Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehissä oikein kiihottaa naisia?

Vierailija
14.11.2021 |

Aina välillä mietin kaikkea netin miesvihaa lukiessa, että onko miehissä juuri mitään, mistä naiset pitäisivät saati kiihottuisivat? Vai onko kyse vaan siitä, että miehiä tarvitaan jälkikasvun tekemiseen ja ydinperhehaaveisiin omakotitaloineen?

Olen esim. itse ihan katseenkestävä sälli, mutta en muista, että puoliso olisi koskaan katsonut "sillä silmällä". Enemmänkin sellaista valot poissa ja pimeässä hommaa. Jossain välissä oli sellaistakin, että halusi aina olla kyljellään niin, ettei itse katso tai koske minua. Joskus harvakseltaan (pari kertaa vuodessa) saattaa tehdä omaehtoisesti aloitteen. Tästä voinee päätellä, että kelpaan vain äärimmäisessä hädässä paremman puutteessa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
2/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miesvihaa.

Tiedätkö, joka aamu jokaikinen aamu, aloitetaan meillä sillä, että otan kullin ja herättelen hellästi ensin käsin sitten suulla.

Mies vaan odottaa tätä käsittelyä.

Minä olen miljoona kertaa kertonut miten haluaisin suuseksiä ja muuta, mutta ei ole koskaan oikea hetki. Ana näin meillä ja lopultahan mies saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai miesvihaa.

Tiedätkö, joka aamu jokaikinen aamu, aloitetaan meillä sillä, että otan kullin ja herättelen hellästi ensin käsin sitten suulla.

Minä olen miljoona kertaa kertonut miten haluaisin suuseksiä ja muuta, mutta ei ole koskaan oikea hetki. Ana näin meillä ja lopultahan mies saa.

Enpä ole eläissäni saanut naiselta suuseksiä pyytämättä enkä yleensä pyytämälläkään. Naisille olen sen sijaan antanut suuseksiä kyllä vaikka millä mitalla.

Vierailija
4/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai miesvihaa.

Enpä ole eläissäni saanut naiselta suuseksiä pyytämättä enkä yleensä pyytämälläkään. Naisille olen sen sijaan antanut suuseksiä kyllä vaikka millä mitalla.

Nyt kun muistelen niin olen saanut viimeksi suuseksiä ehkä joskus 2018, vaikka olen kokoajan ollut vakisuhteessa.

Vierailija
5/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, lapset lapset! Riita poikki ja voita väliin.

Vierailija
6/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan kiva edes kerran elämässä kokea naisen himo. Siis sellainen, että ihan oikeasti toinen haluaisi kosketusta, olisi kiihkeä ja näyttäisi mistä nauttii. Tuntuu, että elämä vaan valuu ohi, enkä pääse sitä koskaan kokemaan.

Vierailija
7/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himokkaitakin naisia on, pitää vaan pitää se mielessä kun valitsee kumppania.

Miehissä kiihottaa komeat kasvot, vahva keho, hyvä huumori, lämmin ja ystävällinen luonne, jne.

Vierailija
8/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena rakastan kun suihkun raikkaana tai suihkussa mies ohjaa mut polvilleen ja kerää hiukset käsillään. Vastavuoroisesti antaa mun leikkiä ja kiusoitella ja välillä ohjä itse käsillä/lantiolla. Syväkurkuttaa en osaa, enkä niele (voin kyllä suuhun lastin ottaa, ja valuttaa rinnoille) mutta nautin suuseksin antamisesta. Monesti teen aloitteen itse, mutta kiihotun enemmän jos toinen vaatimalla vaatii. Itsevarmat ja kovat otteet silittelyjen ohella, yhdistettynä käsilihaksiin ja kuiskaamiseen 🔥🖤

Vierailija
9/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehissä ei ole mitään kiihottavaa. Ääni ja puhetapa voi olla sellaiset kuitenkin mikä saattaa saada värähtämään.

Vierailija
10/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena rakastan kun suihkun raikkaana tai suihkussa mies ohjaa mut polvilleen ja kerää hiukset käsillään. Vastavuoroisesti antaa mun leikkiä ja kiusoitella ja välillä ohjä itse käsillä/lantiolla. Syväkurkuttaa en osaa, enkä niele (voin kyllä suuhun lastin ottaa, ja valuttaa rinnoille) mutta nautin suuseksin antamisesta. Monesti teen aloitteen itse, mutta kiihotun enemmän jos toinen vaatimalla vaatii. Itsevarmat ja kovat otteet silittelyjen ohella, yhdistettynä käsilihaksiin ja kuiskaamiseen 🔥🖤

Toivottavasti saat saman käsittelyn itesekkin.

