Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaaksi yhdenyönjutusta

Vierailija
01.02.2015 |

Eli olen siis 17v nainen... Olin yhden TOSI KOMEAN ulkomaalaisen miehen kanssa sängyssä. Ollaan sellasia ihan hyvänpäiväntuttuja, mutta tämä mies seurustelee, joten en usko, että hän sitoutuisi minuun. Tein sitten vähän aikaa sitten kaksi raskaustestiä, ja molempiin ilmestyi kaksi viivaa... :/ Eli olen nyt siis raskaana. En haluaisi tehdä aborttia, koska tästä lapsesta tulee varmaan tosi hyvännäköinen, kun sen isä on NIIN KOMEA ja mä oon tosi monen mielestä kaunis (mä oon myös puoliksi ulkomaalainen)... Eli mitä mä tekisin, kannattaisiko antaa adoptioon vai pitää itselläni?? Ja muuten kerronko miehelle tästä? Ja itse oon sinkku, vaikka vähän säätöö on yhden toisen miehen kanssa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:53"]

Tosi hyvä peruste pitää lapsi, "siitä tulee varmasti tosi hyvännäköinen"...

[/quote]

No tuskin aloittaja ajattelee vain ulkonäköä, vaan että se on tässä ylimääräinen plussa.

Vierailija
22/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan 17 puoliksi suomalainen joka aduu ulkomailla EI kirjoita noin suomea. Hahah, hyva yritys!

Nim. 20 vuotta Usassa, 2 teinia kasvattanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kaikista vinkeistä, tulen lukemaan lisää huomenna! t. Ap

Vierailija
24/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:29"]Kukaan 17 puoliksi suomalainen joka aduu ulkomailla EI kirjoita noin suomea. Hahah, hyva yritys!

Nim. 20 vuotta Usassa, 2 teinia kasvattanut
[/quote]

Vastaan vielä tähän: vannon, että puhun totta. Eli SINÄ valehtelet, kun väität ettei puhu näin. t. Ap

Vierailija
25/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sinä rahoittaisit sinun ja lapsesi elämisen? Taitaa usan sosiaaliturva olla "vähän" eri tasoa kuin suomalainen.

Vierailija
26/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy miksi et halua tehdä aborttia? koska lapsi tulee olemaan hyvännäkönen?? Ensinnääki jos tämä ei ole provo, joksi epäilen- Niin olet todella vastuuton ihminen, ei vauvaa voi pitää sen takia jos ei ole resursseja pitää, ja myös sinun kypsyys tässä kertoo ihan muuta. Tietysti on teiniäitejä maailma pullollaan, mut sinun ajatukset ovat hyvin naiiveja. En kestä, olet tosi typerä. Miten sinun päähäsi saa taottua järkeä?

Vierailija
27/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu menee pilalle. Kukkaa lörppövittuu nussi.

Vierailija
28/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä osavaltiossa asut, vai asutko porvoossa ?

Vierailija
29/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:36"]

Millä sinä rahoittaisit sinun ja lapsesi elämisen? Taitaa usan sosiaaliturva olla "vähän" eri tasoa kuin suomalainen.

[/quote]

Kattaako vakuutuksesi raskauden aikaiset tutkimukset? Entä synnyttämisen? Synnyttäminen maksaa helposti kymmenentuhatta dollaria ja jos tulee komplikaatioita tai joudutaan tekemään keisarinleikkaus niin vielä enemmän. Aijotko opiskella? Missä vauva olisi sen ajan? Kuka maksaisi vauvan hoidon?

Vierailija
30/30 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli nyt edes lasta jos et itseäsi ja tee abortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan