtään. Vasta parin minuutin pökkimisen jälkeen alkoi tuntua kitkaa:) Joo, olen kunnon lortto. Päätin sitten pikaisen orkun jälkeen sormeilla peppuakin. Ja kuinka ollakaan, johtuuko hormoneista tai auringon pilkuista, sain ihan kevyesti kaksi sormea sisään. Sitten vielä otin pienemmän dildon, ehkä ukon kyrvän kokoisen, ja sovittelin sitä sisään. Meni ihan kivuttomasti ja nain sillä dildolla pyllyä hetken aikaa. Vaikka en anaalista niin sytykään, huomasin kiihottuvani ihan kauheasti. Pillua alkoi uudelleen tykyttämään... Tämä horopersehän ratkaisi asian peruuttamalla uudelleen siihen isoon pamppuun samalla, kun pienempi oli mun perseessä. Sehän mahtui:) Oli niin kiihottavaa, että laukesin ihan jalat täristen=P Nam.// Kauhea vuodatus, mutta oli pakko kertoa, kun oli NIIN kivaa ja olen ihan hämmentynyt. Heräsi kauhea halu saada tuplapanoa:) Housut kastuu uudestaan, kun vain ajattelenkin niitten dildojen tilalle aitoa miehistä lihaa... oih...// Joo, jäin taas eilen tyhjin käsin, tai pilluin, ja nyt se äijäkin lähti. Olisikohan tästä tulossa pisin tauko sitten viimeisimmän synnytyksestä toipumisen jälkeen. Varmaan selittää mun kiiman... Mutta ei auta, isäntä painaa taas duunia 60-80 tuntia viikossa. Itku kyllä pääsi illalla, kun jouduin tyytymään käsiini. Kurkkukin parantunut aika hyvin niin kaipaisin niin kovin kyrpää suuhuni:( Minut on luotu kullin lutkuttajaksi:) Pöh, muutenkin tulee sitä miestä ikävä, niin sitten vielä ilman kyrpää pitäisi kärvistellä...// BTW: Ahteri vähän hellänä... N31
[/quote]
Voi helvata kun olisimme tai olisin vapaa n31. Jutuillasi saat minulta aina seisomaan, vaikka ei kai tämmöinen vanhus sulle varmaan kelpaisikaanM50+.
M50+, Todellakin panisin tuollaisen pervon kanssa, jos sinkku oisin;) Mua ei paljon kiinnosta miehen ikä, jos vain nussia osaa. Ja kunnolla!
N31
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:09"]
Oi JESS!! Mä onnistuin vihdoin saamaan ahterini auki! Olin ihan helvetillisessä kiimassa ja päätin paukuttaa mun isoimmalla pampulla, 20/6, se sujahti vittuun kuin vettä vain. Olin niin märkä. Venytystä kyllä vähän tuntui, mutta kitkaa ei yhtään. Vasta parin minuutin pökkimisen jälkeen alkoi tuntua kitkaa:) Joo, olen kunnon lortto. Päätin sitten pikaisen orkun jälkeen sormeilla peppuakin. Ja kuinka ollakaan, johtuuko hormoneista tai auringon pilkuista, sain ihan kevyesti kaksi sormea sisään. Sitten vielä otin pienemmän dildon, ehkä ukon kyrvän kokoisen, ja sovittelin sitä sisään. Meni ihan kivuttomasti ja nain sillä dildolla pyllyä hetken aikaa. Vaikka en anaalista niin sytykään, huomasin kiihottuvani ihan kauheasti. Pillua alkoi uudelleen tykyttämään... Tämä horopersehän ratkaisi asian peruuttamalla uudelleen siihen isoon pamppuun samalla, kun pienempi oli mun perseessä. Sehän mahtui:) Oli niin kiihottavaa, että laukesin ihan jalat täristen=P Nam.//
Kauhea vuodatus, mutta oli pakko kertoa, kun oli NIIN kivaa ja olen ihan hämmentynyt. Heräsi kauhea halu saada tuplapanoa:) Housut kastuu uudestaan, kun vain ajattelenkin niitten dildojen tilalle aitoa miehistä lihaa... oih...//
Joo, jäin taas eilen tyhjin käsin, tai pilluin, ja nyt se äijäkin lähti. Olisikohan tästä tulossa pisin tauko sitten viimeisimmän synnytyksestä toipumisen jälkeen. Varmaan selittää mun kiiman... Mutta ei auta, isäntä painaa taas duunia 60-80 tuntia viikossa. Itku kyllä pääsi illalla, kun jouduin tyytymään käsiini. Kurkkukin parantunut aika hyvin niin kaipaisin niin kovin kyrpää suuhuni:( Minut on luotu kullin lutkuttajaksi:) Pöh, muutenkin tulee sitä miestä ikävä, niin sitten vielä ilman kyrpää pitäisi kärvistellä...//
BTW: Ahteri vähän hellänä... N31
[/quote]
No voi sun helwata kanssa... yritä sitä nyt sit tehdä tässä töitä, kun ton kirjoituksesi lukemisen jälkeen on kyrpä pystyssä... ;-) Ei siis yhtään kauhia vuodatus, missään muodossa, vaikka se seisokin saikin aikaan, mutta sehän sulla varmasti tarkoituksenasikin oli...? Oot sä vaan sen verran horoperse, ihana lortto, kun tällaisia vanhempia herrasmiehiä tuolleen kiusoittelet...
Mutta joo, ihan vakavissaan, olihan toi enemmän kuin kiva kuulla, että josko et ole sitä anaaliasi sen kummemmin harjoittanut niin nyt kävi näinkin hyvin ja aiheutti noinkin tärisevän orkun ja eritoten sytytti halusi saada ihan oikeastikin tuplapanoa, jota enemmän kuin todennäköisesti sulla onkin sitten munarikkaana pääsiäisenä tiedossa... :-)
Mitä tuohon jalkojen tärinään tulee niin on se sinänsä tuttu juttu, kun olen ajoittain sitä sträppiä itsekseni käyttänyt (kun sen jaksaa esiin kaivaa ja tehdä tarvittavat alkutoimenpiteet, kuten sen kiinnitykset saunajakkaraan jne.) ottaen sitä nelinkontin peppuuni niin kyllä siinä sen laukeamisen jälkeen tuppaa jalat tärisemään =) Hups, mistähän mä nyt tuon sain päähäni sulle kertoakkaan? :)
No voi sun tulen palavan helwata ja höh sentään :( Että jäit eilen tyhjin pilluin ja nyt ukkosi onkin sit reissussa... ei kiva laisinkaan... siis todella pitkää viikkoahan se ukkosi tekeekin, huh, huh... eipä mikään ihme, että arki-iltoisin tuppaa sitten oleen jokseenkin väsy, jos/kun kotia töistä pääsee... ja vielä pitäis jaksaa emäntäkin tyydyttää... On teillä siinä vaan oikeesti aikas moinenkin yhtälö tasapainotettavaksi, täytyy myöntää...
Täälläpä sitä tota taikamakkaraa, kullia, kyrpää, aisaa, miksikäs sitä sitten kutsutaankaan niin olisi "tarjolla"... oi kun sen saisikin tuollaisen ihaNaisen kullin lutkuttajan suuhun työntää, tuntea suun kosteus ja lämpö, imu ja nuolaisut, laukaista majoneesit sinne syvälle nieluun... huoh...
BTW, kyllä se ahterisi siitä aikas äkkiä tokenee, kunnes huutaakin taas uudemman kerran täytettä sekin sisäänsä :=)
m41tre
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:30"]
M50+, Todellakin panisin tuollaisen pervon kanssa, jos sinkku oisin;) Mua ei paljon kiinnosta miehen ikä, jos vain nussia osaa. Ja kunnolla! N31
[/quote]
Voi kiitos n31. luulin suututtaneet teidät. Kun tuolla oli pettämisestä kirjoitus, kirjoitin jos olisin vapaa niin naisin sinua ja n27. Mutta teillähän on jo miehet. Saahan sitä haaveillaM50+.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 12:09"]
BTW: Ahteri vähän hellänä... N31
[/quote]
No voi sun helwata kanssa... yritä sitä nyt sit tehdä tässä töitä, kun ton kirjoituksesi lukemisen jälkeen on kyrpä pystyssä... ;-) Ei siis yhtään kauhia vuodatus, missään muodossa, vaikka se seisokin saikin aikaan, mutta sehän sulla varmasti tarkoituksenasikin oli...? Oot sä vaan sen verran horoperse, ihana lortto, kun tällaisia vanhempia herrasmiehiä tuolleen kiusoittelet...
