Mies ei vastaa viesteihin
Suhteemme kesti 2 vuotta ja mies lopetti sen yhtäkkiä ennen joulua, kertomatta syytä. Hän ei edes vastaa viesteihini. Mielestäni suhteessamme oli kaikki hyvin ja minulle ero tuli täytenä yllätyksenä. Olisin edes halunnut tietää miksi hän halusi erota. Ystäviltämme olen kuullut vain että hänellä ei ole ketään uuttakaan. Miten pääsen yli?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:00"]
Elä häiriköi sitä enää. Ryhdistäydy, nainen.
[/quote]
Vaikeaa, koska edelleen rakastan miestä. Ja mietin nyt vain että mitä oikein tapahtui ja mitä tein tai sanoin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:06"]
Uusi nainen. Oliko muuta?
[/quote]
Hyvin on sitten onnistunut naisen piilottamaan tässä pienessä kaupungissa jossa kaikki tuntevat toistensa asiat.
Mt ongelmia? Burnout? Lievä masennus, eikä vaan kykene edes viestittelyyn?
Ole ensin tukena ja kysele onko jotain ongelmia.
Mutta jos muuten vain täysi mulkero niin unohda koko mies.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:11"]
[/quote]
Puhutko miehestä vaiko AP:sta?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:11"]
[/quote]
Puhutko miehestä vaiko AP:sta?
[/quote]
Onko sinulla kauankin ollut noin pahoja ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Joskus saattaa välirikossa jäädä kaivertamaan, onko toinen ymmärtänyt jotain väärin ja se on pirullinen tunne.
Nykyinen kumppanini ( nyt yhdessä 15 v) lakkasi suhteen alkuaikoina vastaamasta yhtäkkiä puhelimeen. Viimein sain parin viikon päästä sovittua tapaamisen sillä verukkeella, että noudan pois miehen kämppään jääneitä tavaroitani.
Tunnelma oli jäätävä, ja yhtäkkiä jostain selvisi, että kumppanini oli pedatessaan nähnyt petarissa muka vieraita läikkiä. Oli siinä selittämistä saada tajuamaan, että ihan sen omia pläkkejä ne oli. Siinä oli suhteen päättyminen todella lähellä.
Kyllä asiat täytyy selvittää, jos täysin puun takaa välirikko tulee.
Keskustelutaidoton mies, anna olla. Vaikka se kirpaisee, mies ei halua tai pysty selvittämään miksi ja sitä selitystä sä et tule saamaan.
Pahimmassa tapauksessa saat kutsun poliisilaitokselle selvittämään miksi häiriköit/vainoat.
Miehellä on oikeus olla selittämättä.
Sekopää mies.
Ajattele miten hirveää olisi olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei pysty kommunikoimaan ikävissä tilanteissa. Säästyit paljolta!
Minusta tuo viestii siitä, että miestä ei enää kiinnosta. Eikös se ole riittävän hyvä syy?
1,5 vuotta sitten mun sillonen poikaystävä petti ja jätti vajaa kolmen vuoden suhteen jälkeen, enkä koskaan saanu mitään selityksiä. Eipä niitä oo kuulunu vielä tänä päivänäkään, mut onneks ei kiinnosta enää. Ehkä kaikkee ei tarviikaan tietää.. :/
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 08:40"]
Joskus saattaa välirikossa jäädä kaivertamaan, onko toinen ymmärtänyt jotain väärin ja se on pirullinen tunne.
[/quote]
Komppaan niin tätä! Itsellä pitkän sinkkuuden jälkeen oli flirttailua e-mailitse erään melko huumaavan miehen kanssa. Viestit loppuivat kuin seinään ja pahinta oli tunne siitä, että olen möläyttänyt jotain hölmöä, millä karkoitin miehen ja että asia olisi voinut olla selvitettävissä, jos olisi vain tiennyt, mistä oli kyse. Tunnen vieläkin, että menetin elämäni tilaisuuden jonkin oman kömpelyyteni takia ja vaikka miten yrittän järkeistää asiaa sillä, että mies ei ihan pienestä eikä edes suuresta hätkähdä, jos sillä on haku päällä, niin silti. Pitäisi vain tajuta, että sitä ei kiinnostanut, mutta silti. Jne. Koskakohan tämä loppuu. Viikko flirttailua e-mailitse, 3 kuukautta kärsimystä hylätyksitulemisesta? Ei juma. Paras pysytellä niistä kokonaan, siis totaalisen kokonaan erossa!
Niin, epätietoisuus on pahinta. mulla on sama tilanne kuin sulla ap. ja tuska on ihan sietämätöntä. Ajattelen miestä koko ajan ja olen ihan pohjalla masennuksessani nyt. Mies ei välitä näköjään. En minäkään tiedä, miten tästä voisi nousta. Tuntuu pahenevan joka päivä. Ehkä pitäisi väkisin keskittyä johonkin muuhun, eikä antaa niiden ajatusten tulla mieleen. Ajattelin, josko lenkkeily saisi ajatukset muualle? Kotona yksin oleminen pahentaa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen yli?
Hanki oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen yli?
Hanki oma elämä.
Ehkä sun pitäis.
Millainen tilanne? Millainen mies? Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen yli?
Hanki oma elämä.
Mistäs päättelet ettei hänellä ole omaa elämää? Tsiisus!
Mulle kävi samanlailla, me seurusteltiin 6-v. Toi on todella luuserimaista touhua.
Elä häiriköi sitä enää. Ryhdistäydy, nainen.