ööö.. Onko kuolemanjälkeisessä elämässä (taivaassa) seksiä?
Tylsää jos kokoajan vaan joutuu harppua soittelemaan.. : (
Kommentit (88)
Jos nyt uskonnosta puhutaan niin taivas on oikeasti tila, jossa ollaan yhteydessä Jumalaan. Se selvisi mulle uskonnon tunnilla ja olen edelleen pettynyt etten pääse sieluna pilven reunalle:(
Helvetti on liekkimeri, joka polttaa ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:21"]
Ei. Siellä on 99999999999999 Päivi Räsäsen kloonia ja Jeesus. Siellä ne hymyilee autuaasti itsetietoista hymyään ja soittaa harppua. Jumala silittää päätä. Nicccccce.
[/quote]Mistäs tällaisen tiedon olet saanut?
Helvetti/kadotus: ikuinen totaalinen ero Jumalasta. Ateistit voivat riemastua että sitä he haluavatkin, mutta vaikka ette usko, saatte täällä maan päällä eläessänne kuitenkin kokea Jumalan hyvyyttä ja suojelua. Kuoleman jälkeen ette enää ja se on jotain niin kauheaa ettei ihmisen mielikuvitus pysty sitä käsittämään.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:44"]
Tylsää jos kokoajan vaan joutuu harppua soittelemaan.. : (
[/quote]Toivottavasti KUKAAN ei tosissaan kuvittele tuon harpun soittelun olevan totuus taivaasta..
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:21"]
Ei. Siellä on 99999999999999 Päivi Räsäsen kloonia ja Jeesus. Siellä ne hymyilee autuaasti itsetietoista hymyään ja soittaa harppua. Jumala silittää päätä. Nicccccce.
[/quote]Mistäs tällaisen tiedon olet saanut?
[/quote]
Käväisin taivaan porteilla Pietarin juttusilla ja kurkkasin aidan raosta. Onneksi olin palvonut myös Buddhaa ja päätin käyttää inkarnaatiokortin, sen verran rupesi tuo taivaanväki hirvittämään...
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:56"]
Tuksuko se siellä palstailee?
[/quote]
Tuli sama mieleen! Mutta katsokaapa millainen on syntisen osa:
Minä tässä heräsin silkkityynyjen päältä
salit hohteli kullasta, loisteli jäältä
ja naisia paljaita sieltä ja täältä
minun vuoteeni tanssien ympäröi
ja piru nurkassa pianoa löi
Luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä:
Mikä paikka tää, ei tunnu tää elämältä
ei myöskään ikävältä
onko naisia nää
On naisia, on piru rähinöi
ja mielettömästi pianoa löi
Minun mainen haluni heräsi silloin
sitä tuntenut olin jo monin illoin
ja piru-herralta kysyin
näitä lempiä saako?
Saa, lempiä saa, piru rähinöi
ja aivan hurjasti pianoa löi
Vein naisista kauniimman vuoteellein
kädet kauniit kertyvät kaulallein
ja nurkassa piru pianoa löi
Minä kääntelin ja vääntelin naista sitä
mutta arvatkaa veljet mitä
Sillä ei ollutkaan sitä
Minun ruumiini himosta kihelmöi
luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä:
Kuinka olla näin voikaan?
Ei helvetti tää muuten oiskaan piru rähinöi
ja kuin mieletön hyppi ja pianoa löi.
(U. Kailas[/quote] Hassua. Uuno Kailashan oli homoseksuaali. Miksi häntä harmittaisi naisen puuttuva elin?
Muslimien taivaassa on ainakin se 72 neitsyttä per mies. Mitäs niillä neitsyillä on virkaa jos niitä ei saa panna? :D
Mut jos kristittyjen taivasta ajattelee, niin en osaa kuvitella, että siellä pannaan. Kai siellä lauletaan, soitetaan sitä harppua ja tanssitaan enkelien kanssa. Ja kaikki hymyilee koko ajan.
(Ja menkää nyt koiranputkityypit muualle tylsine mielipiteinenne. Tää on kiva ketju!)
No eihän nyt runoilijat ja kirjailijat itsestään puhu, Kummallinen on tuo usko, että kirjoissa on AINA kirjailijan omaelämäkerta. Samanlaiset ihmiset menevät puhuttelemaan kadulla Taalasmaan Seppoja ja kertomaan miten heidän pitäisi elää :D
Ja voihan se olla, että käänteli naista etsiäkseen kakkosta tai taivaan iloissa jopa naisenhahmoa, jolla olisikin penis. MIkä nyt ikinä unelmien täyttymys olisikaan.
Taivaassa ei ole enää itkua eikä ahdistusta, ei mitään murhetta eikä pahaa.. kukaan ei voi tietää millaista se on mutta sen uskovat tietävät ja siihen saavat luottaa että se on ikuista iloa ja riemua. Siellä ei ole puutetta eikä kaipausta eikä tyydyttämättömyyttä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:38"]
No eihän nyt runoilijat ja kirjailijat itsestään puhu, Kummallinen on tuo usko, että kirjoissa on AINA kirjailijan omaelämäkerta. Samanlaiset ihmiset menevät puhuttelemaan kadulla Taalasmaan Seppoja ja kertomaan miten heidän pitäisi elää :D
Ja voihan se olla, että käänteli naista etsiäkseen kakkosta tai taivaan iloissa jopa naisenhahmoa, jolla olisikin penis. MIkä nyt ikinä unelmien täyttymys olisikaan.
[/quote]Ja kaikki kommentit on tarkoitettu ihan kirjaimellisesti otettaviksi?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Ja tätä voit tosiaan kysyä itseltäsikin.
One life, live it. Mutta muista kondomi.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:40"]Taivaassa ei ole enää itkua eikä ahdistusta, ei mitään murhetta eikä pahaa.. kukaan ei voi tietää millaista se on mutta sen uskovat tietävät ja siihen saavat luottaa että se on ikuista iloa ja riemua. Siellä ei ole puutetta eikä kaipausta eikä tyydyttämättömyyttä.
[/quote] Aivan, kuoleman jälkeen et paljon mitään enää tunne. Koska maadut osaksi energian kierronkulkua. Et tunne enää mitään, hyvää tai pahaa tai neutraalia, aivosi eivät enää ajattele tai usko mihinkään. AP: kannattaa panna niin paljon kun tahtoo kun vielä elää:)
Vaatiiko Jumala taivaassakin että häntä palvotaan?
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:46"]
[/quote]
Ja tätä voit tosiaan kysyä itseltäsikin.
[/quote]No mustakin toi runoilija-viesti on ihan vakavissaan vastattu.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:51"]Voiko kuolleeksi todettu ja haudattu ihminen herätä keskenkaiken oltuaan siellä kuopassa? Voiko omissa hautajaisissa herätä? Onko Hitler ja Napoleon taivaassa?? Voinko panna niitä? t. ap
[/quote]tää on muuten kauhea ajatus. Moniko on herännyt haudassa? Näitä sattuu harvakseltaan.
Kai taivaassa saat sitten kaiken mitä haluat. Orgasminkin ihan ajatuksen voimalla. Tätä ajatellessa tulee jotenkin masentuneeksi... Haluan nauttia maallisista iloista taivaassakin!