Mutta joo, ihan vakavissaan, olihan toi enemmän kuin kiva kuulla, että josko et ole sitä anaaliasi sen kummemmin harjoittanut niin nyt kävi näinkin hyvin ja aiheutti noinkin tärisevän orkun ja eritoten sytytti halusi saada ihan oikeastikin tuplapanoa, jota enemmän kuin todennäköisesti sulla onkin sitten munarikkaana pääsiäisenä tiedossa... :-)
Mitä tuohon jalkojen tärinään tulee niin on se sinänsä tuttu juttu, kun olen ajoittain sitä sträppiä itsekseni käyttänyt (kun sen jaksaa esiin kaivaa ja tehdä tarvittavat alkutoimenpiteet, kuten sen kiinnitykset saunajakkaraan jne.) ottaen sitä nelinkontin peppuuni niin kyllä siinä sen laukeamisen jälkeen tuppaa jalat tärisemään =) Hups, mistähän mä nyt tuon sain päähäni sulle kertoakkaan? :)
No voi sun tulen palavan helwata ja höh sentään :( Että jäit eilen tyhjin pilluin ja nyt ukkosi onkin sit reissussa... ei kiva laisinkaan... siis todella pitkää viikkoahan se ukkosi tekeekin, huh, huh... eipä mikään ihme, että arki-iltoisin tuppaa sitten oleen jokseenkin väsy, jos/kun kotia töistä pääsee... ja vielä pitäis jaksaa emäntäkin tyydyttää... On teillä siinä vaan oikeesti aikas moinenkin yhtälö tasapainotettavaksi, täytyy myöntää...
Täälläpä sitä tota taikamakkaraa, kullia, kyrpää, aisaa, miksikäs sitä sitten kutsutaankaan niin olisi "tarjolla"... oi kun sen saisikin tuollaisen ihaNaisen kullin lutkuttajan suuhun työntää, tuntea suun kosteus ja lämpö, imu ja nuolaisut, laukaista majoneesit sinne syvälle nieluun... huoh...
BTW, kyllä se ahterisi siitä aikas äkkiä tokenee, kunnes huutaakin taas uudemman kerran täytettä sekin sisäänsä :=)
m41tre
[/quote]
Siis apua, ääk, sä olet ihana!! Saunajakkaran kanssa pervoilet itekseen, ihan kuin minä mun pamppujen ja sauvapäristimien kanssa;) Voih, mä haluaisin niin nähdä sun toimituksen ja ryömiä sinne sun alle, ottaa kuuma kyrpä suuhun, leikitellä kielellä ja hieroa kunnolla terskaa kitalakeen ja nieluun. Lopuksi haluaisin kunnolla imeä ja lypsää siitä taikamakkarasta maidot pihalle. Kuin suoraan lehmän tissistä. Lypsykoneeseen tuollaisen pervon kulli pitäisi laittaa, siinähän olisit sitten... Ja miksiköhän minä tuonkin fantasian päätin jakaa...?//
Pahoittelut seisokista, jos se häiritsee työntekoa:) En nyt varsinaisen tarkoituksella yritä kenellekään paineita aiheuttaa, en nyt mikään Jallun sisällöntuottaja kuitenkaan ole=D Kuhan jaan kuulumisia. Mutta onhan se toki hemmetin kivaa tietää etten ole ainoa paineessa kärvistelevä;)//
Aloin kyllä toivomaan sitä tuplaa, mutta tuskin viitsin sitä etukäteen pyytää. Antaa tilanteen mennä omalla painollaan ja toivottavasti näin tapahtuu;)//
Sitähän sanotaan, että jos on tahtoa, on myös taitoa. Eli ei tämä parisuhteen pitäminen läheisenä ja seksielämästä huolehtiminen ole ihan helppoa, kun on lapset ja lainat ja aikataulut, miehen työ ja sairastelut yms. Mutta tahtoa löytyy niin sitä vain löytää jotenkin keinot:) Tosin nyt tämä minun seksinpuute pitäisi jotenkin hoitua:) Jos en rakastajaa saa, pakko sitten tyytyä omaan kivaan. Ja toisaalta, mulla on niin paljon menetettävää, että ei sitä voi riskeerata hyvää liittoa, jos toinen epäröi. Ainahan sitä saa kuitenkin toivoa:)//
N31
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:46"]
Siis apua, ääk, sä olet ihana!! Saunajakkaran kanssa pervoilet itekseen, ihan kuin minä mun pamppujen ja sauvapäristimien kanssa;) Voih, mä haluaisin niin nähdä sun toimituksen ja ryömiä sinne sun alle, ottaa kuuma kyrpä suuhun, leikitellä kielellä ja hieroa kunnolla terskaa kitalakeen ja nieluun. Lopuksi haluaisin kunnolla imeä ja lypsää siitä taikamakkarasta maidot pihalle. Kuin suoraan lehmän tissistä. Lypsykoneeseen tuollaisen pervon kulli pitäisi laittaa, siinähän olisit sitten... Ja miksiköhän minä tuonkin fantasian päätin jakaa...?//
Pahoittelut seisokista, jos se häiritsee työntekoa:) En nyt varsinaisen tarkoituksella yritä kenellekään paineita aiheuttaa, en nyt mikään Jallun sisällöntuottaja kuitenkaan ole=D Kuhan jaan kuulumisia. Mutta onhan se toki hemmetin kivaa tietää etten ole ainoa paineessa kärvistelevä;)//
Aloin kyllä toivomaan sitä tuplaa, mutta tuskin viitsin sitä etukäteen pyytää. Antaa tilanteen mennä omalla painollaan ja toivottavasti näin tapahtuu;)//
Sitähän sanotaan, että jos on tahtoa, on myös taitoa. Eli ei tämä parisuhteen pitäminen läheisenä ja seksielämästä huolehtiminen ole ihan helppoa, kun on lapset ja lainat ja aikataulut, miehen työ ja sairastelut yms. Mutta tahtoa löytyy niin sitä vain löytää jotenkin keinot:) Tosin nyt tämä minun seksinpuute pitäisi jotenkin hoitua:) Jos en rakastajaa saa, pakko sitten tyytyä omaan kivaan. Ja toisaalta, mulla on niin paljon menetettävää, että ei sitä voi riskeerata hyvää liittoa, jos toinen epäröi. Ainahan sitä saa kuitenkin toivoa:)// N31
[/quote]
Ääk sinne itsellesi ;) Juu-u, aina joskus, silloin tällöin, tulee sen sträpin kanssa ihan itsekseen leikittyä, ei nyt kovinkaan usein (ihan senkin vuoksi, että ne alkutoimet on aikas hankalia), mutta kuitenkin... :) Siis huh, huh...minkä mielikuvan tuohon toimitukseen taasen annoitkaan... ryömisit sinne mun alle, kun mulla on sträppi pebassa ja alkaisit mua lypsämään ja suihinottamaan... arvaas vaan, että tekiskös se gutaa :-) Tokihan paljon mieluummin toteuttaisin tämän niin, että olisi Nainen sillä sträpillä mua naimassa ja toinen Nainen ottamassa multa samanaikaisesti suihin =)
Hmm... vai pitäis sun mielestäs mun kulli laittaa lypsykoneeseen? :-) Sun pitäis sit vastaavasti istua sen Symbianin satulaan (tai vastaavan härpäkkeen) mekaanisesti kullia pilluun työntelevään vekottimeen =)
Älä oo mitenkään pahoillasi seisokin aiheuttamista vaan päinvastoin :) Kyllä sussa vaan ois tota potentiaalia tuoksi Jallun sisällöntuottajaksi ;-) Voisit tehdä kotirouvana vähän "töitä" ihan kotoa käsin... siinähän sitä vasta yhdistyisikin työ ja harrastus? :=)
Eihän niitä mitään "sessioita" kannata mitenkään etukäteen "suunnitella" vaan antaa niiden edetä ihan omalla painollaan ja tilanteen mukaan, ja se tuplapano tulee sitten pääsiäisenä josko niikseen...
Kuka mukamas on sanonut, että elämä ois tai pitäis olla helppoa? Mutta sen mitä olen kirjoituksistasi tosiaankin ymmärtänyt niin aikas hyvässä tasapainossa te olette sen koko pakettinne saaneet miehesi kanssa kasassa pysymään, kaikesta huolimatta tai juurikin siitä syystä :) Mitä tuohon varsinaisen rakastajan hankkimiseen, sun halujasi, kiimaasi ja intohimoasi tyydyttämään, tulee niin kuten olen sen aiemminkin todennut, ei todellakaan kannata riskeerata sitä mitä sulla/teillä on vaan näin tulee sitten tapahtumaan josko sen luvan ja vihreän valon mieheltäsi saat...
