Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina kastunut hyvin ja saanut helposti orgasmin

Vierailija
01.02.2015 |

Olen saanut ekan orgasmini tietoisesti 10-vuotiaana. Olen aina kastunut nopeasti, joko itse sormin tai kumppanin kanssa. 

En ymmärrä 'kuivuutta' tai orgasmittomuutta. En osaa kuvitella sellaista.

Siksi mietin, onko sille jokin syy? Onko minun helpolle nautinnolleni jokin "syy"? Miksi toinen on kuiva ja toinen märkä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää :)

Vierailija
2/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on negatiivista häpeää kroppaa kohtaan tai kumppani taitamaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Kostunut

Vierailija
4/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu alapeukkuihin :D täällä saattaa olla kateellisia mammoja

Vierailija
5/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä "ymmärtämistä" siinä on, että jokainen kroppa toimii eri tavalla? Taidat olla aika yksinkertainen. Miksi sinulla on erilaiset sormenjäljet kuin minulla? Miksi? Mikä syy?

Vierailija
6/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun pääset vaihdevuosiin. 

Vierailija
7/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Hormonit ovat niistä yksi. Esimerkiksi synnytyksen jälkeen nainen ei välttämättä kostu. Tätä jatkuu yleensä niin monta kuukautta kun nainen imettää. Imetyksen aikana naisen hormonitasot ovat erilaiset kuin normaalisti. Hormonitoiminta on jokaisella naisella yksilöllistä, joten hormonit voivat aiheuttaa kuivuutta kenelle tahansa koska tahansa.

Mitä orgasmeihin tulee, meitä on niin moneen junaan. Jotkut saavat orgasmin helposti, toiset vaivalla ja jotkut eivät koskaan. Jotkut saavat vain emätinorgasmeja, jotkut klitorisorgasmeja ja jotkut molempia.

Vierailija
8/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset vaan ollaan niin erilaisia.

Vierailija
9/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ennen sellainen kuin ap, mutta sen jälkeen kun menetin kolme läheistä lyhyen ajan sisällä niin tuli ongelmia seksin kanssa. Olin masentunut ja ahdistunut ja seksihalut loppuivat. En kostu enää "katseesta" ja orgasmiinkin joudun tekemään työtä. :( ja nyt 2v myöhemmin tilanne sama.

Vierailija
10/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo kastuminen ole aika geneettistä. Jotkut vaan ovat märempiä kuin toiset. Eräs hieman kuivahko exäni (jonka kanssa meillä oli kuitenkin todella luottamukselliset välit) kertoi että hän ei vaan kastu kunnolla vaikka olisi kuinka kiihottunut. 

t. mies

Vierailija
11/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:00"]Minäkin olin ennen sellainen kuin ap, mutta sen jälkeen kun menetin kolme läheistä lyhyen ajan sisällä niin tuli ongelmia seksin kanssa. Olin masentunut ja ahdistunut ja seksihalut loppuivat. En kostu enää "katseesta" ja orgasmiinkin joudun tekemään työtä. :( ja nyt 2v myöhemmin tilanne sama.
[/quote]
Tarttiskohan sun käydä käsittelemässä asiaa jossain?

Vierailija
12/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu - olet täyden kympin tyttö.

Vierailija
13/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksilöllistä. Se että juuri sinulla ei ole ongelmia ei valitettavasti kerro mitään ihmisten orgasmiongelmista yleisemmin. 

Vierailija
14/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa-a. Mä "kastun" helposti, mutta en saa orgasmia helposti. Siihen voi mennä 15-80 min. Riippuu kuukaudenpäivästä. Kumppanin kanssa en ole saanut kun tarttis olla Hyvin kärsivällinen tyyppi kyseessä.
Tarvitsen hyvin vahvoja tuntemuksia tai mielikuvia orkkuun, ja Pitkän aikaa.
Eli en laukea hiplailusta ja sexystä tunnelmasta 10 minuutissa. On yritetty.

Vierailija
15/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka vanha olet nyt? Ei tuo kostuminen ja orgasmit pysy koko ikää samanlaisena, ainakaan jos e-pillereitä, synnytksiä, imestystä jne.

Vierailija
16/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ikä vaikuta. Ihan satasella käyn aina vaan.

Vierailija
17/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:30"]

Ja kuinka vanha olet nyt? Ei tuo kostuminen ja orgasmit pysy koko ikää samanlaisena, ainakaan jos e-pillereitä, synnytksiä, imestystä jne.

[/quote]

33 ja tuntuu vaan paranevan ja syvenevän seksielämä ja aistimukset herkistyvät. 10v. saman miehen kanssa.

Vierailija
18/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Kostun helposti ja myös orgasmin saan helposti, liian helposti. Nopea orgasmi voi olla myös ongelma. Esim nyt viimeksi ei tarvinnut kuin miehen työntyä sisään niin jo tuli. Ongelma tulee siitä kun mulla halut häviää melkolailla heti orgasmista.

Vierailija
19/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihan samoin, helpolla märkä ja helpolla orkut... Kunnes tulin raskaaksi. Nyt en liukkareillakaan kostu tarpeeksi ja orkutkin saan vain selän tms ei-niin-herkän kohdan hivelystä. Toivottavasti imetyksen jälkeen tilanne muuttuisi takaisin alkuperäiseen.

Vierailija
20/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:53"]

Mulla sama. Kostun helposti ja myös orgasmin saan helposti, liian helposti. Nopea orgasmi voi olla myös ongelma. Esim nyt viimeksi ei tarvinnut kuin miehen työntyä sisään niin jo tuli. Ongelma tulee siitä kun mulla halut häviää melkolailla heti orgasmista.

[/quote] Minä saan peräkkäisiä, sormella klitoriksesta, sormella sisältä, sormella anuksesta, kielellä, kielellä anuksesta, nännejä imemällä, yhdynnässä, anaaliyhdynnässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän