Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ööö.. Onko kuolemanjälkeisessä elämässä (taivaassa) seksiä?

Vierailija
01.02.2015 |

Tylsää jos kokoajan vaan joutuu harppua soittelemaan.. : (

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanneksen ilmestys 21

1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."

10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,
11. ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;
12. siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
13. idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
15. Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.
16. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
17. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.
18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Johanneksen ilmestys 22

1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.

Vierailija
2/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää yhtään valehtelijaa eikä yhtään valetta!!!!!!!! Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mielenkiintoista että alussa oli Eedenin Puutarha ja lopussa Kultakaupunki? Kuinkahan konkreettisesti nuo pitäisi ymmärtää?

Vierailija
4/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:01"]

Juu ei ole taivaassa seksiä. Siellä suurin ilo on ylistää Jumalaa, eikä seksi tule edes mieleen.

Helvetissä taas on tupa täynnä helvetin seksikkäitä miehiä ja naisia, joilla on vain yksi puute. Kaikilla on himot tallella, muttei vehkeitä joilla voisi niitä toteuttaa.

Tältä pohjalta olen päättänyt keskittyä kasvattamaan kuolemani jälkeen koiranputkea. Kun ei ikuisuus taivaassakaan kuulosta kovin houkuttelevalta.

[/quote] Mutta eikös helvetissä herrat istu etupäässä uunien edessä lämmittelemäss, köyhät ja vaivaiset pienii ja kantaa puut jotta helvetin tuli olisi lämmin.. ? O-o

[/quote]

Evankeliumi Luukkaan mukaan 16

19. Oli rikas mies, joka pukeutui purppuraan ja hienoihin pellavavaatteisiin ja eli joka päivä ilossa loisteliaasti.
20. Mutta eräs köyhä, nimeltä Lasarus, makasi hänen ovensa edessä täynnä paiseita
21. ja halusi ravita itseään niillä muruilla, jotka putosivat rikkaan pöydältä. Ja koiratkin tulivat ja nuolivat hänen paiseitansa.
22. Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
23. Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
24. Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
25. Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
26. Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
27. Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
28. - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan'.
29. Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä'.
30. Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen'.
31. Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

Vierailija
5/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:47"]

Eikö ole mielenkiintoista että alussa oli Eedenin Puutarha ja lopussa Kultakaupunki? Kuinkahan konkreettisesti nuo pitäisi ymmärtää?

[/quote]Kyllä mä uskon että se on kirjaimellisesti tässä kohtaa. Joka tapauksessa hienoa ja ihanaa.

Vierailija
6/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:34"]

itse uskoin jumalaan pienenä mutta kun kasvoin ja aloin nähdä maailman sellaisena kun se on ja näin juuri miten uskikset ovat niin lopetin uskomasta. jos kerta Jumala ei anna ihmiselle enempää murhetta kun jaksaa kantaa niin miksi moni läheiseni on tehnyt itsemurhan ja myös minä sitä yritin useasti? Ihan vain kiusaa tehdäkseen? Pienenä lapsena kovasti rukoilin että elämä muuttuisi hyväksi mutta sitä se ei tehnyt joten jos Jumala ei voi pienen ihmisen rukousta täyttää mikä tulee puhtaasta sydämestä niin moista ei ole ja jos on niin hän on läpeensä paha

[/quote]

googlaa Teodikean ongelma
[/quote]

Googlasin ja sieltä taas paljastui se sama vanha ihmisellä on lupa valita ja jos valitset väärin niin raippa heiluu. Mutta miten esim 5 vuotias on valinnut väärin?

Vierailija
7/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:47"]Eikö ole mielenkiintoista että alussa oli Eedenin Puutarha ja lopussa Kultakaupunki? Kuinkahan konkreettisesti nuo pitäisi ymmärtää?
[/quote]

Miksi kultakaupunki jos kerta ei ole ahneutta jne. Miksei voi olla esim tunkio? Yhtä lailla ne ihmiset sielä olisi tyytyväisiä römpsä täynnä pyhää henkeä

Vierailija
8/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 17:56"]

Tuksuko se siellä palstailee?