m41tre
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 13:46"]
Sitähän sanotaan, että jos on tahtoa, on myös taitoa. Eli ei tämä parisuhteen pitäminen läheisenä ja seksielämästä huolehtiminen ole ihan helppoa, kun on lapset ja lainat ja aikataulut, miehen työ ja sairastelut yms. Mutta tahtoa löytyy niin sitä vain löytää jotenkin keinot:) Tosin nyt tämä minun seksinpuute pitäisi jotenkin hoitua:) Jos en rakastajaa saa, pakko sitten tyytyä omaan kivaan. Ja toisaalta, mulla on niin paljon menetettävää, että ei sitä voi riskeerata hyvää liittoa, jos toinen epäröi. Ainahan sitä saa kuitenkin toivoa:)// N31
[/quote]
Ääk sinne itsellesi ;) Juu-u, aina joskus, silloin tällöin, tulee sen sträpin kanssa ihan itsekseen leikittyä, ei nyt kovinkaan usein (ihan senkin vuoksi, että ne alkutoimet on aikas hankalia), mutta kuitenkin... :) Siis huh, huh...minkä mielikuvan tuohon toimitukseen taasen annoitkaan... ryömisit sinne mun alle, kun mulla on sträppi pebassa ja alkaisit mua lypsämään ja suihinottamaan... arvaas vaan, että tekiskös se gutaa :-) Tokihan paljon mieluummin toteuttaisin tämän niin, että olisi Nainen sillä sträpillä mua naimassa ja toinen Nainen ottamassa multa samanaikaisesti suihin =)
Hmm... vai pitäis sun mielestäs mun kulli laittaa lypsykoneeseen? :-) Sun pitäis sit vastaavasti istua sen Symbianin satulaan (tai vastaavan härpäkkeen) mekaanisesti kullia pilluun työntelevään vekottimeen =)
Älä oo mitenkään pahoillasi seisokin aiheuttamista vaan päinvastoin :) Kyllä sussa vaan ois tota potentiaalia tuoksi Jallun sisällöntuottajaksi ;-) Voisit tehdä kotirouvana vähän "töitä" ihan kotoa käsin... siinähän sitä vasta yhdistyisikin työ ja harrastus? :=)
Eihän niitä mitään "sessioita" kannata mitenkään etukäteen "suunnitella" vaan antaa niiden edetä ihan omalla painollaan ja tilanteen mukaan, ja se tuplapano tulee sitten pääsiäisenä josko niikseen...
Kuka mukamas on sanonut, että elämä ois tai pitäis olla helppoa? Mutta sen mitä olen kirjoituksistasi tosiaankin ymmärtänyt niin aikas hyvässä tasapainossa te olette sen koko pakettinne saaneet miehesi kanssa kasassa pysymään, kaikesta huolimatta tai juurikin siitä syystä :) Mitä tuohon varsinaisen rakastajan hankkimiseen, sun halujasi, kiimaasi ja intohimoasi tyydyttämään, tulee niin kuten olen sen aiemminkin todennut, ei todellakaan kannata riskeerata sitä mitä sulla/teillä on vaan näin tulee sitten tapahtumaan josko sen luvan ja vihreän valon mieheltäsi saat...
m41tre
[/quote]
Joo, voisihan se olla ihan mukavaa kirjoitella työkseen. Mutta olisihan siinä se vaara, että työkseen kirjoitellessa voisi käydä niin, että se harrastuskin menee pilalle. Enkä taida olla tarpeeksi ronski johonkin Jalluun=D Muista kyllä ne jutut omasta nuoruudestani, roisia oli:)//
Mikä on muuten oudoin/rohkein paikka, missä olet harrastanut seksiä? Tai runkannut? Mun täytyy sanoa varmaankin oudoimmaksi paikaksi psykiatrian osasto sairaalassa, potilaan kanssa. En ollut töissä sielä vaan vierailulla. Oli ehkä vähän outo paikka:) Oletko muuten koskaan syttynyt julkisista paikoista?//
Noh, kirjoittelet mulle varmaan taas huomenna, piristät mun päivää:) Katras kaipaa ruokaa ja jotain kotitöitäkin olisi. Olisihan se ihanaa, jos joku tulisi mua illalla viihdyttämään, mutta täytyy pärjätä yksikseen ja tyytyä haaveilemaan... Kun ei sitä vihreää valoa ole.//
N31
N31 mitä vihjeitä antaisit naisten kanssa oloon?? Asia on todella alkanut kiinosta ja näen märkiä unia naisista...
M41