lapsen alapäävaiva
Ekaluokkalainen valittaa inhottavaa tuntua pimpissä. Jatkunut vuoden nyt tihentyen jokapäiväiseksi. On tarkistettu ettei ole pissatulehdus. Tänään sitten lapsi antoi kurkata niin alaosa oli siisti mutta klitoriksen/virtsa-aukon ympäristön limakalvo punainen ja niin herkkä ettei lapsi saanut sitä avattua. Housuja ei voi pukea, vain joitain leggareita joita repii alaspäin. Lääkärin mielestä ei tarvitse tutkia kun pissa puhdas. Mitä voisi olla? Jotain tarttis tehdä kun lapsi ei suostu enää ulkohousuja pukemaan kivun takia.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]Hitsi kun tuli googlattua tuo virtsatiesyöpä. Aiheuttaa etäpesäkkeitä keuhkoihin ja lapsella keuhkoissa nyt jotain vikaa, ehkä vaan sitkeä mykoplasman aiheuttama tulehdus johon ei antibiootit auta. Mut hyvä et verta ei ole joka olisi yksi oire. Ahdistaa kun jatkunut pitkään mut ennen meni aina ohi oireilu joten ei tutkittu mut nyt jokapäiväistä.
[/quote]
No joo voin sanoa, että tytölläsi ei varmasti ole virtsatiesyöpää. Unohda koko juttu!
Itse ole vastaavan oireilun hoitanut ihan rasvoilla. Tuo bepanthen on varmasti hyvä, mutta on mahdollista, että tarvitsette vähän järeämpää rasvaa, kun oireilu kerta kuitenkin jatkunut noin kauan.
Aloittakaa bepanthenilla
Mun tytöllä oli sama, antoi kyllä heti katsoa pimpin. Laitettiin bepanthenia ja parani silllä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]Hitsi kun tuli googlattua tuo virtsatiesyöpä. Aiheuttaa etäpesäkkeitä keuhkoihin ja lapsella keuhkoissa nyt jotain vikaa, ehkä vaan sitkeä mykoplasman aiheuttama tulehdus johon ei antibiootit auta. Mut hyvä et verta ei ole joka olisi yksi oire. Ahdistaa kun jatkunut pitkään mut ennen meni aina ohi oireilu joten ei tutkittu mut nyt jokapäiväistä.
[/quote]
Nyt lopetat tämän! Koko jutusta meni uskottavuus noiden syöpähorinoiden takia.
[/quote]ehkä mulla taipumus pelätä pahinta ja tosiaan pitkäaikaisuuden takia tuli pelko kun lapsillakin tuota ilmenee.
Kiitos bepanthen vinkistä! Lapsi on lievästi atooppinen kun joku kysyi. Ceridalia taitaa löytyäkin joku näytepurkki mut huomenna mennään keuhkojen takia verikokeisiin joten kysyn samalla miten tätä vaivaa voisi tutkia.
ÄLÄ googlaa mitään. Kysy huomenna lääkäriltä, tai jos et saa kauhukuvia mielestäsi, soita terveysneuvontaan. Sieltä yleensä olen saanut mielenrauhan, kun olen onnistunut lietsomaan itseni lähes hysteeriseksi netissä surffailun jälkeen. (Esim. lapsi veti kylpyvettä väärään kurkkuun - "hmmm, mikäs se olikaan se sekundäärinen hukkuminen, josta joskus luin..." -> Soitto terveysneuvontaan -> Levolliset yöunet) Älä huoli!
Kyllä tyttö muuten antoi katsoa mut kivun takia arasteli hommaa. Eli päällisin näytti siistiltä mut pyysin avaamaan niin sitten huomasin punaisuuden.
Kiitos 25 : ) välillä lasten vaivat saa lähes hysteeriseksi. Mut mikä olis kamalampaa kuin et lapsella oliskin jotain vakavaa ja itse olet vaan siirtänyt lääkärissäkäyntiä tms.
Se rööri hitsaantuu pian umpee jollet tajua rasvata sitä ja lopeta ihmettelyä
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:32"]Onko reisissä mustelmia tai kiinnippitojälkiä käsivarsissa? Tuhriiko.. Onko pikkuhousuissa spermatahroja? Kysy onko joku setä tai täti työntänyt pimppiin jotakin??
[/quote]no ei ole mitään noista.
