Mitä söitte ja miten liikuitte tänään?
Listatkaa päivän aterianne ja mahd. liikuntanne.
Aamulla: 2 ruispalaa, levite, oltermanni17% siivut, kurkkua, kahvia, lasillinen kevytmaitoa
välipala: Turkkilaista jogurttia 1.5dl, appelsiini, hapankorppu, jolla sulatejuustosiivu, kahvia
Päivällinen: tortillalettu, jauhelihaa n. 1dl, salaattia, tomaattia, kurkkua, salsaa 2rkl, vettä
Välipala: Kahvi, korvapuusti
Iltapala: 2 ruisleipää, levite, juustoa, kinkkusiivut, kananmuna, kurkkua, lasillinen maitoa
Päivän liikunta: 2.5h hiihtoa
Kommentit (34)
Aamulla puuroa ja hedelmiä.
Lounas perunamuusi ja lihapullat, salaattia.
Iltaruoka pitsaa Kotipitsasta.
Liikuntaa tunti pihatöitä ja 11 km "juoksu"lenkki, jonka vauhti oli kaukana juoksusta koska lumisade.
Ai niin, melkein unohdin n. 50 g suklaata kahvin kanssa :D
Aamupalalla leipää.
Lounaaksi eilistä hirvipaistia, muusia ja salaattia sekä jälkkäriksi viineri.
Päivällisellä uunilohta ja salaattia. Illalla muutama karkki ja jugurtti. Vettä ja cocacolaa on tullut juotua.
Päivän liikunnat koiran kanssa tunnin lenkki aamulla ja illemmalla maastossa hepan ja koiran kanssa.
Aamupala kaurapuuroa margariinilla ja rahkaa marjakeitolla. Lounaaksi kaksi kaurapaahtista joissa päällä margariinia, kanaa, salaattia ja tomaattia, muutama cashewpähkinä. Välipala omena, päivällinen karjalanpaisti ja pari pientä perunaa sekä aurajuustoa ja punajuurisalaattia. Pari palaa tummaa suklaata. Iltapalaksi rahkaa mehukeitolla ja appelsiini. Lisäksi oon juonut pari litraa vettä. Liikunnat: noin 30 min lenkki kävellen ja sama aika kuntopyörällä suht kovalla sykkeellä hikoillen.
Aamulla maustamaton jogurtti ja mustikoita, lounaaksi paputacoja ja illalla lihapullasalaatti. Varsinaista liikuntaa en harrastanut, mutta pyörin koko päivän kaupungilla, hyvä kun on istahtaa ehtinyt.
En ehtinyt syödä aamulla, kun aamu alkoi 3:n tunnin lumitöillä, jonka jälkeen join lasillisen light colaa.
Söin noin klo 13 pari viipaletta kurkkua, samoin pari palaa paprikaa, porkkanaa, omenaa ja cantaloupea sekä noin 15 viinirypälettä ja hiukan uunilohta.
Sitten kävelin shoppaillessa noin tunnin-puolitoista.
Maitokahvin join 16.00.
Noin klo 18 söin pari kourallista pekaanipähkinöitä ja hunajapaahdettuja maa-/cashewpähkinöitä.
Klo 22 lasilline jaffaa.
Aamupala: Sämpylä, päällisinä voita, juustoa ja kurkkua
Lounas: Salaatti, mandariini ja valkosuklaamousse
Iltapala: Luultavasti banaani ja pala näkkäriä juustolla ja kurkulla
En ole liikkunut tänään, koska olin töissä. Työ on fyysisesti raskasta ja kuljen matkat julkisilla, niin harrastan liikuntaa vain vapaapäivinä. :) ainiin, kaksi kuppia kahvia maidolla unohtui listasta! Eka aamulla ja toinen iltapäivällä.
Söin:
Purkin skyr jukurttia tai mitä se ikinä onkaan aamulla. Yhden kebab pitsan tuossa klo:14:00 aikaan höystettynä puolentoistalitran pepsi max limulla. Muuta en olekaan syönyt. Mustaherukkamehua janojuomaksi nyt illalla. Muutoin lipitin vähän vettä päivän aikana.
