Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehdotin vaimolle 2m+n kimppaa

Vierailija
02.02.2015 |

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

Kommentit (603)

Vierailija
221/603 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:07"]

Kyllä se sun puuma taisi ollakin aika ilmestys;) Varmaankin lämmöllä häntä muistelet:)//

Mulla on ihan näitä perusjuttuja, röyhelöitä ja rimpsuja, sukkanauhoja ja jotain halkiopöksyjä yms. Siis ollakseni rehellinen, musta ne näyttää kaikki lähdes samalta ja ainakin minä näytän niissä aina ihan samalta. Mutta makunsa kullakin jne. Ei ole iso vaiva välillä käyttää:)//

Tunnen itseni paljon seksikkäämmäksi sloggin puuterin värisissä alkkareissa, kun noissa rimpsuissa. Joo, saa nauraa, mutta kai mä olen jotenkin outo noitten hepenien kanssa. Kerran sain puuterin väriset sloggit, kun valkoiset oli loppu, vetäsin jalkaan ja katselin hetken ja mulle tuli vähän sellanen pervo olo:) Mun nuorehko perse alkkareissa, minkälaisia isoäidit käytti mun ollessa tyttönen:) Sytyin ja virnistin peilikuvalleni, menin ukolle pyllistelemään ja sekin syttyi. Aika hassua:)//

Päänsärky helpotti vaikka ei ihan kokonaan nujertunutkaan. Ei taida Orionin mömmöt olla ollenkaan niin tehokkaita mitä kunnon pano;) Mutta päänsärky taitaa jatkua huomiseen, tuskin saan sitä kunnollista seksiä tänäänkään... Saattaahan se pikainenkin tehota edes jotenkin:)// N31

[/quote]

Juu, olihan se kieltämättä sexy ilmestys, siinä pvc-hamosessa, mustissa lakerisaapikkaissa ja sträppi lanteilla... ;) ja lämmöllähän häntä toki muistelen, vaikka vuosia tuosta onkin jo jokunen vierähtänyt...

Näinhän se on, että makunsa kullakin, ja kuten sanottua, ei ne hepenet niin välttämättömiä ole... toiset tykkää enemmän kuin toiset, ja jotkut eivät lainkaan...

Halkiopöksyjä? Siis sellaisia joissa on reikä siinä ns. justiinsa strategisessa kohtaa? ;-)

Josko sulla oli isoäidin alkkarit, niin miehelläsihän olisi pitänytkin sitten olla isoisän olkihattu? =) Ei vaineskaan... onhan sitä sellainen vitsikin, ettei pariskunnalla oo enää paikalliseen Prismaan asiaa, kun emäntä meni käytävien välissä isännelle pyllistämään, ottaessan hyllystä makaronipussia... muistatkos tän vitsin? Ei teille sentään oo näin käynyt? ;-)

Hyvähän tuo nyt sitten, että se päänsärky edes hieman niillä tabuilla helpotti vaikka se kunnon pano oiskin vienyt sen ihan kokonaan... Toivon mukaan saat nyt iltasella edes sen pikaisen...

m41tre
[/quote]

Joo, juuri sellaisia halkiopöksyjä;) On muuten ikäviä käyttää... Mutta mitä sitä nyt ei miehen eteen tekisi:) Saisi olla vain enemmän molemmin puolista tuo miellyttäminen;)//

En ole kyllä kuullut tuollaista vitsiä, kerro loputkin:) Saan varmaan odottaa aamuun. Toivottavasti en mieti koko iltaa:)//

Hah, mun käskettiin mennä sukupuolitestiin, kun tykkäisin korkata mieheni peban=D Oonhan mä muistaakseni jossakin vaiheessa sullekin todennut, että mulla taitaa olla kaksineuvoiset aivot:)//

Unohdinkin ihan päivällä mainita, että mun ukko ajeli eilen munakarvojaan! Siis ei kaikkia pois vaan varressa kasvavat ja lyhensi sitten muuten. Mä olin salaisesti ihan murtunut, tykkään kovasti karvasista miehistä ja meidän isäntä on kyllä aikas karvanen. Miksihän niitä nyt yllättäen piti alkaa siistimään... Olen varmaan kysynytkin jo jossain vaiheessa, mutta miten sulla on, asuuko käärme viidakossa vai autiomaassa?//

Mulla on kyllä nyt sellanen olo, että en oikeastaan kaipaisi isännän kanssa seksiä. Tai hyvää kaipaisin ihan hulluna, mutta pelkkää pikaista ei just nyt tekisi mieli ollenkaan... Olen tainnut saada auringonpistoksen tai jotain=D Tai sitten mulla liikkuu mielessä liikaa sellainen kunnon sessio, mitä kyllä kaipaisin. Jää nähtäväksi, täytyykö sitä pikaiset suorittaa tänään ja kuinka sitä sitten pääsee mukaan. Saattaa olla nämä sairaat pienokaisetkin vieneet mammasta mehut. Rajat ne on horoperseelläkin, en mä nyt sentään yli-inhimillinen seksikone ole;)//

N31

Vierailija
222/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:23"]

Joo, juuri sellaisia halkiopöksyjä;) On muuten ikäviä käyttää... Mutta mitä sitä nyt ei miehen eteen tekisi:) Saisi olla vain enemmän molemmin puolista tuo miellyttäminen;)//

En ole kyllä kuullut tuollaista vitsiä, kerro loputkin:) Saan varmaan odottaa aamuun. Toivottavasti en mieti koko iltaa:)//

Hah, mun käskettiin mennä sukupuolitestiin, kun tykkäisin korkata mieheni peban=D Oonhan mä muistaakseni jossakin vaiheessa sullekin todennut, että mulla taitaa olla kaksineuvoiset aivot:)//

Unohdinkin ihan päivällä mainita, että mun ukko ajeli eilen munakarvojaan! Siis ei kaikkia pois vaan varressa kasvavat ja lyhensi sitten muuten. Mä olin salaisesti ihan murtunut, tykkään kovasti karvasista miehistä ja meidän isäntä on kyllä aikas karvanen. Miksihän niitä nyt yllättäen piti alkaa siistimään... Olen varmaan kysynytkin jo jossain vaiheessa, mutta miten sulla on, asuuko käärme viidakossa vai autiomaassa?//

Mulla on kyllä nyt sellanen olo, että en oikeastaan kaipaisi isännän kanssa seksiä. Tai hyvää kaipaisin ihan hulluna, mutta pelkkää pikaista ei just nyt tekisi mieli ollenkaan... Olen tainnut saada auringonpistoksen tai jotain=D Tai sitten mulla liikkuu mielessä liikaa sellainen kunnon sessio, mitä kyllä kaipaisin. Jää nähtäväksi, täytyykö sitä pikaiset suorittaa tänään ja kuinka sitä sitten pääsee mukaan. Saattaa olla nämä sairaat pienokaisetkin vieneet mammasta mehut. Rajat ne on horoperseelläkin, en mä nyt sentään yli-inhimillinen seksikone ole;)// N31

[/quote]

Huomenta...

Näinhän sen näiden seksihepenien kanssa vähän tuppaa varmaankin olemaan, ettei niiden käyttäminen nyt kaikkein mukavinta ole, siis että miltä ne tuntuu päällä... mutta ihan kiva ja omansalainen lisämauste seksiin kuitenkin... näissä halkiohousuissahan ois se hyvä puoli, ettei tartte erikseen housuja laskea? :)

Voihan hitsi sentään, kun en tota markettipyllistys vitsiä nyt tähän hätään kokonaan muista, enkä löytänyt mutta laita tonne loppuun pari muuta vitsiä =)

Juu, huomasin nuo kyseiset kommentit äsken tuolla miehen peppuneitsyyden vienti-keskustelussa... On se vaan kumma, kun pitää toisia kritisoida jostain joka ei itseä satu kiinnostamaan? No, meitä on moneen junaan, ja jotkut jäävät asemallekin :)

Oothan sä niistä kaksineuvosista aivoistasi tosiaankin maininnut, ehkäpä senkin vuoksi me tulemme näin hyvin juttuun?

