Mikä miehissä oikein kiihottaa naisia?
Aina välillä mietin kaikkea netin miesvihaa lukiessa, että onko miehissä juuri mitään, mistä naiset pitäisivät saati kiihottuisivat? Vai onko kyse vaan siitä, että miehiä tarvitaan jälkikasvun tekemiseen ja ydinperhehaaveisiin omakotitaloineen?
Olen esim. itse ihan katseenkestävä sälli, mutta en muista, että puoliso olisi koskaan katsonut "sillä silmällä". Enemmänkin sellaista valot poissa ja pimeässä hommaa. Jossain välissä oli sellaistakin, että halusi aina olla kyljellään niin, ettei itse katso tai koske minua. Joskus harvakseltaan (pari kertaa vuodessa) saattaa tehdä omaehtoisesti aloitteen. Tästä voinee päätellä, että kelpaan vain äärimmäisessä hädässä paremman puutteessa.
Kommentit (41)
miehen ääni, katse, suu, kädet, alavatsa, hartiat, niska, kaula, sänki..rakastamassani miehessä kiihottaa kaikki..ulkoiset seikat ja ennen kaikkea mahtava luonne, moraali ja muiden huomioiminen.
Musta tuntuu, että ap:n suhteessa vaan on käynyt se perinteinen kyllästyminen puolisoon. Näistähän puhutaan vaikka kuinka paljon kaikissa parisuhdeaiheisissa jutuissa. Sitä vanhaa kipinää pitäisi jaksaa viritellä ja aiheesta puhua puolison kanssa suoraan. Jos mikään ei tuota tulosta, niin sitten pitää puntaroida, että onko suhde enää loppuelämän arvoinen. Parisuhde, josta puuttu intohimo kokonaan, on aika ankeeta.
Eihän naiset meitä miehiä tarvitse muuhun, kuin lapsen tekoon, laskujen maksuun sekä asuntolainan maksuun. Elättäjää ylipäänsä.
M51
Kuuntelin tässä taannoin kahden nuoren naisen seksiblogia. Siellä juttulivat millaisen miehen itselleen haluisivat ja mikä sytyttää eniten. Mies jolla on iso ego, itsevarmuus omassa olemisessaan, tekemisissään ja varmaankin sanomisissaan. Tietää mitä tekee. Voi hyvinkin pitää paikansa. Itse en ole ollut mikään kommistus, raavas iso mies tai mitään näitä tavanomaisia naisten ulkonäöllisiä ihanteita, (jos ei kalun kokoa lasketa) . Tavallisen näkoinen, joskin paljon urheillut ja luonnossa liikkunut janteri, mutta iso ego ollut aina ja noi muutkin ominaisuudet. Joten liekö ne, jotka vaimon sytytti. Mitään yhteisiä harrastuksia, sosiaalista taustaa tai muutakaan kiinnostuksen kohdetta ei ollut, eikä edes kyselty. Sen sijaan sielunkumppaneita heti ekasta suudelmasta asti ja kaikessa samaa mieltä. Sama juttu toisinkin päin, kemiat, sielunkumppanuus, intohimo ja tunne olleet parisuhteen peruskallio. Olen ollut koko ikäni alusta lähtien haluttu ja himoittu. Jopa niin paljon silloin nuorempana, etten kuvitellut sellaisen olevan edes mahdollista.
Miehen ulkonäössä kiihottaa vahvat käsivarret, reidet, rintakehä, alavatsa, kaula, kädet ja komeat kasvot. Plussaa, jos miehekästä karvoitusta löytyy.
Kiihotun usein aviomiehestäni.
Miehessä kiihottaa hymy ja lempeä katse, ääni kädet, keskittynyt ilme, tumma voimakas karvoitus napaan asti, kun nauraa tietyllä tapaa, kiiltävät tummat hiukset, selkä, niska, parta ja viikset, huumorintaju, jos punastuu/nolostuu, suojelevaisuus minua ja lapsiamme kohtaan, kun selittää jotain juttua tai väittelee (hyvässä hengessä) innokkaasti. Eli hyvin moni asia. :)
Miehissä ei ole yhtään mitään kiihottavaa. Olen mieheni kanssa, koska rakastan häntä, mutta ei hän minua kiihota. Ei miehissä ole mitään, mistä kiihottua, ellei ole joku penisfanaatikko.
Tuskin mikään miehissä kiihottaa naisia. Suurinta osaa naisistakin kiihottaa naiset. Joku biologia vaan ajaa naiset miesten syliin. Tosin nykypäivänä naisparit on jo yleisiä. Tulevaisuudessa yhä enemmän. Ei ole helppoa olla mies, ja tajuta tämä.
Minua kiihottaa miehessäni tuoksu, pituus, poikamainen hoikka, pitkä vartalo, vahvat kädet, älykkyys, ystävällisyys, tyylitaju, taitavuus, lämmin kosketus ja nouseva erektio. Häntä on ihana pitää hyvänä kaikin tavoin.
Kun tutustumisen jälkeen sänkyyn asti päästään, kiihottavinta on se, jos minusta aidosti tuntuu, että mies pitää minua kauniina ja kiinnostavana. Aikuisesta iästä huolimatta kyllä se on oma epävarmuus ja itsetunto, joka eniten rajoittaa tekemisiä sängyssä. Kun on hyväksytty olo ja mies on reipas, kunnioittava ja rohkea sängyssä, niin hänestä kyllä kiihottuu, oli ruumiinrakenne tai ulkonäkö sitten minkälainen vain. Innostavinta on nähdä miehen nauttivan.
N34
Vierailija kirjoitti:
Miehet on älölöttäviä, ei todellakaan kiinnosta niissä mikään.
N21
Eli sinulla ei ollut mitään vastattavaa otsikon kysymykseen. Miksi silti vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on älölöttäviä, ei todellakaan kiinnosta niissä mikään.
N21
Eli sinulla ei ollut mitään vastattavaa otsikon kysymykseen. Miksi silti vastasit?
Kysyttiin mikä kiihottaa. Vastaus on ei mikään.
Intensiivinen katse ja pieni hymy, josta huomaa mitä mies ajattelee. Ääni ja seksikkäät sanat. Itsevarmat otteet, joista huomaa, että mies on todella kiihottunut, se tunne, että on sillä hetkellä ainoa asia miehelle maailmassa. Lempeyden ja vahvuuden yhdistelmä otteisissa. Siitä menee polvet veteliksi ja haluaa vain antautua. Ulkonäöllä ei ole kauhean paljon väliä, tietysti se on plussaa, jos on hyvän näköinen.
No näinhän se on. Jos tosiaan keskitytään siihen alkukiihotus-puoleen niin kylläpä ne ovat vanhat tutut biologiset seikat jotka tiedetään lukuisista tutkimuksista. Naisillahan tämä homma on sikäli mutkikkaampaa että kiinnostuksen (ja kiihotuksen) kohteet vaihtelevat ovulaatiokierron vaiheen mukaan. Pääasia että kiihottaa, muuten on väki vähissä sadan vuoden päästä.