Muuten siis täysin siisti mutta virtsarakon lähistö punainen, siis limakalvo pieneltä alueelta. Tuli mieleen et olisko tuo punaisuus antibiootista. Voisko pissa tulla niin väkeväksi? Ei toki ylipäätään vaivaa poista joka jatkunut pidempään mut punaisuuden vois ehkä selittää ja oireiden pahenemisen.
Joko rasvasit sen röörin vai ihmetelläänkö lisää
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:37"]Joko rasvasit sen röörin vai ihmetelläänkö lisää
[/quote]nukkumassa eli en ala rasvailla.
Miten mulle tuli sellainen olo, että tää on jonkun pedofiilin runkkuprovo.. Kun oikein "häpyhuulia ja klitoristakin on tutkittu". Hyi helvetti!! Linnaan joutaisit ap.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:02"]Miten mulle tuli sellainen olo, että tää on jonkun pedofiilin runkkuprovo.. Kun oikein "häpyhuulia ja klitoristakin on tutkittu". Hyi helvetti!! Linnaan joutaisit ap.
[/quote]on täällä uskomatonta saastaa joukossa. Miten sulle tulee edes mieleen? Millainen mieli sulla on?
Lasten alapääongelmat tuntuu vanhemmista kauheen kurjilta. Ja sit niistä ei uskalla kysyäkään just tän nykyisen pedofiilihysterian takia.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:13"]Lasten alapääongelmat tuntuu vanhemmista kauheen kurjilta. Ja sit niistä ei uskalla kysyäkään just tän nykyisen pedofiilihysterian takia.
[/quote]Niinpä ja mistä muualta kysyä kuin äideiltä joilla kokemuksia mut tännekkin on eksynyt noita jotka ilmeisesti itse pedoja vai mistä moiset ajatukset. Lääkärikään kun ei asiaa vie eteenpäin niin kiva että saa kysyä täältä kokemuksia. Suurin osa onkin auttavaisia. Kai niitä hulluja mahtuu joka paikkaan.
Mistälähtien klitoriksen huppu ja virtsaputken suu on olleet toisissaan kiinni? Jos klitoriksen huppu ja sen alla oleva KLITORIS on ärtyneet. Niin olisko itte räplännyt sitä jatkuvasti? Sanot, että alapäähän ei enää räpylöitä laiteta ja rasvaat monesti päivässä bepanthenilla. Ihmekkö jos jatkuvaa tulehdusta jos räveltää itteään likaisilla sormilla.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]
Hitsi kun tuli googlattua tuo virtsatiesyöpä. Aiheuttaa etäpesäkkeitä keuhkoihin ja lapsella keuhkoissa nyt jotain vikaa, ehkä vaan sitkeä mykoplasman aiheuttama tulehdus johon ei antibiootit auta. Mut hyvä et verta ei ole joka olisi yksi oire. Ahdistaa kun jatkunut pitkään mut ennen meni aina ohi oireilu joten ei tutkittu mut nyt jokapäiväistä.
[/quote]
Syöpärekisterin tietojen mukaan viimeisen kuudenkymmenen vuoden aikana 5-9 vuotiaalla tytöillä on tavattu virtsarakon tai -teiden syöpää NOLLA kertaa. Siis koko maassa. Kuudenkymmenen vuoden aikana.
Eli rauhoitu ja vie tyttö gynelle.
Paksulti rasvaa ja thats it. Sinkkivoide paras tohon.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:18"]
Mistälähtien klitoriksen huppu ja virtsaputken suu on olleet toisissaan kiinni? Jos klitoriksen huppu ja sen alla oleva KLITORIS on ärtyneet. Niin olisko itte räplännyt sitä jatkuvasti? Sanot, että alapäähän ei enää räpylöitä laiteta ja rasvaat monesti päivässä bepanthenilla. Ihmekkö jos jatkuvaa tulehdusta jos räveltää itteään likaisilla sormilla.
[/quote]
Ei sitä pidä lapsilta missään nimessä kieltää, vaan neuvoa että jos koskee niin puhtailla pestyillä käsillä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:02"]Hitsi kun tuli googlattua tuo virtsatiesyöpä. Aiheuttaa etäpesäkkeitä keuhkoihin ja lapsella keuhkoissa nyt jotain vikaa, ehkä vaan sitkeä mykoplasman aiheuttama tulehdus johon ei antibiootit auta. Mut hyvä et verta ei ole joka olisi yksi oire. Ahdistaa kun jatkunut pitkään mut ennen meni aina ohi oireilu joten ei tutkittu mut nyt jokapäiväistä.
[/quote]
Nyt lopetat tämän! Koko jutusta meni uskottavuus noiden syöpähorinoiden takia.