Aina kun aloitat uuden suhteen uuden kumppanin kanssa niin..
käytkö sukupuolitautitesteissä ja patistatko uuden kumppanisikin sellaisiin?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:45"]Kertokaapa testeissä kävijät, miten pääsette niihin? Suomessa kun tuntuu asenne olevan, että testeihin pääsee vain, jos sanoo panneensa mustaa miestä paljaalla.Itse en ole koskaan käynyt kuin hiv-testeissä ja niissäkin muista syistä.
[/quote]
Sukupuolitautien poli. Ajanvaraus netissä, ei kysytä mitään muuta kuin sähköposti ja jotain henkilötietoja.
[/quote]
Ja niitäkö on ympäri Suomen?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:57"]
Se on nyt epänormaalia, että kumppaneita on monta. Itse olen seurustellut ennen nykyistä puolisoani yhen kerran eikä oltu edes sängyssä. Tosin olin parikymppinen kun tapasin puolisoni. Olen siis mies.
[/quote] nykyään on epänormaalia että on ollut vaan yhden kanssa,
Yths:llä suostuttiin tekemään vain klamydiatesti, vaikka pyysin kaikkea. Seuraavalla kerralla valehtelin että olin pannut neekerin kanssa Afrikan lomalla. Pääsin hiv-testiin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:51"]
Yths:llä suostuttiin tekemään vain klamydiatesti, vaikka pyysin kaikkea. Seuraavalla kerralla valehtelin että olin pannut neekerin kanssa Afrikan lomalla. Pääsin hiv-testiin.
[/quote]
Huhhuh..
Hiv-testit nähdään ehkä vielä "turhana resurssien tuhlaamisena", surullista sinänsä..
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:45"]Kertokaapa testeissä kävijät, miten pääsette niihin? Suomessa kun tuntuu asenne olevan, että testeihin pääsee vain, jos sanoo panneensa mustaa miestä paljaalla.Itse en ole koskaan käynyt kuin hiv-testeissä ja niissäkin muista syistä.
[/quote]
Sukupuolitautien poli. Ajanvaraus netissä, ei kysytä mitään muuta kuin sähköposti ja jotain henkilötietoja.