Onko sinulla puurokalenteria?
Erikoinen idea, sen sipsikalenterin vielä ymmärrän, mutta puuron kanssa mennään niillä rajoilla.
"Elovena Annospikapuuro Joulukalenteri sisältää kaikki Elovenan 18 annospikapuuromakua mukaan lukien 4 gluteenitonta annospikapuuroa." https://www.elovena.com/fi/ajankohtaista/elovena-annospikapuuro-jouluka…
Kommentit (11)
Oletko tosissasi? Luulin, että joku ihan seko aloitus, mutta siinä olikin perää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta teekalenteri löytyy.
Teekalenterin minäkin haluaisin. Sellaisen, jossa on hyvää teetä. Pari vuotta sitten minulla oli teekalenteri, mutta siinä oli aivan liikaa parjoja ytårttiteepusseja. Juomatta jäi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pierukalenteri. Jokaisessa luukussa erilainen paskanhaju. Veikkaan että 24. luukussa on tajunnan räjäyttävä kokemus.
Kun tajunnantasosi on tuota luokkaa niin pakkohan sen on olla juurikin niin
Mulla on puurokalenteri, kiva päästä maistamaan kaikkia eri makuisia.
Siis musta toi kuulostaa oikeasti kivalta kalenterilta :D joka aamu saisi syödä erimakuisen aamupalapuuron. Mutta oletan että toi maksaa enemmän kuin ostaa noita annospuuroja erikseen, joten siksi ei kiitos. Ja muutenkin noi annospuurot on kyllä niin onnettoman kokoisia, että nälkä on jo tunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta teekalenteri löytyy.
Löytyy täältäkin! Itsellä Nordqvistin kalenteri. Näyttää tosi nätiltä ja maut vaikuttaa luppavilta.
En ole nähnyt noita vielä missään.