Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aina kun aloitat uuden suhteen uuden kumppanin kanssa niin..

Vierailija
01.02.2015 |

käytkö sukupuolitautitesteissä ja patistatko uuden kumppanisikin sellaisiin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:45"]Kertokaapa testeissä kävijät, miten pääsette niihin? Suomessa kun tuntuu asenne olevan, että testeihin pääsee vain, jos sanoo panneensa mustaa miestä paljaalla.Itse en ole koskaan käynyt kuin hiv-testeissä ja niissäkin muista syistä.
[/quote]

Sukupuolitautien poli. Ajanvaraus netissä, ei kysytä mitään muuta kuin sähköposti ja jotain henkilötietoja.

Vierailija
22/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:45"]Kertokaapa testeissä kävijät, miten pääsette niihin? Suomessa kun tuntuu asenne olevan, että testeihin pääsee vain, jos sanoo panneensa mustaa miestä paljaalla.Itse en ole koskaan käynyt kuin hiv-testeissä ja niissäkin muista syistä.
[/quote]

Sukupuolitautien poli. Ajanvaraus netissä, ei kysytä mitään muuta kuin sähköposti ja jotain henkilötietoja.
[/quote]
Ja niitäkö on ympäri Suomen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:57"]

Se on nyt epänormaalia, että kumppaneita on monta. Itse olen seurustellut ennen nykyistä puolisoani yhen kerran eikä oltu edes sängyssä. Tosin olin parikymppinen kun tapasin puolisoni. Olen siis mies.

[/quote] nykyään on epänormaalia että on ollut vaan yhden kanssa,

Vierailija
24/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yths:llä suostuttiin tekemään vain klamydiatesti, vaikka pyysin kaikkea. Seuraavalla kerralla valehtelin että olin pannut neekerin kanssa Afrikan lomalla. Pääsin hiv-testiin.

Vierailija
25/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:51"]

Yths:llä suostuttiin tekemään vain klamydiatesti, vaikka pyysin kaikkea. Seuraavalla kerralla valehtelin että olin pannut neekerin kanssa Afrikan lomalla. Pääsin hiv-testiin.

[/quote]

Huhhuh..

Vierailija
26/26 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiv-testit nähdään ehkä vielä "turhana resurssien tuhlaamisena", surullista sinänsä..