Onko Jeren 16v maskeeraukset yhtään näköisiä?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015020119125725_vi.shtml
Mun mielestä Johanna Tukiainen, Kaija Koo ja Paula Koivuniemi on ainoat hyvin onnistuneet maskeeraukset.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:53"] [quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:49"]Maarit ja Katri oli huonot mutta muut oli kyllä tosi hyviä. Katri ihan liian nuoren näköinen ja silmät väärin meikattu ja Maarit myyös liian nuorekas. [/quote] Voisko mitenkään olla mahdollista että itse malli on paljon nuorempi kuin itse tähdet? Voisitko kuvitella sen tuovan haastetta? Onhan tuo pöristyttävää kun 16-vuotias POIKA ei ottanut tätä huomioon [/quote] Miksi loukkaannuit mielipiteestäni? Itse jonkinverran olen tehnyt "teatterimaskeja" joten pisti heti silmään tuo, että kun muut on mennyt suht ok, niin miksiköhän ei nämä 2. Katrilla ei ole edes nuorena ollut tuon näköiset silmät eli siinä on mennyt pieleen ja nyt kun katsoin toistamiseen niin sama vika Maaritissa, silmät ei täsmää. [/quote] Juuri siksi loukkaannun kun kenestäkään suomessa ei voi vaan vilpittömästi sanoa että hän on taitava. Varsinkin kun joku ammattilainen tulee lasta ruotimaan kun puuttuu sitä ja tätä. Olisi pitänyt jutun kirjoittajan tajuta ettei tämä ollut uutisoinnin arvoista, onhan nämä meikkaukset nyt ihan persiillään kun ammattilaiset katsoo. Mites sinä meikkasit 16-vuotiaana
[/quote] Ymmärsit väärin kritiikkini! Mielestäni poika on ikäisekseen todella hyvä!!! Mutta uskon, että jos hän itse lukisi tuon kritiikkini niin hän ymmärtäisi sen ohjeena ei moitteena. Itse en meikannut 16v ikäisenä vielä lainkaan , siis itseänikään. Niinkuin joku totesikin eiväthän nämä tavallisia meikkauksia olekaan vaan oikeammin ovat lähempänä teatterimaskeja. Nuo varjostukset ovat hieman liian rajuja mutta poika oppii kyllä ne vielä häivyttämään kun kokemusta kertyy.
Tuo poika ei jää Suomeen märkänemään, toisin kuin tämän palstan lukijat.
Jaaha, AV palsta löysi uuden kateuden kohteen. Tällä kertaa 16-vuotias poika.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:34"]Jaaha, AV palsta löysi uuden kateuden kohteen. Tällä kertaa 16-vuotias poika.
[/quote]
Kohta löytävät alakoululaisen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:49"]Maarit ja Katri oli huonot mutta muut oli kyllä tosi hyviä. Katri ihan liian nuoren näköinen ja silmät väärin meikattu ja Maarit myyös liian nuorekas. [/quote] Voisko mitenkään olla mahdollista että itse malli on paljon nuorempi kuin itse tähdet? Voisitko kuvitella sen tuovan haastetta? Onhan tuo pöristyttävää kun 16-vuotias POIKA ei ottanut tätä huomioon
[/quote] Miksi loukkaannuit mielipiteestäni? Itse jonkinverran olen tehnyt "teatterimaskeja" joten pisti heti silmään tuo, että kun muut on mennyt suht ok, niin miksiköhän ei nämä 2. Katrilla ei ole edes nuorena ollut tuon näköiset silmät eli siinä on mennyt pieleen ja nyt kun katsoin toistamiseen niin sama vika Maaritissa, silmät ei täsmää.
[/quote]
Juuri siksi loukkaannun kun kenestäkään suomessa ei voi vaan vilpittömästi sanoa että hän on taitava. Varsinkin kun joku ammattilainen tulee lasta ruotimaan kun puuttuu sitä ja tätä. Olisi pitänyt jutun kirjoittajan tajuta ettei tämä ollut uutisoinnin arvoista, onhan nämä meikkaukset nyt ihan persiillään kun ammattilaiset katsoo. Mites sinä meikkasit 16-vuotiaana