Ai jaa, vai sellaisia se sun ukkelis eilen teki... harmillista josko sä et kerran siitä niin välitä vaan haluaisit sen ennemmin ihan luomuna... Juu, olet multa tätä asiaa kysynyt ja totesin, että on ihan au naturel eli luomu, en siis näitä(kään) karvoja siisti, ainoastaan pärstäkarvoja siistin :-)

Voi voi sentään... kuinkas teillä nyt sitten iltasella sen seksin suhteen kävi? Jäikös vain pikaiSEKSI ja ehdeitkös yhtään mukaan? Toivottavasti sait sinäkin jotain :-) Mutta näinhän se vaan aina joskus varmasti meneekin, enhän mä nyt luullut, että säkään mikään yli-inhimillinen seksikone oisit vaikka sulla horopersenartun himot ja kiima onkin... sellaiset jotka aina välistä haaveilee ihan vieraista miehistä :-)

Niin ne pari vitsiä:

Kissa ja kananmuna käveli uima-altaan reunalla. Kissa putosi altaaseen ja kananmuna nauroi makeasti..

Opetus: Missä märkä mirri, siellä myös onnellinen muna. ;)

-------------------------------------------------------------------

Mies makaili alastomana kesämökkinsä pihalla aurinkoa ottamassa, kun tuli ampiainen ja pisti häntä mulkun päähän. Siitä seurasi valtava tuska. Valitusten ja kirousten hälyttämänä tuli naapurimökin isäntä katsomaan mitä oli tapahtunut. Asian kuultuaan hän neuvoi:

- Haudo sitä piimällä. Sen pitäisi auttaa.

Miehellä olikin pari piimätölkkiä. Hän piti niitä purossa, johon virtasi jääkylmää vettä lähteestä. Otettuaan mukaansa emalimukin hän meni purolle, kaatoi mukiin piimää ja alkoi uittaa kyrpäänsä siinä. Miehen huomaamatta tuli eräs kesämökkiyhdyskunnan nuori nainen paljain jaloin lähteelle vettä hakemaan ja näki piimähoidon. Silmät pyöreinä hän sanoi:

Nyt minä vasta ensi kerran elämässäni näen miten tuo ladataan!

m41tre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:23"]

Mulla on kyllä nyt sellanen olo, että en oikeastaan kaipaisi isännän kanssa seksiä. Tai hyvää kaipaisin ihan hulluna, mutta pelkkää pikaista ei just nyt tekisi mieli ollenkaan... Olen tainnut saada auringonpistoksen tai jotain=D Tai sitten mulla liikkuu mielessä liikaa sellainen kunnon sessio, mitä kyllä kaipaisin. Jää nähtäväksi, täytyykö sitä pikaiset suorittaa tänään ja kuinka sitä sitten pääsee mukaan. Saattaa olla nämä sairaat pienokaisetkin vieneet mammasta mehut. Rajat ne on horoperseelläkin, en mä nyt sentään yli-inhimillinen seksikone ole;)// N31

[/quote]

Huomenta...

Näinhän sen näiden seksihepenien kanssa vähän tuppaa varmaankin olemaan, ettei niiden käyttäminen nyt kaikkein mukavinta ole, siis että miltä ne tuntuu päällä... mutta ihan kiva ja omansalainen lisämauste seksiin kuitenkin... näissä halkiohousuissahan ois se hyvä puoli, ettei tartte erikseen housuja laskea? :)

Voihan hitsi sentään, kun en tota markettipyllistys vitsiä nyt tähän hätään kokonaan muista, enkä löytänyt mutta laita tonne loppuun pari muuta vitsiä =)

Juu, huomasin nuo kyseiset kommentit äsken tuolla miehen peppuneitsyyden vienti-keskustelussa... On se vaan kumma, kun pitää toisia kritisoida jostain joka ei itseä satu kiinnostamaan? No, meitä on moneen junaan, ja jotkut jäävät asemallekin :)

Oothan sä niistä kaksineuvosista aivoistasi tosiaankin maininnut, ehkäpä senkin vuoksi me tulemme näin hyvin juttuun?

Ai jaa, vai sellaisia se sun ukkelis eilen teki... harmillista josko sä et kerran siitä niin välitä vaan haluaisit sen ennemmin ihan luomuna... Juu, olet multa tätä asiaa kysynyt ja totesin, että on ihan au naturel eli luomu, en siis näitä(kään) karvoja siisti, ainoastaan pärstäkarvoja siistin :-)

Voi voi sentään... kuinkas teillä nyt sitten iltasella sen seksin suhteen kävi? Jäikös vain pikaiSEKSI ja ehdeitkös yhtään mukaan? Toivottavasti sait sinäkin jotain :-) Mutta näinhän se vaan aina joskus varmasti meneekin, enhän mä nyt luullut, että säkään mikään yli-inhimillinen seksikone oisit vaikka sulla horopersenartun himot ja kiima onkin... sellaiset jotka aina välistä haaveilee ihan vieraista miehistä :-)

Niin ne pari vitsiä:

Kissa ja kananmuna käveli uima-altaan reunalla. Kissa putosi altaaseen ja kananmuna nauroi makeasti..

Opetus: Missä märkä mirri, siellä myös onnellinen muna. ;)

-------------------------------------------------------------------

Mies makaili alastomana kesämökkinsä pihalla aurinkoa ottamassa, kun tuli ampiainen ja pisti häntä mulkun päähän. Siitä seurasi valtava tuska. Valitusten ja kirousten hälyttämänä tuli naapurimökin isäntä katsomaan mitä oli tapahtunut. Asian kuultuaan hän neuvoi:

- Haudo sitä piimällä. Sen pitäisi auttaa.

Miehellä olikin pari piimätölkkiä. Hän piti niitä purossa, johon virtasi jääkylmää vettä lähteestä. Otettuaan mukaansa emalimukin hän meni purolle, kaatoi mukiin piimää ja alkoi uittaa kyrpäänsä siinä. Miehen huomaamatta tuli eräs kesämökkiyhdyskunnan nuori nainen paljain jaloin lähteelle vettä hakemaan ja näki piimähoidon. Silmät pyöreinä hän sanoi:

Nyt minä vasta ensi kerran elämässäni näen miten tuo ladataan!

m41tre
[/quote]

Päivää sinnekin:) Tänään olikin kiireinen aamu. Sain lapset nukkumaan ja sen jälkeen olen suristellut klittaa pari tuntia;) Haaveilin vieraasta mulkusta mun suussa ja sun karvaisesta perästä:) Villit oli fantasiat ja laukesin ihan horkassa kaksi kertaa, nyt on hyvä olo:)//

Eilen olikin ihan ihana pano. Alkuun ajattelin, että ei tästä tule mitään, käsihoitoa saadessa jouduin turvautumaan fantasioihin, että laukeaisin:( Mutta sitten, kun sain kyrvän pilluuni, se tuntuikin ihan taivaalliselta. Mies varmaan aisti kireyteni ja tuli lusikkaan (mun lempiasento) ja alkoi imemään korvanlehteäni. Se on sellainen salainen nappi mulla:) Rentouduin välittömästi ja ei mennyt montaa minuuttia, kun sain hyvän orgasmin. Erityisen ihanaa oli se, että mies jäi siihen samaan asentoon ja kuiskuteltiin toisillemme tuhmuuksia. Oli ihanaa tuntea isännän kuuma hengitys ihan korvan vieressä. Mies liikkui tosi hitaasti ja yllätti mut ihan täysin saamalla tosi rajun orgasmin yhtään kiihdyttämättä tahtia=O Se oli ihan kuin joku tantrinen orgasmi. Oli kyllä itsekin aika ihmeissään.//

Se oli kyllä oikeasti jotain tosi kaunista, rakastavaa ja hellää. Vaikka rivoja juteltiinkin ja mies mua nartuksi taas kutsui:)Pieni itku pääsi liikutuksesta sen miehen orgasmin jälkeen. Oletko muuten koskaan ollut naisen kanssa, joka saattaa itkeä joko seksin aikana tai heti sen jälkeen? Mulla pääsee välillä parku. Kun tekee niin hyvää tai sitten on niin paljon tunnetta mukana. Olenko ihan outo?//

Katsottiin eilen vähän aikaa sitä viettelysten saaren kotimaista versiota. Kamalaa kuraa. Kysyin mieheltä, että olisiko hän valmis menemään siihen ohjelmaan. Vastasi, että joo. Sanoin sitten, että enhän minä pystyisi olemaan kolmea viikkoa nussimatta, kun ympärillä on halukkaita kikkeleitä. Tähän sain vastaukseksi, että et niin, panisit kaikkia ja hän sitten kyrpä pystyssä katselis ne iltanuotiolla=D Juu, meitä ei varmaankaan hyväksyttäisi ohjelmaan xD//

Niin, ehkä tullaan näin hyvin juttuun juuri mun omituisten aivoitusteni vuoksi. Ja tuun yleensäkin miesten kanssa hyvin juttuun:) Mun avioliitossakaan ei ole juurikaan samoja ongelmia kuin muilla. Ongelmamme meilläkin tietysti on, mutta aika erilaisia kuin tutuilla. Ja mitä saa täälä netissäkin lukea.//

Nauroin ihan kauheasti tolle mirri vitsille=D Jotenkin tykkään lyhyistä ja ytimekkäistä vitseistä missä on jotain sanaleikkejä. Kiva, kun piristit päivääni:)//

N31

Vierailija
224/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, tuollasia vaimoja kaivataan kuin N31 on  ;)

M45Tre

Vierailija
225/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:45"]

M45Tre

[/quote]

Kyllä hän on avoin ja muutenkin niinkun asiat on. Vastailee kysymyksiin niinkun minäkin, jo aikaisemmin kirjoitin tuossa että alapeukutuksiakin on tullut tai niihin kirjoituksiin ei haluta vastata. Olenko sitten liian avoin, vai neuonko väärin?, minä neuon kokemuksien pohjalta tai niin kun oikeaksi katson. Ehkä pitäisi lopettaa omasta seksielämästä kertominen, vaikkakin se on täydellistä. Toisten mielestä se saattaa olla tympeääM50+.

Vierailija
226/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:45"]

M45Tre

[/quote]

Kyllä hän on avoin ja muutenkin niinkun asiat on. Vastailee kysymyksiin niinkun minäkin, jo aikaisemmin kirjoitin tuossa että alapeukutuksiakin on tullut tai niihin kirjoituksiin ei haluta vastata. Olenko sitten liian avoin, vai neuonko väärin?, minä neuon kokemuksien pohjalta tai niin kun oikeaksi katson. Ehkä pitäisi lopettaa omasta seksielämästä kertominen, vaikkakin se on täydellistä. Toisten mielestä se saattaa olla tympeääM50+.
[/quote]

Päivää sullekin M50+ Olen huomannut ihan saman asian, että omasta seksielämästään tällä palstalla ei saisi kirjoittaa kovin positiiviseen sävyyn. Ainoastaan ongelmista saisi kertoa. Minusta tuntuu, että se on jotain kateellisten naaman aukomista. Ei vain haluta kuulla mistään sellaisesta, mikä vähän poikkeaa siitä lauantaina saunanjälkeen puuhasta. Mutta antaa pikkusielujen parjata, pervoilla on hauskempaa:)

N31

Vierailija
227/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:45"] huh, tuollasia vaimoja kaivataan kuin N31 on  ;)   M45Tre [/quote] Kyllä hän on avoin ja muutenkin niinkun asiat on. Vastailee kysymyksiin niinkun minäkin, jo aikaisemmin kirjoitin tuossa että alapeukutuksiakin on tullut tai niihin kirjoituksiin ei haluta vastata. Olenko sitten liian avoin, vai neuonko väärin?, minä neuon kokemuksien pohjalta tai niin kun oikeaksi katson. Ehkä pitäisi lopettaa omasta seksielämästä kertominen, vaikkakin se on täydellistä. Toisten mielestä se saattaa olla tympeääM50+. [/quote] Päivää sullekin M50+ Olen huomannut ihan saman asian, että omasta seksielämästään tällä palstalla ei saisi kirjoittaa kovin positiiviseen sävyyn. Ainoastaan ongelmista saisi kertoa. Minusta tuntuu, että se on jotain kateellisten naaman aukomista. Ei vain haluta kuulla mistään sellaisesta, mikä vähän poikkeaa siitä lauantaina saunanjälkeen puuhasta. Mutta antaa pikkusielujen parjata, pervoilla on hauskempaa:) N31

[/quote]

Kiitos sinulle taas n 31 oot ihan. ajattelin jo että olen vainoharhainen. Sinun lisäksi täällä on muitakin naisia jotka uskaltavat kirjoittaa omalla nimimerkillä kuten n27 n40 ja on muitakin m41tre on myös jutuissa mukava.

Vierailija
228/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:44"]

Päivää sinnekin:) Tänään olikin kiireinen aamu. Sain lapset nukkumaan ja sen jälkeen olen suristellut klittaa pari tuntia;) Haaveilin vieraasta mulkusta mun suussa ja sun karvaisesta perästä:) Villit oli fantasiat ja laukesin ihan horkassa kaksi kertaa, nyt on hyvä olo:)//

Eilen olikin ihan ihana pano. Alkuun ajattelin, että ei tästä tule mitään, käsihoitoa saadessa jouduin turvautumaan fantasioihin, että laukeaisin:( Mutta sitten, kun sain kyrvän pilluuni, se tuntuikin ihan taivaalliselta. Mies varmaan aisti kireyteni ja tuli lusikkaan (mun lempiasento) ja alkoi imemään korvanlehteäni. Se on sellainen salainen nappi mulla:) Rentouduin välittömästi ja ei mennyt montaa minuuttia, kun sain hyvän orgasmin. Erityisen ihanaa oli se, että mies jäi siihen samaan asentoon ja kuiskuteltiin toisillemme tuhmuuksia. Oli ihanaa tuntea isännän kuuma hengitys ihan korvan vieressä. Mies liikkui tosi hitaasti ja yllätti mut ihan täysin saamalla tosi rajun orgasmin yhtään kiihdyttämättä tahtia=O Se oli ihan kuin joku tantrinen orgasmi. Oli kyllä itsekin aika ihmeissään.//

Se oli kyllä oikeasti jotain tosi kaunista, rakastavaa ja hellää. Vaikka rivoja juteltiinkin ja mies mua nartuksi taas kutsui:)Pieni itku pääsi liikutuksesta sen miehen orgasmin jälkeen. Oletko muuten koskaan ollut naisen kanssa, joka saattaa itkeä joko seksin aikana tai heti sen jälkeen? Mulla pääsee välillä parku. Kun tekee niin hyvää tai sitten on niin paljon tunnetta mukana. Olenko ihan outo?//

Katsottiin eilen vähän aikaa sitä viettelysten saaren kotimaista versiota. Kamalaa kuraa. Kysyin mieheltä, että olisiko hän valmis menemään siihen ohjelmaan. Vastasi, että joo. Sanoin sitten, että enhän minä pystyisi olemaan kolmea viikkoa nussimatta, kun ympärillä on halukkaita kikkeleitä. Tähän sain vastaukseksi, että et niin, panisit kaikkia ja hän sitten kyrpä pystyssä katselis ne iltanuotiolla=D Juu, meitä ei varmaankaan hyväksyttäisi ohjelmaan xD//

Niin, ehkä tullaan näin hyvin juttuun juuri mun omituisten aivoitusteni vuoksi. Ja tuun yleensäkin miesten kanssa hyvin juttuun:) Mun avioliitossakaan ei ole juurikaan samoja ongelmia kuin muilla. Ongelmamme meilläkin tietysti on, mutta aika erilaisia kuin tutuilla. Ja mitä saa täälä netissäkin lukea.//

Nauroin ihan kauheasti tolle mirri vitsille=D Jotenkin tykkään lyhyistä ja ytimekkäistä vitseistä missä on jotain sanaleikkejä. Kiva, kun piristit päivääni:)// N31

[/quote]

No päivää, päivää vaan ;) Kiva, että tännekin taasen kerkesit... pikku käsitöittesi jälkeen, jossa vieras mulkku suussa ja mun karvainen peba... kenes vieraan mulkku se nyt sitten oli josko peba oli mun? :-)

Hmm... mitäs kaikkea fantasioitkaan seksinne aikana josko "pakko" on niin tehdä?

