Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen äitiyslomaa sairaslomalle?

Vierailija
01.02.2015 |

Millä viikoilla ja mistä syystä olette joutuneet sairaslomalle ennen äitiysloman alkua? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpyliitoksen murtuma!? Tsiisus, mistä sellainen voi tulla??

Vierailija
22/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 19:38"]Pomo ei suostunut järjestelemään mun töitä parin työkaverin kanssa joten lääkäri kirjoitti sitten saikulle kipujen vuoksi viisi viikkoa ennen varsinaista äitiyslomaa. Käsittämätön mulkku se pomo, hänelle ei sopinut että banaanilaatikoiden sijasta hoidan kahden pojan salaattilaatikot.

Nyt vuoden sisällä palaan töihin ja aikoo siirtää mut varmaan toiseen yksikköön mahdollisimman hankalan työmatkan päähän (autoton yh).

Vaihdanpa töitä heti kun mahdollista....
[/quote]
Tuskinpa olet mikään unelmatyöntekijä, ymmärrettävää, että pomo yrittää saada sinut lähtemään itse. Saikkua prinsessakohtelun puutteesta ja yhärinä, vaikka pentu ei ole tainnut edes vaipoista päästä. Nämä ovat niitä hetkiä, jolloin ymmärtää itsellä asioiden olevan varsin mainiosti. Pidän pomosi puolesta peukkuja :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kieltämättä yh, kun raskauden huomaa vkolla 15 ja taustalla "luulemani kaverin" hyväksikäyttö ja ehdoton ei millekään isäkontaktille tässä vauvavaiheessa, en kuuna päivänä antaisi vauvaa sellaiselle ihmiselle joten tilanne on tämä.

Mitähän teidät mistään? Olen 15 vuotta ollut töissä ja vain 3 päivää sairauslomalla sen aikana!

Olen työpaikan kouluttaja ja erimielisyyksiä on ollut lorvaaja-jaakkojen työtunneista kun esimies itse on varsinainen pukuherra jota vähät kiinnostaa mitä töissä tapahtuu. Onneksi olen hyvää pataa pääjohtajan kanssa. t.12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän