Lue keskustelun säännöt.
"Naistentöitä", montako jaksat?
27.02.2015 |
Ne on sellasia, vähän kuin miestentyöt, mutta ei kuitenkaan sinne päinkään, jossa ei tarvi yrittää niin kovasti ja vaatimustasoakin on laskettu siten, että jopa sinä, läskipunkeromamma, jaksat ehkä niitä tehdä, niin montako jaksta? Hä!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eivät kovin montaa.
Naiset "palavat loppuun" jo valtion ja kunnan kiintiöpaikoissaan :D
Luojan kiitos naiseia ei ollut sähläämässä silloin kun maamme vauraus luotiin: Olisivat jääneet Outokummut, Koneet ja Wärtsilät kovin pieniksi kun nainen olisi "palanut loppuun" ensimmäisellä Moskovan reissulla... "yhyy, ei ne osta ja sanoivatkin vielä rumasti... ei mulle saa sanoa rumasti, olen nainen"