[/quote]

Tuli sama mieleen! Mutta katsokaapa millainen on syntisen osa:

Minä tässä heräsin silkkityynyjen päältä
salit hohteli kullasta, loisteli jäältä
ja naisia paljaita sieltä ja täältä
minun vuoteeni tanssien ympäröi
ja piru nurkassa pianoa löi

Luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä:
Mikä paikka tää, ei tunnu tää elämältä
ei myöskään ikävältä
onko naisia nää
On naisia, on piru rähinöi
ja mielettömästi pianoa löi

Minun mainen haluni heräsi silloin
sitä tuntenut olin jo monin illoin
ja piru-herralta kysyin
näitä lempiä saako?
Saa, lempiä saa, piru rähinöi
ja aivan hurjasti pianoa löi

Vein naisista kauniimman vuoteellein
kädet kauniit kertyvät kaulallein
ja nurkassa piru pianoa löi

Minä kääntelin ja vääntelin naista sitä
mutta arvatkaa veljet mitä
Sillä ei ollutkaan sitä

Minun ruumiini himosta kihelmöi
luo pirun mä hiivin ja kysyin tältä:
Kuinka olla näin voikaan?
Ei helvetti tää muuten oiskaan piru rähinöi
ja kuin mieletön hyppi ja pianoa löi.

(U. Kailas)

[/quote]

Tuo runo on aika outo ottaen huomioon , että U. Kailas oli homoseksuaalien, joten hänelle oli varmaan ihan sama oliko naisilla sitä tai tätä.

Vierailija
9/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

84: Jumalako heiluttaa raippaa? Vai onko "raipaniskut" seurausta ihmisten vääristä valinnoista? Tuskin se 5-vuotias on väärin valinnut (ellei tietoisesti ole tehnyt niin) mutta me emme saa vastauksia läheskään kaikkiin kysymyksiimme täällä. On kyse uskosta, ei tiedosta ja järjestä. Jumala näkee laajemmin ja eri näkökulmasta kuin me ihmiset, joku asia mikä on meille lähes maailmanloppua voikin olla vaihe johonkin muuhun, parempaan. Jumala johtaa kaikki niiden parhaaksi jotka uskovat häneen. Joskus uskoamme koetellaan, joskus jotkut luopuvat siitä ja ihmettelevät miksi jumala ei auta. Jumala auttaa aina ja oikeaan aikaan. Ja Jumala ei salli hiuskarvankaan katketa päästämme hänen tietämättään, hän on kanssamme joka hetki.

Vierailija
10/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:00"]84: Jumalako heiluttaa raippaa? Vai onko "raipaniskut" seurausta ihmisten vääristä valinnoista? Tuskin se 5-vuotias on väärin valinnut (ellei tietoisesti ole tehnyt niin) mutta me emme saa vastauksia läheskään kaikkiin kysymyksiimme täällä. On kyse uskosta, ei tiedosta ja järjestä. Jumala näkee laajemmin ja eri näkökulmasta kuin me ihmiset, joku asia mikä on meille lähes maailmanloppua voikin olla vaihe johonkin muuhun, parempaan. Jumala johtaa kaikki niiden parhaaksi jotka uskovat häneen. Joskus uskoamme koetellaan, joskus jotkut luopuvat siitä ja ihmettelevät miksi jumala ei auta. Jumala auttaa aina ja oikeaan aikaan. Ja Jumala ei salli hiuskarvankaan katketa päästämme hänen tietämättään, hän on kanssamme joka hetki.
[/quote]

Haluatko foliohatun tuon seuraksi?

Vierailija
11/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 18:16"]Taivaaseen noussut sielu ei kaipaan maallisia iloja, vaan Hengen ihana hedelmä ravitsee.
[/quote]
Hengen ihana hedelmä :DD

Me ollaan kaikki itse niitä henkiä. Sieluja.

Vierailija
12/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 20:47"]Eikö ole mielenkiintoista että alussa oli Eedenin Puutarha ja lopussa Kultakaupunki? Kuinkahan konkreettisesti nuo pitäisi ymmärtää? [/quote] Miksi kultakaupunki jos kerta ei ole ahneutta jne.

[/quote]Mitäs haittaa siitä on siellä jossa ei ole katoavaisuutta. Jos taas ihminen täällä ajassa laittaa kaiken aikansa ja voimansa katoavan tavaran ja mammonan haalimiseen se on turhuutta.

Vierailija
13/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'DDDD sinäpä sen sanoit!

Vierailija
14/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka seksi ei olisikaan kielletty, siellä on tosiaan pelkkiä harppuja.

Vierailija
15/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kuoleman jälkeen et harrasta seksiä etkä soita harppua vaan keskityt pukkaamaan koiranputkea, kannattaa elossa ollessaan panna niin paljon kuin ehtii

Vierailija
16/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kuolleeksi todettu ja haudattu ihminen herätä keskenkaiken oltuaan siellä kuopassa? Voiko omissa hautajaisissa herätä? Onko Hitler ja Napoleon taivaassa?? Voinko panna niitä? t. ap

Vierailija
17/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruumiillisuus on siellä muisto vain.

Vierailija
18/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon orgiat tiedossa. T. Jörnijä-Jesse

Vierailija
19/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksuko se siellä palstailee?

Vierailija
20/88 |