Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehissä oikein kiihottaa naisia?

Vierailija
14.11.2021 |

Aina välillä mietin kaikkea netin miesvihaa lukiessa, että onko miehissä juuri mitään, mistä naiset pitäisivät saati kiihottuisivat? Vai onko kyse vaan siitä, että miehiä tarvitaan jälkikasvun tekemiseen ja ydinperhehaaveisiin omakotitaloineen?

Olen esim. itse ihan katseenkestävä sälli, mutta en muista, että puoliso olisi koskaan katsonut "sillä silmällä". Enemmänkin sellaista valot poissa ja pimeässä hommaa. Jossain välissä oli sellaistakin, että halusi aina olla kyljellään niin, ettei itse katso tai koske minua. Joskus harvakseltaan (pari kertaa vuodessa) saattaa tehdä omaehtoisesti aloitteen. Tästä voinee päätellä, että kelpaan vain äärimmäisessä hädässä paremman puutteessa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena rakastan kun suihkun raikkaana tai suihkussa mies ohjaa mut polvilleen ja kerää hiukset käsillään. Vastavuoroisesti antaa mun leikkiä ja kiusoitella ja välillä ohjä itse käsillä/lantiolla. Syväkurkuttaa en osaa, enkä niele (voin kyllä suuhun lastin ottaa, ja valuttaa rinnoille) mutta nautin suuseksin antamisesta. Monesti teen aloitteen itse, mutta kiihotun enemmän jos toinen vaatimalla vaatii. Itsevarmat ja kovat otteet silittelyjen ohella, yhdistettynä käsilihaksiin ja kuiskaamiseen 🔥🖤

Et niele? Sori mut kaltaisesi eivät kiinnosta. Se että olet nainen joka ottaa suihin, ei tee sinusta erikoista. Oma vaatimukseni naiselle on, että nielee.

Tässäpä esimerkki miehestä jollaista en itse halua eli iso turn off. Miehen tulee olla normaali, älykäs, sivistynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla