Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään sukutapaaminen. nyt on aivan hirveä olo!

Vierailija
14.11.2021 |

kaikilla muilla täydelliset elämät ja parisuhteet. minä sinkku ja minun sydämeni on särjetty uudelleen ja uudelleen. koko ajan kyselevät no onkos mitään uutta parisuhderintamalla? mitä *elvettiä kyselette tuollaista??? puhutaanko seuraavaksi teidän parisuhteidenne tilanteesta? ennen tuota sukutapaamista oli tänään hyvä ja seesteinen olo. nyt on niin hirveä olo taas henkisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos sulla on hyvä ja seesteinen olo ilman parisuhdetta, niin miksi sä toisten elämiä kadehdit? Toisten puheista ainakaan ei kannata ottaa itseensä. Olisit vastannut, että mulla on hyvä olla näin.

Vierailija
2/4 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos sulla on hyvä ja seesteinen olo ilman parisuhdetta, niin miksi sä toisten elämiä kadehdit? Toisten puheista ainakaan ei kannata ottaa itseensä. Olisit vastannut, että mulla on hyvä olla näin.

Tuskin se ap:n pointti tässä oli se että kadehtii muita, vaan se olo minkä ne muut saa uteluillaan ja nenänvartta pitkin katsomisellaan aikaan. Tiedän täysin mistä ap puhuu. Itse olen ikisinkku ja sen lisäksi opinnot ja koko elämä junnaa paikallaan ja tuollaiset sukutapaamiset on joskus ihan hirveitä. Mitään tukea ja myötätuntoa niistä on turha etsiä, se halveksunta paistaa kyllä läpi olemuksesta. Totta varmasti se ettei niistä pitäisi välittää, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Ap:lle tsemppiä ja leukaa ylös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot rehellisesti parisuhdekuulumisesi sukulaisillesi, ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
4/4 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse en mennyt sukulaisiin tänään!