Mitä tuohon korvanlehteen tulee niin tokkopa oot ainoa Nainen jolla se on ns. salainen nappi... kas kun niitä erogeenisia alueita on todellakin paljon enemmän kun vain sukupuolielimet ja tissit ;-)

Olettekos muutoin ja ihan tarkoituksella harjoittaneet tuota Tantra-seksiä?

Sitähän se rakastelu kaikkein parhaimmillaan onkin; kaunista, hellää ja rakastavaa... Eläimellinen ja alkukantainen paneminen ja naiminen sitten taas on jotain ihan muuta =)

Josko me päätyisimme samaan sänkyyn niin mitkäs jutut meillä olisi niitä nou nou juttuja, eli joita ei saisi tehdä? Olisikos esim. suutelu sellainen, ihan kuin sillä toisella horoperseystäväsi miehellä tulee sitten pääsiäisenä olemaan...?

Empä ole naisen kanssa ollut joka saattaisi itkeä seksin aikana tai sen jälkeen, mutta sehän on varmastikin juuri noiden tunteiden mukana olon vuoksi mahdollista... Aikas kaunista sinänsä, et siis ole mielestäni outo :)

Vai sellaista hömppää kattelitte? Mutta siellähän sitä vasta sitten niitä vieraita kikkeleitä sitten olisikin tarjolla... :-)

Sen mitä nyt olen meidän kirjoitteluistamme ymmärtänytkin niin aikas teidän kahden näköinenhän se teidän suhteenne onkin ;) Ei nyt ehkäpä niitä kaikkein tavallisimpia, muttei mitenkään outokaan... Mahdatkos ymmärtää mitä koitan ajaa takaa? :)

Lelujen ja välineiden tiimoilta tuli sellainenkin mieleeni, että ootkos koittanut ns. tanssihousuja? :) Siis sellaisia joissa on joko yksi taikka kaksi dildoa/tappia housujen sisällä... Eikös sellaiset ois aikas makeet, vois itseään tyydyttää esim. kävelylenkillä kenenkään tietämättä? ;-)

Loppuun pari lyhyttä ja ytimekästä vitsiä, tai ei tuo jälkimmäinen varsinainen vitsi ole:

Hämäläismies teki treffit viideksi. Mimmiä ei näkynyt ja kuudelta hän alkoi miettimään, että ellei mirri tule seitsemältä niin kahdeksalta hän ainakin lähtee!

-------------------------------------------------------

Tiesitkö, että eräs amerikkalainen neurologi väittää naisten ajattelevan seksiä vain kerran viikossa, kun taas miehet puntaroivat sitä kerran 58 sekunnissa niin että nuppi tutisee.

m41tre

Vierailija
229/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:44"]

Nauroin ihan kauheasti tolle mirri vitsille=D Jotenkin tykkään lyhyistä ja ytimekkäistä vitseistä missä on jotain sanaleikkejä. Kiva, kun piristit päivääni:)// N31

[/quote]

No päivää, päivää vaan ;) Kiva, että tännekin taasen kerkesit... pikku käsitöittesi jälkeen, jossa vieras mulkku suussa ja mun karvainen peba... kenes vieraan mulkku se nyt sitten oli josko peba oli mun? :-)

Hmm... mitäs kaikkea fantasioitkaan seksinne aikana josko "pakko" on niin tehdä?

Mitä tuohon korvanlehteen tulee niin tokkopa oot ainoa Nainen jolla se on ns. salainen nappi... kas kun niitä erogeenisia alueita on todellakin paljon enemmän kun vain sukupuolielimet ja tissit ;-)

Olettekos muutoin ja ihan tarkoituksella harjoittaneet tuota Tantra-seksiä?

Sitähän se rakastelu kaikkein parhaimmillaan onkin; kaunista, hellää ja rakastavaa... Eläimellinen ja alkukantainen paneminen ja naiminen sitten taas on jotain ihan muuta =)

Josko me päätyisimme samaan sänkyyn niin mitkäs jutut meillä olisi niitä nou nou juttuja, eli joita ei saisi tehdä? Olisikos esim. suutelu sellainen, ihan kuin sillä toisella horoperseystäväsi miehellä tulee sitten pääsiäisenä olemaan...?

Empä ole naisen kanssa ollut joka saattaisi itkeä seksin aikana tai sen jälkeen, mutta sehän on varmastikin juuri noiden tunteiden mukana olon vuoksi mahdollista... Aikas kaunista sinänsä, et siis ole mielestäni outo :)

Vai sellaista hömppää kattelitte? Mutta siellähän sitä vasta sitten niitä vieraita kikkeleitä sitten olisikin tarjolla... :-)

Sen mitä nyt olen meidän kirjoitteluistamme ymmärtänytkin niin aikas teidän kahden näköinenhän se teidän suhteenne onkin ;) Ei nyt ehkäpä niitä kaikkein tavallisimpia, muttei mitenkään outokaan... Mahdatkos ymmärtää mitä koitan ajaa takaa? :)

Lelujen ja välineiden tiimoilta tuli sellainenkin mieleeni, että ootkos koittanut ns. tanssihousuja? :) Siis sellaisia joissa on joko yksi taikka kaksi dildoa/tappia housujen sisällä... Eikös sellaiset ois aikas makeet, vois itseään tyydyttää esim. kävelylenkillä kenenkään tietämättä? ;-)

Loppuun pari lyhyttä ja ytimekästä vitsiä, tai ei tuo jälkimmäinen varsinainen vitsi ole:

Hämäläismies teki treffit viideksi. Mimmiä ei näkynyt ja kuudelta hän alkoi miettimään, että ellei mirri tule seitsemältä niin kahdeksalta hän ainakin lähtee!

-------------------------------------------------------

Tiesitkö, että eräs amerikkalainen neurologi väittää naisten ajattelevan seksiä vain kerran viikossa, kun taas miehet puntaroivat sitä kerran 58 sekunnissa niin että nuppi tutisee.

m41tre
[/quote]

Hah, hämäläisethän on hitaita ja tuo jenkki lekuri nyt ei tiennyt kyllä mitään;) Vai kerran viikossa, kattia kanssa=D//

Naapurin mulkku oli kanssa tänään mun haaveisiin päässyt:) Ja eilinen oli kyllä varmaan eka kerta, kun jouduin fantasioihin turvautumaan miehen kanssa seksiä harrastaessa. Se oli hyvin ikävä juttu. Mietin vain, että jos sinä olisit siinä mun miehen tilalla käsihoitoa mulle antamassa. Tulet herkästi mieleen, kun tässä puolin ja toisin kiusaillaan...//

Jos sun kanssa samaan sänkyyn pääsisin, en usko, että olisi kauheasti kiellettyjä alueita. Jos mies luvan antaisi niin tuskin rajoittaisi mitenkään. Mulla itselläni on sellainen, että en halua kenenkään aviomieheni lisäksi purevan mua. Se on varattu meidän avioseksiin ja mun mies tuntee mun rajat:)//

Noi tanssihousut ei kyllä ole tullut tutuiksi ja mitä olen vilkaissut niitä, en usko kokeilevanikaan johtuen erinäisistä leikkausvaurioista vatsallani. Asiaa sen kummemmin avaamatta. Oletko itse kokeillut? Niitähän saa miehillekin;) Olisikin kiva kirjotella sun ollessa töissä tanssihousut jalassa;)//

Tantra ei varsinaisesti ole tuttua, mutta jotakin yksittäisiä tekniikoita on tullut kokeiltua lähinnä minun orgasmin viivyttämiseksi, josko se sitten samalla syvenisikin. Mutta ei ole niillä opeilla onnistunut:) Oletko itse kokeillut Tantraa?//

Tajusin varmaankin, mitä ajoit takaa tästä mun ja mieheni liitosta. Ainakin luulen niin:)//

Harmi, kun on perjantai enkä kuule susta sitten viikonlopun aikana:( Kukas mun päivää sitten piristää... No, onhan mullakin tietty viikonloput täynnä ohjelmaa.//

N31

Vierailija
230/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 08:20"]

itseäni kiihottaisi kovasti nähdä naiseni toisen miehen käsittelyssä. syynä on se, että haluaisin hänen nauttivan oikein kunnolla ja huutavan nautinnosta :)

nyt otin härkää sarvista (tai rouvaa pepusta) ja ehdotin asiaa. tietenkäänhän vastaus oli "en mä halua ketään muuta, sinä riität. tai oikeastaan olet joskus jopa vähän liikaa" koitin myydä asiaa mahdollisuudella saada isompaa, mutta ei halua :(

tiedän, että minun pitäisi olla vain tyytyväinen ja ylpeä vastauksesta, mutta kun itseä himottaa,  niin minkä voi?

olisiko teillä kokemuksia miten vaimoa kannattaisi pehmittää asiasta. ihan absoluuttinen tuskin asian suhteen on, koska seksi pienen juttelun jälkeen oli poikkeuksellisen halukasta ja hän valui lakanat aivan märiksi. eli jotain himotusta saattaa kuitenkin asiaan olla :D

[/quote]

Ehdotappa 2 miestä ja yksi nainen. Mistä tiedät jos vaimosi haluaisi lisäksi nuolla pillua. Mitä teet naisellesi jos sinä kerta riitätM50+.

Vierailija
231/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen lueskellut viikon ajatusteni vaihtoa. =) Lähinnä siksi, että n31;n luonteessa on paljon yhteneväisyyksiä omaan villiin minääni. :D Satun vain olemaan vähän päälle 40:nen. ;)))

Parisuhteessani on paljon seksiä, leikillisyyttä, panemista ja rakastelua, rietastelua ja hillitöntä himoa. Se vain, että takanamme on todella pitkä yhdessäolo, lapsi jo kotoa muuttanut. Olemme siis kahden. ;D Ollaan laajennettu seksielämäämme kokeilumielessä niin  parinvaihtoon, on kolmatta pyörää ja vierasta on saanut kokeilla itsekseenkin. Meille tämä on sopinut, ei draamoja vaan ollut hyvin nostattava kokemus yhdessä ja erikseen.

Päivittäin  on seksiä, laidasta laitaan. Vähemmän tosin leluja tai asusteita. Sen sijaan asennot vaihtuvat, tila, vrk:n ajat, pikaisesta hyvinkin pitkiin ja viipyilevän sessioihin.

meille on tuttua myös aiemmilta vuosilta minun haluttomuuteni, joka on nykyään lähes päinvastaista. Stringeihin valahtaa tuon tuostakin.....pelkästä ajatuksesta. :))) Pornoa silmäillään sitä halutessa, rivot puheet siivittävät molempien kuiskailuissa ja välillä äänet kohoavat melko eläimellisesti..;)

Saan itse hyvin rentouttavia orgasmeja, syviä ja tiheästi tulevia tai sitten niin järisyttävää, että yös minulta pääsee spontaani itku toisinaan. Itkuun sisältyy hyvin vahvoja tunteita, jotka liikauttavat koko kehoa ja sielua. 

Mies on arjessa hyvin kuormitettu, ja toisinaan hän ei vain tahdo saada, puhti loppuu. Se ei kuitenkaan estä nauttimasta yhdessä ja sanoo, että henkisesti saa. Tätä ei nyt pidä ottaa liioitellusti, mutta ehkä n.krta viikossa on näin. Välillä saa jopa 2krtaa peräkkäin.  Nämä kappalejaot ovat nyt mitä ovat, mutta yritän silti kuvata meidän seksiämme. :)

Parinvaihto on omanlaisensa kokemus ja ihan vieraiden ihmisten kanssa. Toki valmisteltu viestein ja ajatustenvaihdoin, että yhteiset pelikortit tilanteessa. Kolmas pyörä on ehkä itselleni se kutkuttavin ja kiimaisin vaihtoehto, josta en saa kyllikseni. :D Melaa molempiin......ja olla täysihoidossa. 

Seksi on niin upeaa, rikastuttavaa ja nautinto itselleni, että vaikea edes kuvata. Kylmiä ja kuumia väreitä. Ajaessa autolla pillu sykkii ja jumppaan samalla lihaksia. Squirttaus on piste iin päälle ja pilluni nuolemisesta en saa kyllikseni. Mies ei vain ole siinä erityisen taitava, mutta onneksi on näitä muita panoja toisinaan, niin ei tarvitse pelkästään unelmoida! 

Tervehtien "Nude" 

Vierailija
232/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:25"]

Hah, hämäläisethän on hitaita ja tuo jenkki lekuri nyt ei tiennyt kyllä mitään;) Vai kerran viikossa, kattia kanssa=D//

Naapurin mulkku oli kanssa tänään mun haaveisiin päässyt:) Ja eilinen oli kyllä varmaan eka kerta, kun jouduin fantasioihin turvautumaan miehen kanssa seksiä harrastaessa. Se oli hyvin ikävä juttu. Mietin vain, että jos sinä olisit siinä mun miehen tilalla käsihoitoa mulle antamassa. Tulet herkästi mieleen, kun tässä puolin ja toisin kiusaillaan...//

Jos sun kanssa samaan sänkyyn pääsisin, en usko, että olisi kauheasti kiellettyjä alueita. Jos mies luvan antaisi niin tuskin rajoittaisi mitenkään. Mulla itselläni on sellainen, että en halua kenenkään aviomieheni lisäksi purevan mua. Se on varattu meidän avioseksiin ja mun mies tuntee mun rajat:)//

Noi tanssihousut ei kyllä ole tullut tutuiksi ja mitä olen vilkaissut niitä, en usko kokeilevanikaan johtuen erinäisistä leikkausvaurioista vatsallani. Asiaa sen kummemmin avaamatta. Oletko itse kokeillut? Niitähän saa miehillekin;) Olisikin kiva kirjotella sun ollessa töissä tanssihousut jalassa;)//

Tantra ei varsinaisesti ole tuttua, mutta jotakin yksittäisiä tekniikoita on tullut kokeiltua lähinnä minun orgasmin viivyttämiseksi, josko se sitten samalla syvenisikin. Mutta ei ole niillä opeilla onnistunut:) Oletko itse kokeillut Tantraa?//

Tajusin varmaankin, mitä ajoit takaa tästä mun ja mieheni liitosta. Ainakin luulen niin:)// Harmi, kun on perjantai enkä kuule susta sitten viikonlopun aikana:( Kukas mun päivää sitten piristää... No, onhan mullakin tietty viikonloput täynnä ohjelmaa.// N31

[/quote]

Näinhän se on, että nää alkuperäiset hämäläiset ovat hieman hittaampia ;) Mutta kumpainenkaan meistä ei tätä "alkuperäiskansaa" ollutkaan? Sähän olet jostain pohjoisemmasta kotoisin, kun mä taasen länsirannikolta...

Ehkäpä "enemmistö" naisista ajattelee seksiä sen kerran viikossa, mutta sullapa, ihaNainen horoperse, se tiheys taitaakin olla vielä suurempi kuin sen yhden kerran 58 sekunnissa, oiskohan se suuruusluokkaa 58 kertaa sekunnissa? :-)

Vai naapurin mulkku oli haaveissas, eikä mun? :(

Onhan se tietenkin ikävää, josko "joudut" miehesi kanssa ollessasi "turvautumaan" fantasioihisi lauetaksesi, mutta toivon mukaan se eilinen olikin vain poikkeustapaus, ja niinhän sä eilen jotain kirjoittelitkin, ettei sua ihan ois sellainen pikainen vain napannut (vaikka olettekin sopineet että nekin aina käy josko ei muuhun ole mahdollisuutta ja/tai aikaa), vaikka sitten saitkin hieman paremmin kuitenkin...

Hmm... onhan tuo sinänsä mukava kuulla, että mieleesi tuun, herkästikin, josko jotain sen suuntaista tarvetta ilmenee... tulihan sitä itsekin eilen iltarunkun aikaan sun kuumaa suutasi mietittyä, kuinka sä silläkin kaluani lypsäisit :-)

Ahaa... ok, ettei sit olis sen kummempia rajoituksia, ainakaan miehesi puolelta :) Mutta sun puolelta sellainen, että varsinaiset puremiset ois kiellettyjä? Etkös sä jossain vaiheessa jotain maininnut, että ois suotavaa niitä nännejäsi ainakin näykkiä? :-)

Onhan sitä tullut tuollaisia tanssihousuja(kin) kokeiltua, ja sellaiset omistankin ;) Sellaiset joissa on siis pepputappi ja putki kalulle... eivät kuitenkaan ole niin mun mieleeni, että niitä useammin pitäisin, ne jalassa töissä olemisesta nyt puhumattakaan...

Eipä ole tuota tantraa tullut kokeiltua...

Jeps, niinpä se onkin jo perjantai ja yksi arki-/työviikko on pian taasen hujahtanut... Eiköhän siellä sulla ole ohjelmaa ja ainakin erilaista piristystä tiedossa nyt viikonloppuna...

Eli aurinkoista (ja munarikasta) viikonloppua toivotellen,

m41tre

Vierailija
233/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:06"]

Hei, olen lueskellut viikon ajatusteni vaihtoa. =) Lähinnä siksi, että n31;n luonteessa on paljon yhteneväisyyksiä omaan villiin minääni. :D Satun vain olemaan vähän päälle 40:nen. ;)))

Parisuhteessani on paljon seksiä, leikillisyyttä, panemista ja rakastelua, rietastelua ja hillitöntä himoa. Se vain, että takanamme on todella pitkä yhdessäolo, lapsi jo kotoa muuttanut. Olemme siis kahden. ;D Ollaan laajennettu seksielämäämme kokeilumielessä niin  parinvaihtoon, on kolmatta pyörää ja vierasta on saanut kokeilla itsekseenkin. Meille tämä on sopinut, ei draamoja vaan ollut hyvin nostattava kokemus yhdessä ja erikseen.

Päivittäin  on seksiä, laidasta laitaan. Vähemmän tosin leluja tai asusteita. Sen sijaan asennot vaihtuvat, tila, vrk:n ajat, pikaisesta hyvinkin pitkiin ja viipyilevän sessioihin.

meille on tuttua myös aiemmilta vuosilta minun haluttomuuteni, joka on nykyään lähes päinvastaista. Stringeihin valahtaa tuon tuostakin.....pelkästä ajatuksesta. :))) Pornoa silmäillään sitä halutessa, rivot puheet siivittävät molempien kuiskailuissa ja välillä äänet kohoavat melko eläimellisesti..;)

Saan itse hyvin rentouttavia orgasmeja, syviä ja tiheästi tulevia tai sitten niin järisyttävää, että yös minulta pääsee spontaani itku toisinaan. Itkuun sisältyy hyvin vahvoja tunteita, jotka liikauttavat koko kehoa ja sielua. 

Mies on arjessa hyvin kuormitettu, ja toisinaan hän ei vain tahdo saada, puhti loppuu. Se ei kuitenkaan estä nauttimasta yhdessä ja sanoo, että henkisesti saa. Tätä ei nyt pidä ottaa liioitellusti, mutta ehkä n.krta viikossa on näin. Välillä saa jopa 2krtaa peräkkäin.  Nämä kappalejaot ovat nyt mitä ovat, mutta yritän silti kuvata meidän seksiämme. :)

Parinvaihto on omanlaisensa kokemus ja ihan vieraiden ihmisten kanssa. Toki valmisteltu viestein ja ajatustenvaihdoin, että yhteiset pelikortit tilanteessa. Kolmas pyörä on ehkä itselleni se kutkuttavin ja kiimaisin vaihtoehto, josta en saa kyllikseni. :D Melaa molempiin......ja olla täysihoidossa. 

Seksi on niin upeaa, rikastuttavaa ja nautinto itselleni, että vaikea edes kuvata. Kylmiä ja kuumia väreitä. Ajaessa autolla pillu sykkii ja jumppaan samalla lihaksia. Squirttaus on piste iin päälle ja pilluni nuolemisesta en saa kyllikseni. Mies ei vain ole siinä erityisen taitava, mutta onneksi on näitä muita panoja toisinaan, niin ei tarvitse pelkästään unelmoida! 

Tervehtien "Nude" 

[/quote]

Tuotahan se varmastikin on elämä parhaimmillaan... :-)

Aurinkoista ja munarikasta viikonloppua sinnekin toivotellen,

m41tre

Vierailija
234/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:06"]

Tervehtien "Nude" 

[/quote]

Mikä miehiä vaivaa kun eivät osaa taikka ei jaksa nuolla?. Eikö noille onnettomille vois perustaa kielikurssin?, täälähän oli n31 joka ehdotti kyrvän imemiskurssia ja minäM50+ pillun-nuolentakurssia.

Vierailija
235/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:25"]

Tajusin varmaankin, mitä ajoit takaa tästä mun ja mieheni liitosta. Ainakin luulen niin:)// Harmi, kun on perjantai enkä kuule susta sitten viikonlopun aikana:( Kukas mun päivää sitten piristää... No, onhan mullakin tietty viikonloput täynnä ohjelmaa.// N31

[/quote]

Näinhän se on, että nää alkuperäiset hämäläiset ovat hieman hittaampia ;) Mutta kumpainenkaan meistä ei tätä "alkuperäiskansaa" ollutkaan? Sähän olet jostain pohjoisemmasta kotoisin, kun mä taasen länsirannikolta...

Ehkäpä "enemmistö" naisista ajattelee seksiä sen kerran viikossa, mutta sullapa, ihaNainen horoperse, se tiheys taitaakin olla vielä suurempi kuin sen yhden kerran 58 sekunnissa, oiskohan se suuruusluokkaa 58 kertaa sekunnissa? :-)

Vai naapurin mulkku oli haaveissas, eikä mun? :(

Onhan se tietenkin ikävää, josko "joudut" miehesi kanssa ollessasi "turvautumaan" fantasioihisi lauetaksesi, mutta toivon mukaan se eilinen olikin vain poikkeustapaus, ja niinhän sä eilen jotain kirjoittelitkin, ettei sua ihan ois sellainen pikainen vain napannut (vaikka olettekin sopineet että nekin aina käy josko ei muuhun ole mahdollisuutta ja/tai aikaa), vaikka sitten saitkin hieman paremmin kuitenkin...

Hmm... onhan tuo sinänsä mukava kuulla, että mieleesi tuun, herkästikin, josko jotain sen suuntaista tarvetta ilmenee... tulihan sitä itsekin eilen iltarunkun aikaan sun kuumaa suutasi mietittyä, kuinka sä silläkin kaluani lypsäisit :-)

Ahaa... ok, ettei sit olis sen kummempia rajoituksia, ainakaan miehesi puolelta :) Mutta sun puolelta sellainen, että varsinaiset puremiset ois kiellettyjä? Etkös sä jossain vaiheessa jotain maininnut, että ois suotavaa niitä nännejäsi ainakin näykkiä? :-)

Onhan sitä tullut tuollaisia tanssihousuja(kin) kokeiltua, ja sellaiset omistankin ;) Sellaiset joissa on siis pepputappi ja putki kalulle... eivät kuitenkaan ole niin mun mieleeni, että niitä useammin pitäisin, ne jalassa töissä olemisesta nyt puhumattakaan...

Eipä ole tuota tantraa tullut kokeiltua...

Jeps, niinpä se onkin jo perjantai ja yksi arki-/työviikko on pian taasen hujahtanut... Eiköhän siellä sulla ole ohjelmaa ja ainakin erilaista piristystä tiedossa nyt viikonloppuna...