Liikunta:
Olen käytännössä istunut koneen äärellä koko päivän pelaamassa lord of the rings onlinea, mutta kävin hakemassa pitsan tuosta noin 600m päästä. Pesin myös koneellisen pyykkiä kerrostalon yhteisessä pesutilassa joka vaati pari käyntikertaan kerrostalon kellarissa täältä viidennestä kerroksesta rappusia käyttäen.
m38
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:59"]
Söin:
Purkin skyr jukurttia tai mitä se ikinä onkaan aamulla. Yhden kebab pitsan tuossa klo:14:00 aikaan höystettynä puolentoistalitran pepsi max limulla. Muuta en olekaan syönyt. Mustaherukkamehua janojuomaksi nyt illalla. Muutoin lipitin vähän vettä päivän aikana.
Liikunta:
Olen käytännössä istunut koneen äärellä koko päivän pelaamassa lord of the rings onlinea, mutta kävin hakemassa pitsan tuosta noin 600m päästä. Pesin myös koneellisen pyykkiä kerrostalon yhteisessä pesutilassa joka vaati pari käyntikertaan kerrostalon kellarissa täältä viidennestä kerroksesta rappusia käyttäen.
m38
[/quote]Tärkeä huomio: Pitsanhaku kävelemällä! m38
Aamulla: musta tee ja kreikkalaista jogurttia (n. 2dl) banaanilla (1 kpl) ja itse paahtamallani siemensekoituksella
lounas: jauhelihapihvi ja mustakaalipata (mustaa kaalia (cavolo nero), sipulia, valkosipulia, oliiviöljyä, pieni paprika ja chiliä) ja pala briejuustoa
välipalaksi tee ja Maxi-Tupla
iltaruoka: friteerattuja mustekalarenkaita ja nakkipiilo, punaviiniä
Vielä aion ottaa muutaman palan Vanini 74% tummaa suklaataa kaakaonibseillä. Sitten hyvää yötä!
Liikuntana tänään pari tuntia ulkona lasten kanssa sisältäen parin kolmen kilometrin kävelyn lähimmälle maatilalle maitoa ostamaan ja "jalkapallon" peluuta. Kevyt päivä. Eilen olin laskettelemassa 6 tuntia ja tänään siitä aika tavalla väsynyt.
Aamu: kaurapuuro mustikoilla, puolukoilla, raejuustolla ja tilkalla sokeritonta mehukeittoa
Välipala: edellisillan juustonaksujen jämät
Ruoka: broilerifilee, parsakaalia, porkkanaa, paprikaa
Iltapala: Ben&Jerry's jäätelöä, mozzarellaa ja tomaattia
Liikunta: vain koiran ulkoilutukset x 3, yksi pidempi (tunnin) lenkki
Aamulla: 2kpp kahvia,ip: vähän kanan rintafilettä,iltapalana:1prk ananasmurskaa ja appelsiini.Liikuntaa ei olenkaan.Minulla on keukoputken tulehdus,joten olen lepäilyt.Vettä olen juonut aika reippaasti myös.
Ap kaurapuuro, herukat ja raejuusto sekä kahvi.
L vihreäsalaatti, raejuusto, pähkinät
P uunilohta, vihreä salaatti
Ip rahka ja marjat
Juomana vettä
Lumitöitä 45 min, hiihtoa 60 min
Hyvä päivä
Aamiaisella smoothie jossa mm. marjoja, rahkaa, leseitä ja maitoa. Kahvia ja viinirypäleitä.
Lounaaksi possun ulkofilettä ja uunijuureksia, lasi maitoa. Jälkkärinä suklaamousse.
Välipaloina pieni ruisleipä juustolla, kahvia, teetä, paprikaa. Illalla lämmin voileipä, jossa meetwurstia ja reilusti juustoa.
Ei mitään urheilua, vähän sentään ulkoilua lasten kanssa eli keinuille vauhdin antamista, lumiukon tekoa ja hangessa tarpotarpomista.
Ammulla kahvia ja yksi ruispala juustolla ja papriklla. Lounaalla maa-artisokkakeitto ja sulhaspiirakka munavoilla. Väillä yksi saunaolut. Illallisella uunissa haudutettu lampaanpotka, juurekia ja perunaa. Jälkiruokana kahvi ja. Runrbergintorttu. Ja lasi viiniä. Liikuntana lumienlapiointia, siivousta( lattioiden pesu, imurointi, mattojen tamppaus yms).