Suosittele antiage-voidetta 45-vuotiaalle!
Olen kokeillut halpoja ja kalliita. Tykkään vaihdella. Mitä sitä seuraavaksi kokeilisi?
Iho lienee normaali.
Kommentit (13)
Kokemuksia Lumenen Time Freeze -sarjasta?
T. 42-v
Aqualan L, toimii paremmin kuin moni kallis voide.
Kannattaa jättää kalliit tuotteet ja luonnonkosmetiikka hyllyyn. Vaikuttavat aineet ovat aika pitkälti samanlaisia oli kyseessä sitten marketti- tai apteekkituote, ja usein markettituotteet ovat jopa parempiakin, kun valmistaja on prosessissaan keskittynyt kusetusmarkkinoinnin sijaan tuotekehittelyyn. Cienin (Lidlin oma merkki) menestys testeissä tukee tätä väitettä.
Jos on välttämättä saatava tavanomaista kalliimpaa apteekkituotetta mielenrauhan turvaamiseksi, niin kannattaa kokeilla Eucerinin tuotteita. Eucerin on Niveankin omistavan Beiersdorf-konsernin ns. lippulaivamerkki, ja sen tuotteet saavat ensimmäisenä käyttöönsä kehitystyön (joka taitaa Beiersdorfilla olla laajempaa kuin millään muulla kosmetiikka-alan yrityksellä?) tulokset, Nivean seuratessa muutaman vuoden perässä.
Jokaisen iho on kuitenkin yksilöllinen, ja se mikä sopii toisille ei välttämättä sovi sinulle, ja parhaan vaihtoehdon löydät kokeilemalla eri valmistajien tuotteita. Kolmena ensimmäisenä suosittelisin tosiaan Cienin, Nivean ja Eucerinin anti-age-päivävoiteita, tuossa järjestyksessä.
Kylmäpuristettu kookosöljy, jonka sekaan voi itse lisätä E-vitamiinia.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:45"]
[/quote]
Tämä. Ja purkista L-carnosiinia lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:45"]
[/quote]
Tämä. Ja purkista L-carnosiinia lisäksi.
[/quote]
L-carnosiinia sisäisesti? Kiitos vinkistä.
Murad saa ainakin feeluniquesta. Olen saman ikäinen ja tilasin niitä ja vaikutus oli huomattava.
2 -olen sivuilla - mitä niistä erityisesti suosittelet?
ap
Minä kokeilin age reform sarjaa, mulla on kyllä aika kuiva iho. Päivävoide ja yövoide oli tarpeeksi kosteuttavia. Rapid infusion kollagen seerumi on ihan huippua. Toimii muidenkin sarjojen kanssa.
t.2
Ja pitää vielä kehua että kuiva ihoni on varsinkin talvisin kireän näköinen mutta ei tällä hetkellä kiitos Muradin.
Kiitos vinkistä. Valitettavasti tuo yövoiden oli out of stock.