Eli aurinkoista (ja munarikasta) viikonloppua toivotellen,

m41tre
[/quote]

Joo, pohjosesta olen, mutta lähinnä vain geneettisesti. Ihan lapsena olen Tampereelle tullut. Mutta ukko on hämäläinen ja on muuten hidas=D//

Kyllähän toki nännejä olisi suotavaakin purra, mutta muuten ei. Selkään pureminen on myös yksi tällainen rentoutumiskeino ja kiihottaa meitä molempia. Samoin muuallekin ne miehen hampaat usein pureutuvat.//

Kiva kuulla, että minäkin olen sun mielessä liikkunut;) Niin mielelläni tulisinkin sitä kaluasi oikein kunnolla kurittamaan... kunnolla imemään ja nussimaan, persettäkin tutkimaan ja pilluani nuolettamaan... Voisin leikkiä kuumaa lekuria sun kanssa;)//

Hyvät viikonloput sullekin:)

N31

Vierailija
236/603 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:06"]Hei, olen lueskellut viikon ajatusteni vaihtoa. =) Lähinnä siksi, että n31;n luonteessa on paljon yhteneväisyyksiä omaan villiin minääni. :D Satun vain olemaan vähän päälle 40:nen. ;)))

Tervehtien "Nude" 
[/quote]

Heippa nude, kiva, kun kerroit omasta seksielämästäsi:) Ja kiva kuulla, että mulla on tuollainen "sielun sisko". Olen kyllä monesti miettinyt, tai fantasioinut, mitä kaikkea sitä voikaan tehdä sitten, kun varpuset lentää pesästä. Ajatus täysin estottomasta koko päivän kestävästä spontaanista seksistä kiihottaa jotenkin. Ja se, että ei ole ketään ketä pitäisi suojella altistumasta vanhempien seksielämälle.//

Mutta tämä on nyt tätä aikaa ja nautin tästä kuitenkin täysin meijerein:) Saan nähdä lasteni kasvavan ja kehittyvän. Ollaan oikeasti tosi perhekeskeisiä ihmisiä mieheni kanssa:) Ja itse olen oppinut kantapään kautta, että kyllä se vanhempien parisuhde on koko perheen koti.//

Arjessa ja perheellisenä olisi tosi helppo vain unohtaa kaikki nuoruuden villitykset ja miettiä, että ne olivat silloin. Mutta sekin on ollut meille valinta, että pidetään kiinni siitä ihanasta ja riettaasta seksistä niin paljon kuin voi. Seksi on aina lujittanut suhdettamme ja näin ollen hyvä ja antoisa seksielämä koituu koko perheen parhaaksi:)//

Pahoittelut, että kommentoin viiveellä, olen aika kiireinen ja välillä vastaan vain m41tre:n viesteihin. Meillä kun on tässä kehittynyt tällainen kiva virtuaalinen ystävyys, piristetään toistemme päivää<3 Kun ei tämä kotiäidin työkään aina ihan ruusuilla tanssimista ole:)//

Jos haluat, kerro ihmeessä lisää itsestäsi:) Erityisesti kiinnostaa se, että koitko erityisen seksuaalisen heräämisen jossakin vaiheessa? Jos, niin milloin? Kun itse olen ollut tällainen horoperse narttu siitä asti, kun ekan kerran kyrpää pidin kädessä=D

N31

Vierailija
237/603 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 13:25"] Hah, hämäläisethän on hitaita ja tuo jenkki lekuri nyt ei tiennyt kyllä mitään;) Vai kerran viikossa, kattia kanssa=D// Naapurin mulkku oli kanssa tänään mun haaveisiin päässyt:) Ja eilinen oli kyllä varmaan eka kerta, kun jouduin fantasioihin turvautumaan miehen kanssa seksiä harrastaessa. Se oli hyvin ikävä juttu. Mietin vain, että jos sinä olisit siinä mun miehen tilalla käsihoitoa mulle antamassa. Tulet herkästi mieleen, kun tässä puolin ja toisin kiusaillaan...// Jos sun kanssa samaan sänkyyn pääsisin, en usko, että olisi kauheasti kiellettyjä alueita. Jos mies luvan antaisi niin tuskin rajoittaisi mitenkään. Mulla itselläni on sellainen, että en halua kenenkään aviomieheni lisäksi purevan mua. Se on varattu meidän avioseksiin ja mun mies tuntee mun rajat:)// Noi tanssihousut ei kyllä ole tullut tutuiksi ja mitä olen vilkaissut niitä, en usko kokeilevanikaan johtuen erinäisistä leikkausvaurioista vatsallani. Asiaa sen kummemmin avaamatta. Oletko itse kokeillut? Niitähän saa miehillekin;) Olisikin kiva kirjotella sun ollessa töissä tanssihousut jalassa;)// Tantra ei varsinaisesti ole tuttua, mutta jotakin yksittäisiä tekniikoita on tullut kokeiltua lähinnä minun orgasmin viivyttämiseksi, josko se sitten samalla syvenisikin. Mutta ei ole niillä opeilla onnistunut:) Oletko itse kokeillut Tantraa?// Tajusin varmaankin, mitä ajoit takaa tästä mun ja mieheni liitosta. Ainakin luulen niin:)// Harmi, kun on perjantai enkä kuule susta sitten viikonlopun aikana:( Kukas mun päivää sitten piristää... No, onhan mullakin tietty viikonloput täynnä ohjelmaa.// N31 [/quote] Näinhän se on, että nää alkuperäiset hämäläiset ovat hieman hittaampia ;) Mutta kumpainenkaan meistä ei tätä "alkuperäiskansaa" ollutkaan? Sähän olet jostain pohjoisemmasta kotoisin, kun mä taasen länsirannikolta... Ehkäpä "enemmistö" naisista ajattelee seksiä sen kerran viikossa, mutta sullapa, ihaNainen horoperse, se tiheys taitaakin olla vielä suurempi kuin sen yhden kerran 58 sekunnissa, oiskohan se suuruusluokkaa 58 kertaa sekunnissa? :-) Vai naapurin mulkku oli haaveissas, eikä mun? :( Onhan se tietenkin ikävää, josko "joudut" miehesi kanssa ollessasi "turvautumaan" fantasioihisi lauetaksesi, mutta toivon mukaan se eilinen olikin vain poikkeustapaus, ja niinhän sä eilen jotain kirjoittelitkin, ettei sua ihan ois sellainen pikainen vain napannut (vaikka olettekin sopineet että nekin aina käy josko ei muuhun ole mahdollisuutta ja/tai aikaa), vaikka sitten saitkin hieman paremmin kuitenkin... Hmm... onhan tuo sinänsä mukava kuulla, että mieleesi tuun, herkästikin, josko jotain sen suuntaista tarvetta ilmenee... tulihan sitä itsekin eilen iltarunkun aikaan sun kuumaa suutasi mietittyä, kuinka sä silläkin kaluani lypsäisit :-) Ahaa... ok, ettei sit olis sen kummempia rajoituksia, ainakaan miehesi puolelta :) Mutta sun puolelta sellainen, että varsinaiset puremiset ois kiellettyjä? Etkös sä jossain vaiheessa jotain maininnut, että ois suotavaa niitä nännejäsi ainakin näykkiä? :-) Onhan sitä tullut tuollaisia tanssihousuja(kin) kokeiltua, ja sellaiset omistankin ;) Sellaiset joissa on siis pepputappi ja putki kalulle... eivät kuitenkaan ole niin mun mieleeni, että niitä useammin pitäisin, ne jalassa töissä olemisesta nyt puhumattakaan... Eipä ole tuota tantraa tullut kokeiltua... Jeps, niinpä se onkin jo perjantai ja yksi arki-/työviikko on pian taasen hujahtanut... Eiköhän siellä sulla ole ohjelmaa ja ainakin erilaista piristystä tiedossa nyt viikonloppuna... Eli aurinkoista (ja munarikasta) viikonloppua toivotellen, m41tre [/quote] Joo, pohjosesta olen, mutta lähinnä vain geneettisesti. Ihan lapsena olen Tampereelle tullut. Mutta ukko on hämäläinen ja on muuten hidas=D// Kyllähän toki nännejä olisi suotavaakin purra, mutta muuten ei. Selkään pureminen on myös yksi tällainen rentoutumiskeino ja kiihottaa meitä molempia. Samoin muuallekin ne miehen hampaat usein pureutuvat.// Kiva kuulla, että minäkin olen sun mielessä liikkunut;) Niin mielelläni tulisinkin sitä kaluasi oikein kunnolla kurittamaan... kunnolla imemään ja nussimaan, persettäkin tutkimaan ja pilluani nuolettamaan... Voisin leikkiä kuumaa lekuria sun kanssa;)// Hyvät viikonloput sullekin:) N31

[/quote]

Olet ihanan rivo n31. Jos oltais sinkkuja huolisitko minutkin, olen tosin viiskymppinen mutta taidot tallellaM50+.