Vierailija
11/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, seksikumppaneita on ollut parikymmentä, joista osa rakkaita puolisoita ja osa yhden illan kännipanoja. En osaa sanoa, mistä se johtuu, että joidenkin kanssa vaan kemiat toimii ja joistain on todella vaikea pitää näppinsä erossa. On ollut useita miehiä, joiden ulkonäkö ei ole alussa herättänyt minussa yhtään mitään tunteita, mutta pienen tutustumisen ja parin hyvän seksikerran jälkeen he näyttävätkin mielestäni upeilta, maailman komeimmilta miehiltä. Vetovoimaa säätelevät hormonit, eivät bisnestittelit tai pankkitilin saldo.

Vierailija
12/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
13/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa säätelevät hormonit, eivät bisnestittelit tai pankkitilin saldo.

Totta ehkä sinulle, mutta valtaosalle naisia vain osatotuus. Kuinka monta paria ystäväpiirissäsi on semmoisia että nainen on toimitusjohtaja ja mies roskakuski?  Tai yleensäkin niin että nainen korkeassa statuksessa työelämässä ,ja mies hyvin matalassa statuksessa? Eipä niitä juuri ole olemassa. Yhden illan, tai lyhyen suhteen mieheksi kelpaa alempistatuksinenkin (siis jos on komea yms) mutta järki voittaa nopeasti ja todetaan että ei tule meistä pariskuntaa. Yliopiston tohtorisnainen on naimisissa huippujohtajan kanssa, ja Siwan kassa on naimisissa hitsaajan kanssa. Näin se vain menee, pitipä siitä tai ei.

Vierailija
14/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaan kiva edes kerran elämässä kokea naisen himo. Siis sellainen, että ihan oikeasti toinen haluaisi kosketusta, olisi kiihkeä ja näyttäisi mistä nauttii. Tuntuu, että elämä vaan valuu ohi, enkä pääse sitä koskaan kokemaan.

Siis mitä hittoa? Onko naiset oikeasti tällaisia? Mulla on kokemus vain yhdestä miehestä mutta kyllä todellakin näytän hänelle himoni. Ja hän mulle. Ja edelleenkin, kun takana yhteiset 16v.

Vierailija
15/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hittoa? Onko naiset oikeasti tällaisia? Mulla on kokemus vain yhdestä miehestä mutta kyllä todellakin näytän hänelle himoni. Ja hän mulle. Ja edelleenkin, kun takana yhteiset 16v.

Tähän piti vielä jatkaa vastaus aloituksen kysymykseen. Mua kiihottaa miehessä kädet, tuoksu, lihakset (eikä todella tarvitse olla mitkään isot), katse. Ja kuuminta on se kun miestä panettaa ja se haluaa mua ja näyttää sen.

Vierailija
16/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyboy antaa minulle suuseksiä aina, ja minä hänelle.

Vierailija
17/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et niele? Sori mut kaltaisesi eivät kiinnosta. Se että olet nainen joka ottaa suihin, ei tee sinusta erikoista. Oma vaatimukseni naiselle on, että nielee.

Vierailija
18/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa, ääni, luonne, tuoksu, äly. Ihana mieskroppa on ah, niin ihanan haluttava. Itseäni kuitenkin sytyttää vasta se, että luonnekin sytyttää. Koko paketti yhteensä!

Vierailija
19/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetovoimaa säätelevät hormonit, eivät bisnestittelit tai pankkitilin saldo.

Totta ehkä sinulle, mutta valtaosalle naisia vain osatotuus. Kuinka monta paria ystäväpiirissäsi on semmoisia että nainen on toimitusjohtaja ja mies roskakuski?  Tai yleensäkin niin että nainen korkeassa statuksessa työelämässä ,ja mies hyvin matalassa statuksessa? Eipä niitä juuri ole olemassa. Yhden illan, tai lyhyen suhteen mieheksi kelpaa alempistatuksinenkin (siis jos on komea yms) mutta järki voittaa nopeasti ja todetaan että ei tule meistä pariskuntaa. Yliopiston tohtorisnainen on naimisissa huippujohtajan kanssa, ja Siwan kassa on naimisissa hitsaajan kanssa. Näin se vain menee, pitipä siitä tai ei.

Kyllä varmasti parisuhteen muodostamisessa onkin juuri näin, mutta otsikossa kysyttiin, mikä kiihottaa. Parisuhteeseen vetäviä tekijöitä on muutkin kuin suoranaisesti seksiin liittyvät asiat, kuten samanlaiset elämänarvot, elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet. Itse olen ollut myös oikein hyvissä parisuhteissa miesten kanssa, jotka eivät ole kaikkien aikojen sopivimpia seksikumppaneita, koska olen kiintynyt heissä muihin ominaisuuksiin.

Vierailija
20/41 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu, tissit tai kalu kiihottaa. Kunhan on hoikka ja nätti