Montako tuntia tekisitte töita ja saat 32€ päivässä käteen?
Kommentit (76)
Tuossa olisi ärsyttävää sitovuus ja työmatkoihin kuluva aika suhteessa palkkaan.
3h suurinpiirtein. Jos netosta puhutaan.
Kyllä mä voisin koko päivän tehä jotain. Oon sairaseläkkeellä ja jos ei tarvii kun koneella olla ja välillä taukoja pitää niin mikä ettei. Ehkä vielä jos kannettavan sais sänkyyn niin sitten vois tehdä vielä paremmin hommia. Ei vaan kela tykkäisi kun on se tietty määrä kuussa mitä saa lisää tienata ja tietenkin sen jälkeen tämä sairauskin kyseenalaistettaisiin "ai voit tehdä töitä?" Ja taas todistus että on oikeasti vamppi täytyy hakea ja hakemuksia täytellä niinkuin muutenkin joka vuosi kun siellä ei ymmärretä jos on lopun elämää vamppi, kiva et joku uskoo ihmeparantumisiin.
Yleensä palkkani on ollut kesätöissä/lapsenvahtihommissa sellaista 8-9 euron luokkaa, että nelisen tuntia tekisin. Tai no, tekisin varmAn viisi tai kuusikin, olen tällä hetkellä opiskelija, enkä oikein voi kieltäytyä rahasta.... Riippuu työstäkin.
Makximissaan 3h, jos toi on puhtaana käteen
Pari minuuttia yli kahden tunnin nykyisellä palkalla.
4h nakkikiskan kassana
2h kokkina
3h koruliikkeen myyjänä
Liian korkeita tuntipalkkoja monilla ihmisillä. Ei ihme että valtio on veloissa. Tuntipalkkoja voisi laskea reilusti yli puolella. Eli verotusta pitäisi kiristää lisää.
Ei ihme että moni on niin lihava ja omistaa monta paria kenkiä.
Minäkään en ymmärrä miksi eräillä on niin korkeat tulot. Vähemmälläkin pärjää mainiosti. En toivo mitään palkankorotuksia. 9 euroa tunnista on hyvä palkka ja sen pitäisi olla jokaisen ammatin peruspalkka. Siivoojille, hitsareille ja puutarhureille ym "duunareille" voisi sopia alempi palkka, koska sen työn voi hoitaa kuka tahansa.
Suomi saadaan nousuun vain veroja kiristämällä ja kokoomusta äänestämällä. Jokainen voisi luopua ylisuuresta palkastaan. Rehellisyyden nimissä yli 9 euron tuntipalkat ovat ihan liikaa. Liian suurien palkkojen maksu tulee kalliiksi.
Minä saan nykyisin nettona tuon n. kolmessa tunnissa. Se on ihan ok, sopiva palkka nykyisestä työstäni. Jonkun muun työn voisin arvottaa eri tavalla.
Minäkin säälistä tekisin sen neljä ja kun olen kerran paikalle vaivautunut.
3 Tuntia