Vierailija
238/603 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aivan mahdottomia N31 ja M41 TRE. Näen teidät unissani yhdessä... Enkä ole jäänyt unissani leikistä paitsi ... ;) fantasiat ovat ihania :)

Mieheni saapuu vihdoin tällä viikolla. Olemme puhuneet. Olemme lähentyneet toisiamme ja käyneet läpi yhteistä matkaamme. Se mikä johti mieheni seikkailuihin oli monien asioiden tulos. Asia oli todella kipeä hänelle eikä hän voinut asiasta keskustella sillä hän pelkäsi miten reagoin. No, harvapa asiasta ilahtuu... Me molemmat halusimme nähdä että tämä kriisi on mahdollisuus. Jollain hullulla tavalla rakastamme toisiamme. Minulla tämä episodi herätti tiiviisti pakatun ja unohdetun seksuaalisuuteni (siis se oli olemassa mutta luulin että mieheni on aseksuaali sillä seksiä ei ollut kotona niin paljonkin olisin halunnut. Se oli usein minä joka tein aloitteen, se joka vinkui seksiä... Luulin että mieheni on väsynyt... Mutta häntä tilanne vaivasi eikö hän halunnut. Tilanteen tultua julki ja ymmärrettyään mitä seksi minulle merkitsee (hän todella säikähti kun menin yöelämään kerran, toisen ja kolmannenkin sekä deittisivustoille etsimään seuraa... Hän ymmärsi että todella toikin ellei hän palvele minua ja maksa vuosien korot kunnon koroilla.

Mielestäni asioita tapahtuu, ikäviäkin, mutta asioista voi oppia ja muuttaa toimintaa . Meille tämä on antanut uusia mahdollisuuksia ja ideoita...

Odotan körsimättömästi Alfaani kotiin ... Ja unelmoin teistä ...

N43

Vierailija
239/603 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:09"]Olette aivan mahdottomia N31 ja M41 TRE. Näen teidät unissani yhdessä... Enkä ole jäänyt unissani leikistä paitsi ... ;) fantasiat ovat ihania :)

Mieheni saapuu vihdoin tällä viikolla. Olemme puhuneet. Olemme lähentyneet toisiamme ja käyneet läpi yhteistä matkaamme. Se mikä johti mieheni seikkailuihin oli monien asioiden tulos. Asia oli todella kipeä hänelle eikä hän voinut asiasta keskustella sillä hän pelkäsi miten reagoin. No, harvapa asiasta ilahtuu... Me molemmat halusimme nähdä että tämä kriisi on mahdollisuus. Jollain hullulla tavalla rakastamme toisiamme. Minulla tämä episodi herätti tiiviisti pakatun ja unohdetun seksuaalisuuteni (siis se oli olemassa mutta luulin että mieheni on aseksuaali sillä seksiä ei ollut kotona niin paljonkin olisin halunnut. Se oli usein minä joka tein aloitteen, se joka vinkui seksiä... Luulin että mieheni on väsynyt... Mutta häntä tilanne vaivasi eikö hän halunnut. Tilanteen tultua julki ja ymmärrettyään mitä seksi minulle merkitsee (hän todella säikähti kun menin yöelämään kerran, toisen ja kolmannenkin sekä deittisivustoille etsimään seuraa... Hän ymmärsi että todella toikin ellei hän palvele minua ja maksa vuosien korot kunnon koroilla.

Mielestäni asioita tapahtuu, ikäviäkin, mutta asioista voi oppia ja muuttaa toimintaa . Meille tämä on antanut uusia mahdollisuuksia ja ideoita...

Odotan körsimättömästi Alfaani kotiin ... Ja unelmoin teistä ...

N43
[/quote]

Huomenta, kiva kun tulit taas päivittelemään kuulumisia:) Vai ollaan me päästy sun fantasioihin, miten kutkuttavaa. Jos vain saisin luvan niin todellakin panisin m41tre:ltä tajun kankaalle:) Kyllä niin himottaisi leikkiä hänen kanssa ihan oikeasti. Mutta minkäs teet... Mun mies haluaa ensin katsoa mitkä fiilikset jää pääsiäisestä. Vaikka fantasiat kiihottavat hirveästi häntäkin, ei voi koskaan olla varma mitä tunteita nousee.//

Hyvä, että olette keskustelleet miehesi kanssa. Aikooko hän jatkaa panosuhteitaan vielä? Entä mitenkä itse suhtaudut siihen? Toivottavasti saat sitten sen kaipaamasi tyydytyksen, kunhan miehesi palaa kotiin. Itse joudun kärsimään puutetta tällä viikolla, mutta onneksi vain muutaman päivän. Jos olisi miehellä pidempiä reissuja, tarvitsisin ehdottomasti rakastajan tai muuten meidän liitto ei kyllä toimisi.

N31

Vierailija
240/603 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:32"]

Joo, pohjosesta olen, mutta lähinnä vain geneettisesti. Ihan lapsena olen Tampereelle tullut. Mutta ukko on hämäläinen ja on muuten hidas=D//

Kyllähän toki nännejä olisi suotavaakin purra, mutta muuten ei. Selkään pureminen on myös yksi tällainen rentoutumiskeino ja kiihottaa meitä molempia. Samoin muuallekin ne miehen hampaat usein pureutuvat.//

Kiva kuulla, että minäkin olen sun mielessä liikkunut;) Niin mielelläni tulisinkin sitä kaluasi oikein kunnolla kurittamaan... kunnolla imemään ja nussimaan, persettäkin tutkimaan ja pilluani nuolettamaan... Voisin leikkiä kuumaa lekuria sun kanssa;)//

Hyvät viikonloput sullekin:) N31

[/quote]

Huomenta, mukavaa aurinkoista alkanutta viikkoa ja sorppa, että vasta nyt tänne kirjoittelen... sattui olemaan hieman tavallista kiiruisempi työaamu... :(

Ahaa... eli ootkin täällä jo hieman kauemmin asustellut, vaikket sinänsä paljasjalkainen manselainen olekaan. Vai on se ukkos hidas hämäläinen, mutta etkös sä joutunutkin häntä aikas pitkään aikoinaan vikittelemään ja piirittämään, ennen kuin sit tajusi, että mitä sinä hänestä halusit? :-)

Mmm... nännejä tosiaan on kiva nuolla, näykkiä ja hieman purrakin... Kivusta nautintoon on matkaa yllättävän vähän, vai mites se menikään? :) No, en mä nyt sentään mikään piraija ole...

Kyllähän sä tosiaankin näiden kirjoitusten myötä oot tonne mielikuviin ja fantasioihini syöpynyt, ja kun näitä kirjoituksia tässä lueskelen niin kyllähän se paineita tonne housuihin aiheuttaa :-)

Voi kumpa voisitkin olla tossa työpöytäni alla, avata vetoketjuni, kaivaa jo hieman kovettuneen kaluni esiin ja alkaisit sitä hellästi runkkaamaan, kuumaan suuhusi ottamaan, tuntien miten se kasvaa ja kovettuu suussasi, tässä samalla kun töitäni jatkaisin, kunnes en pystyisi enään niihin keskittymään vaan hamuaisin käsilläni niskastasi kiinni ja alkaisin sua hellästi suuhun naimaan, eikä aikaakaan kun tuntisit miten kuumat eliksiirini ruiskahtaisivat kuuman kosteaan suuhusi...

Niimpä sitä tosiaankin taas yksi viikonloppu mennä hurahti... olikos teillä sitä perheohjelmaa niin paljon, ettette kerinneet miehesi kanssa yhtään toisiinne vain syventyä vai pääsittekös myös hieman paremmin toisistanne nauttimaan...?

Kivasti muuten lämmitti mieltäni tuokin, kun tuolle Nudelle kirjoittelit, miten meidän kahden välille on tällainen kiva virtuaalinen ystävyys ja päivien piristys suhde muodostunut :-)

Kuin myöskin mielenkiintoista, että me olemme näiden kirjoitustemme myötä nousseet tuon N43:n fantasioihin... ja kuinka hänellekin kerroit, että josko luvan vain saisit niin kuinka multa tajun kankaalle naisit... ;-) Hmmm... siinäpä vasta mielikuva ja fantasia... josko pääsisin sun ja tän N43:n kanssa kolmistaan leikkimään ja temmeltämään... Huoh... mutta näinhän se on, että kyllä teidän pitää nyt ihan ensimmäiSeksi katsoa, että millaisia fiiliksiä se teidän pääsiäissessionne teille tuo, ymmärrän sen kyllä :)

m41tre